YİRMİ YEDİ

3.7K 190 83
                                    

Açıklama sonda!

İyi okumalarrr

"Serkan buraya da mı girsek?"

"Güzelim şimdilik bu kadar yetmez mi sence de?" dedim elime sığmayan poşetlerle peşinden yürürken.

Eda kısa bir süre bana baktı ve bakışlarından anladığım kadarıyla bana hak verdi.

"Haklısın galiba hadi evimize gidelim aşkım." dedi ve elimden birkaç poşet almaya yeltendi.

"Saçamala istersen" Dedim ve gözümle çıkışı gösterdim. Yanağıma sulu bir öpücük kondurdu ve birlikte çıkıp arabaya bindik.
Arabayı çalıştırırken;

"Sen annenlere güzel haberi verdin mi?"

"Ayy! Eve gidince görüntülü arayacağım. "

Birden kendi ailem aklıma gelince yüzüm düştü. Bende onlarla paylaşmak isterdim bu güzel anlarımı.

"Serkan... İstersen sizinkilere de-" sözünü kestim ve,

"Sakın... Sakın Eda... Onlar beni bir kalemde nasıl sildiyse bende aynı şekilde sildim onları..." Elini yanağıma koydu ve okşadı.

"Evet haklısın ama onların da öğrenmeye hakkı var "

"Zaten halam kesin söyler.." Eda yavaşça kafasını salladı ve elini yüzümden çekip koltuğa yaslandı.

"Doğru.."

•       •       •

Eda

"Hazır mısınız söylüyorum..."

"Kızım çatlatmadan söylesene şunu.." annemin sabırsız hallerine güldüm ve,

"Ben... Hamileyimmm!" Hepsinden şaşırma nidaları yükseldi. Annem ağlamaya başlamıştı babamda çaktırmasa da duygulandığı belliydi. Ayça ufak çaplı bir çığlık attı ve:

"Ablaa... sen ciddi misinn?" Dedi. Güldüm ve:

"Evett güzelimm... Ve eklemek istediğim bir şey var..."

Herkes tekrar sus pus oldu ve pür dikkat ekrandan bana bakıyorlardı.

"İkizlerimiz olacak!"

Tekrar aynı sevinç nidaları yükseldi.
Annem:
"Maşallah maşallah.. Pü pü pü.." uzaktan tükürüklerini gönderdikten sonra babam:

"Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim güzel meleğim." Dedi. Biraz daha konuştuktan  sonra telefonu kapattım ve bahçede oturan Serkan'ın yanına oturdum.

"Sevgilim.." dedim ve ona sokuldum. Kolları hemen bedenimi sardı.

"Güzelim.. "

Kafamı kaldırdım ve dudaklarına öpücük bıraktım.

"Özledim..." diye fısıldadım.

"Ama.. Bebeklere zarar gelmez mi?" Bu halleri kalbimi deli gibi çarptırıyordu.

"Hayır... Doktor sekizinci aydan sonra riskli olduğunu söyledi.. O zamana kadar hiç bir sorun yok.."

Serkan seslice yutkundu ve beni kucağına oturtup dudaklarıma yapıştı. Ellerim sakallarını okşarken onun elleri ise belimdeydi. Beni kaldırıp salona götürdü ve koltuğa uzanıp tekrar kucağına çekti. Tişörtümü bir çırpıda çıkarttığında sütyenle karşısındaydım. Sütyenimi de çıkarıp göğüslerime öpücük bırakmaya başladı. Elimi saçlarına daldırdım ve kafamı geri attım. Bu sırada Serkan'ın erkekliği daha sert hale gelmişti. Göğüs ucumu dudaklarının arasına alıp çıldırtıcı şekilde emiyordu. Bıyıkları huylandırsa da umurumda değildi.

YENİ KOMŞU +18 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin