》Romans cz. 5

171 7 1
                                    

Znowu coś wykopałam z sieci i jak było to mówcie.

POCAŁUNKI

1. Pocałunek przerwany jakimiś słowami, pozostają tak blisko, że niemal mruczą sobie do ust.
2. Poruszanie się podczas pocałunku, strącanie przedmiotów, popychanie kogoś na ścianę/łóżko.
3. Pocałunek tak desperacki, że całe ich ciało wygina się w stronę drugiej osoby.
4. Zaciskanie ramion na drugiej osobie, przyciskanie jej do siebie podczas pocałunku.
5. Dłonie na plecach drugiego. Opuszki palców posuwają się pod ubranie, nakreślając kółka na małym kawałku odkrytej skóry.
6. Leniwe pocałunki o poranku zanim jeszcze otworzą oczy, mamroczą coś niezrozumiale, że nie chce im się jeszcze wstawać.
7. Rutynowe pocałunki, kiedy jedna osoba nadstawia swój policzek/czoło na pocałunek powitalny/pożegnalny nawet nie spoglądając na siebie znad swojej rozpoczętej pracy.
8. Nie są w stanie otworzyć oczu przez kilka sekund po pocałunku.
9. Mały pocałunek, odrywanie się na chwilę, a potem pożeranie się nawzajem
10. Gapią się na usta drugiej postaci, próbując ich nie pocałować, ostatecznie poddają się temu.
11. Kiedy jedno przerywa pocałunku słowami: "Przepraszam, jesteś pewna/y, że..." , na co odpowiedzą jest jeszcze głębszy pocałunek.
12. Ochrypły szept: "Pocałuj mnie"
13. Dążenie do pocałunku przez serią pocałunków w szyję.
14. Początek pocałunku delikatny, na koniec namiętny.
15. Nieśmiałe: "kocham cię" wypowiedziane po niewinnym pocałunku. Następujący po tym długi pocałunek.
16. Kiedy twarz jednej postaci jest zmarszczona, a drugie całuje go/ją w usta/nos/czoło.
17. Różnica wzrostu jest tak duża, że jedna osoba musi się pochylać, a druga stawać aż na palcach.
18. Pocałunek, gdzie jedna postać siedzi na kolanach drugiej.
19. Pocałunek, który rozprasza osobę, tak że zapomniała co przed chwilą robiła/miała do zrobienia.
20. Pocałunek w głowę.

Źródło: by Imogen Harris

《《《》》》

NIESEKSUALNE INTYMNE GESTY

1. Dzielenie się ubraniami.
2. Trzymanie za ręce.
3. Mycie włosów drugiej osobie.
4. Zasypanie z głową na kolanach drugiej osoby.
5. Otulanie wspólnym kocem.
6. Dzielenie łóżka.
7. Drapanie po głowie.
8. Dzielenie się deserem.
9. Pocieranie ramienia.
10. Wspólne czytanie książki.
11. Opiekowanie się sobą, kiedy jedno jest chore.
12. Opatrywanie ran.
13. Wspólna kąpiel.
14. Zabawa włosami drugiej osoby.
15. Zasypianie razem przez przypadek.
16. Całowanie w czoło lub głowę.
17. Zakładanie drugiej osobie naszyjnika/bransoletki/krawata itp.
18. Drapanie po plecach
19. Reagowanie gdy drugie płaczę.
20. Wolny taniec.

Źródło: by Ashley Bressler

《《《》》》

Romantyczne Momenty:
- Trzyma w ramionach martwe ciało ukochanej/go.
- Plakanie w ramię/ pierś partnera.
- Gdy jedno z nich jest ranne, drugie czuwa przy jego łóżku w szpitalu.
- Chłopak traci rozum, kiedy jego ukochana jest ranna i rzuca się lekkomyśnie w wir walki
- "Myślałem, że cię straciłem"
- "Nie idz tam, gdzie ja nie mogę za tobą podążyć"
- Para zmuszona jest do walki ze sobą przez to, że jedno z nich jest pod wpływem kontroli umysłu.
- Postać odmawia krzywdzenia drugiej, przez co sam odnosi obrażenia.
- Jedno z nich motywuje drugie do walki.
- Ostatnie desperackie "Kocham cię".
- Ckliwy, pocałunek przed bitwa, dodatkowe punkty, jeśli to jest ich pierwszy pocałunek .
- Bandarzowanie nawzajem swoich ran.
- Oboję są ranni i budzą się obok siebie.

Źródło:
Angsty Romantic Clitches

《《《》》》

Jak pisać?Where stories live. Discover now