Mm galp ben
Açıklama sonda!
3 ay sonra
"E hadi bitanem ama.. Ayperi uykudayken gidip gelelim hemen.."
Yatakta oturmuş benim hazırlanmamı bekleyen Serkan söylenmeye başlamıştı bile.. Makyaj masamda son rötuşlarımı yaparken cevap verdim:
"Ya Öznur abla idare eder onu ne var Serkan.."
"Evet ama bizi arıyor biliyorsun. Sütü de kestiğinden beri daha düşkün oldu."
Hamilelikte emziremeyeceğim için ve zamanı da geldiği için emmeyi bıraktırmıştım. Ama içim gidiyordu o ayrı.. Makyajım bitince ayağa kalktım ve son kez boy aynamda kendime baktım. Bugün 4 aylık olmuştu.. Ve Karnım belirginleşmeye başlamıştı.
Serkan ayağa kalkıp arkadan belime sarıldı ve karnımı nahifçe okşadı.
"Bugün cinsiyet öğrenir miyiz sence?"
"Büyük ihtimalle öğreniriz.." dedim ve ona döndüm. Ellerimi yanaklarına koyup dudaklarımızı yavaşça birleştirdim. Kısa bir öpücükten sonra geri çekildim.
"Gidelim artık.. Randevumuza az kaldı."
Belimdeki ellerini biraz daha sıkılaştırdı.
"Bu gece Ayperi'yi annemlere mi bıraksak?"
Sesindeki ve bakışlarındaki muzırlığı hissedince alt dudağımı ısırdım ve dudağına uzun bir öpücük bıraktım.
"Olurr.. Ama şimdi hastaneye!" Dedim ve elinden kurtulup çantamı omuzuma astım. Birlikte evden çıktık ve arabaya bindik.
• • •
"Evett Eda... Şimdi... Bakalım ufaklık ne yapıyor.." Doktor Sena ultrasonun başlığını karnımda gezdirmeye başladı. Serkansa sabırsızlıkla doktora:
"Cinsiyetini görebiliyor musunuz Sena hanım?" Diye sordu. Sena hanım gülümsedi ve:
"Bakın..." dediğinde ekrana baktım fakat fazla bir şey anlayamadım. Konuşmaya devam etti: "Gösterdi kendini... Erkek.. Bir oğlunuz olacak.."
Serkan'la göz göze geldiğimde gözlerimden yaşlar süzüldü. Onun da gözleri dolmuştu.
"Oğlumuz olacak Eda..."
"Evet sevgilimm"
Doktorun verdiği havlu kağıtla karnımdaki jeli sildim ve doğruldum.
"Evet.. Üç hafta sonra tekrar bekliyorum.. Vitaminlerini de eksiksiz kullan.." Odadan çıktığımızda Serkan:
"Eda.. Ailemiz nasıl da büyüyor.. " dedi ve yanağımı okşadı.
"Evet sevgilim.. Sana benzeyen minik bir oğlumuz olacak.. " derken karnımı okşadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ KOMŞU +18 (Tamamlandı)
Chick-LitEda Saygın'ın yan evine yeni bir komşu taşınır ve yeni bir aşk macerası başlar.