Hepinize selaaaammm nasılsınızzzz umarım iyisinizdir:)
18k olmuşuzzzz her bölüm daha da büyüyoruzzzz ilginiz için çok teşekkürlerrrr 💜
Yorumlarınızı ve beğenilerinii bekliyorumm. İyi okumalarrr🍓
● ● ●
Kahvaltımızı yaptıktan sonra yürüyüş yapmaya karar verdik Eda'yla odaya çıkıp üstümüzü değiştirdik ve dışarı çıktık nehir kenarına doğru el ele yürümeye başladık. Eda'yı üzmek beni de üzüyordu ve buraya bir nebze de olsa son olaylardan uzaklaşmak için getirmiştim onu, geçmişimi değiştiremezdim evet ama, Eda'ya bir söz vermiştim, geçmiş ilişkimize gölge olmayacaktı... Dalgın düşüncelerimi bölen şey Eda'nın şen sesi oldu.
"Burası çok güzel Serkan çok huzurlu.."
Dedi ve gülümseyerek bana baktı yüzüm hâlâ düşüktü. Zor da olsa gülümsemeye çalıştım.
"Canımm! Tamam bak ben iyiyim hadi buranın tadını çıkaralım." Dedi
Bu sefer gerçekten gülümsedim ve kolumu omuzuna atıp onu kendime çektim.
"Öyle olsun bakalım" dedim. Onun böyle yanımda olması bana huzur veriyordu.
Sarmaş dolaş, sohbet ede ede yürüdük. Evden epey uzaklaşmıştık ve geri dönmeye karar verdik. Tabii bol bol fotoğrafta çekiliyorduk.
"Hadii Serkan bir tane daha çek bak şu ağaçların arasında çok iyi çıkar."
Bezginlikle telefonu elime aldım, yanağıma öpücük bıraktı ve;
"Bak bu son sevgilim hadi."
"Sen varya, önceden avans veriyorsun bir de"
Kıkırdadı ve poz verdi, birkaç poz çektikten sonra selfie çekilmeye karar verdik. Eda telefonu eline aldı ve güzel bir açı bulduktan sonra kafasını bana çevirdi ve derin bakışlarını bana atarken birden ona dönüp dudaklarımızı birleştirdim. Eda da hemen karşılık verdi, telefonu indirip elini yanağıma koydu ve sakallarımda gezdirdi.
Bense ellerimi belinde birleştirip onu iyice kendime yasladım. Sertliğim Eda'nın kasıklarına değince ağzıma iniltisini bıraktı ve nefes almak için ayrıldık.
"Serkan sen ne yapıyorsun..."
Nefes nefeseyken cevaplıyorum,
"Ben bir şey yapmıyorum, senin dokunuşların beni bu hale getiriyor Eda..."
Elleri yanaklarımı kavradı ve dudaklarıma yapıştı. Bu kızın, bu cesur halleri beni daha da etkiliyordu. Belindeki ellerimi kalçalarına indirdim ve hafif sıktım. Yine o güzel inlemelerinden birini bahşetti.
Kalçalarından tutup onu kaldırdım ve o da hemen bacaklarını belime doladı. Erkekliğim daha da sertleşirken Eda yavaşça dudaklarını dudaklarımdan ayırdı.
"Serkannn burada olmaz."
Bunu söylerken burnunu burnuma sürtüyordu, ikimiz de nefes nefeseydik.
"Sen beni delirticek misin? Bu halde ne yapacağım peki?" Dedim gülerken.
Kucağımdan indirdim, etrafa bakındı ve önümde diz çöküp eşofmanımı indirdi.
"Eda... Sen muhteşem bir kadınsın..."
Erkekliğimi parmaklarının arasına sonra da ağzına aldı ve emmeye başladı. Bense ellerimi saçlarına dolayıp ona yön veriyordum. Ahh bu çok.... Çok zevkliydi.. Erkekliğim Eda'nın ağzındayken gözleri beni buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KOMŞU +18 (Tamamlandı)
ChickLitEda Saygın'ın yan evine yeni bir komşu taşınır ve yeni bir aşk macerası başlar.