Heyyoo herkese merhaba nasılsınız? Umarım iyisinizdir ve bir sorun yoktur :)
Kısa süre içinde 11k oldukkk🎈 destekleriniz için çok çok çok teşekkür ederimm 🙏🏻.
Veee multimedyaya bugünkü yayından bir moment bıraktımm bakıp bakıp aşık olabilirsiniz çünkü ben oldum dnsmdnmd.
Neyse çok uzattımm hepinize iyi okumalarrrr. Yorum ve beğenilerinizi bekliyorumm ❤
● ● ●
"Sende de ne cevherler varmış Serkan" dedim koltukta Serkan'ın göğsüne iyice sokulurken.
"Sen daha hiçbir şey görmedin güzelim"
Dedi ve saçıma öpücük bıraktı. Kıkırdadım boynunu öptüm.
"Eda" kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
"Birkaç günlüğüne bir yerlere mi kaçsak?"
Heyecanlansam da işlerimin buna izin vermeyeceğini biliyordum.
"İşler ne olacak?"
"Birkaç gün uzaktan hallederiz hem davalar bu aralar ertelenmeye başladı biliyorsun"
"Evet öyle, aslında olabilir. Peki nereye gideceğiz?"
Diye heyecanla sordum.
"Orası da sürpriz olsun, sen çantanı hazırla yarın sabah yola çıkarız."
"Pekii, sen bu gece burada kalacak mısın?"
"Hımmm, bilmem kalayım mı?"
Yalandan sorduğunu biliyordum kafamı göğsünden tekrar ayırdım ve yüzüne gözlerimi kısarak baktım. O yaramaz çocuk gibi gülüşlerinden birini atıyordu.
"Pisliksin" dedim ve tekrar kafamı göğsüne yasladım.
"Cevabımı aldım." Dedi ve güldü.
Elimi karnına hafifçe vurdum.
"Serkann"
"Tamam tamam, bende yarın için bir çanta hazırlayayım, üstüme de rahat bir şeyler giyiniyim."
Yavaşça göğsünden ayrıldım ve ayağa kalktım.
"Pekii o zaman sen git gel"
O da koltuktan kalktı ve dudaklarıma öpücük bırakıp çıktı. Bende o gittikten sonra hemen odama çıktım ve ufak bir çanta hazırladım. Gerekli olan her şeyi koyduğumdan emin olduğumda çantayı kapatıp bir kenara koydum. Serkan henüz gelmemişti. Gardrobumu açtım ve üstümdekileri çıkardım. İç çamaşırlarımı da çıkarıp üstüme güzel bir gecelik geçirdim. Saçlarımı serbest bırakıp aynaya baktım oldukça sade ama güzel ve sexy görünüyordum.
Bir süre sonra aşağıdan sesler gelince Serkan'ın geldiğini anladım ve odadan çıkıp aşağı inmeye karar verdim. Merdivenin başındayken
aşağı baktım. Ama gelen Deren'den başkası değildi. 'Yok artık.. Hayır Deren ya bu gece kalıcam deme bana, onu çok özledim.' Diye içimden geçirirken Deren konuşmaya ve ayağındaki topukluları çıkarıp merdiveni tırmanmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KOMŞU +18 (Tamamlandı)
ChickLitEda Saygın'ın yan evine yeni bir komşu taşınır ve yeni bir aşk macerası başlar.