Sürpriiiizzzzzz! Evetttt bu bölümü erkenden yayımlıyorummm iyi okumalar...
Yorumlarda buluşalımmm💜
● ● ●
Eda Saygın"Ama bu... Bu imkansız.."
"Belki de imkansız değil Serkan ama ben emin değilim test yapmadım sadece tahmin yürütüyorum."
"O zaman test yapalım.."
Serkan bakışlarını kaçırarak benimle konuşuyordu.
"Serkan..."
"Eda böyle bir şey olamaz imkanı yok anlasana!"
"Serkan evet anlıyorum ama belki de bir mucize oldu? Bunu bilemeyiz.. Giderken bir test alalım anlayalım. "
"Eda eğer... Yani biz ayrıyken birisiyle aranda bir şey geçtiyse söyle lütfen.."
Elimi saçlarıma daldırdım ve seslice soludum.
"Böyle bir şey olmadı Serkan.. Benim düşündüğüm şeye bak senin düşündüğün şeye bak Allah aşkına ya..."
Oturduğum yerden kalkıp arabaya bindim. O da arkamdan geldi ve şoför koltuğuna oturdu. Arabayı çalıştırmadan önce bana döndü ve,
"Özür dilerim, bak böyle bir şey karşısında bocaladım ne diyeceğimi bilemedim.."
Söylediklerine cevap vermedim ve,
"Gidelim artık." Dedim.
"Eda-"
"Serkan sonra konuşalım bunları."
"Ama-"
"Lütfen Serkan uçağı da kaçırdık zaten."
"Arabayla gidelim o zaman."
Sessiz kalarak onu onayladım arabayı çalıştırdı. Bende kafamı cama yaslayıp, radyoda çalan şarkıya kulak verdim. Tabii Serkan da eşlik ediyordu.
"Gülüşün bana oksijen göremezsem deliricem, bebeğim gel bana sokul sana aşktan söz edicem.. "
Sonra bana baktı ve,
"Gel güzelim, bana gelsen. Doğruyu yanlışı bulsam. Ya da gönlüne asker gönderip barbar devletler kursam..."
Bu sevimli tavırlarına gülümsedim ve yanağını okşadım. Kafasını yola çevirdi ve gülümsedi. Şarkının sesini biraz daha açtım ve yolculuğun tadını çıkarmaya baktım.
İlerleyen saatlerde midemden gelen açlık sinyalleriyle Serkan'a baktım ve,
"Serkan bir yerde durabilir miyiz?"
Telaşa kapıldı ve arabayı sağa çekti.
"Yine miden mi kötü yoksa."
"Hayır canım, sadece acıktım. Sen acıkmadın mı?"
Rahatlamışcasına derin bir nefes aldı. Arabayı tekrar çalıştırırken konuşuyordu.
"Güzelim öyle desene baştan.Az ilerde dinlenme tesisi var orada yeriz bir şeyler."
Yanağına sulu bir öpücük bıraktım.
"Sen baya acıkmışsın belli." Dedi.
"Sana karşı her zaman açım aşkım."
"Eda sus istersen kaza yaptırtma bana."
Kıkırdadım. Bizim küslüğümüz bu kadar sürüyor işte, yani hiç...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KOMŞU +18 (Tamamlandı)
ChickLitEda Saygın'ın yan evine yeni bir komşu taşınır ve yeni bir aşk macerası başlar.