》 Antagonista cz. 1

165 3 0
                                    

Dobry/główny bohater i zły/antagonista to przeżytek.

- Uczyń swojego protagonistę chaotycznym (w zła stronę, cały czas coś mu nie wychodzi i przez to jego bliscy umierają lub cierpią), a antagonistę surowo przestrzegającym prawa (w zła stronę, w kierunku dyktatury).

- Protagonistę całkiem neutralnym (nie nienawidzi swojego oponenta, nie wie o jego istnieniu, nie zdaje sobie sprawy z czym walczy), a antagonistę chaotycznym (ale w dobrą stronę, wszystkie jego działania są śmieszne i raczej nie szkodzą).

- Daj antagoniście uroczą partnerkę lub brata bliźniaka, który przyjaźni się nadal z głównym bohaterem.

- Daj protagoniście złą motywację do robienia dobrych rzeczy (zazdrość o ukochaną innego bohatera -> w efekcie ratuje ją z opresji), a dobrą do robienia złych (poczucie sprawiedliwości -> zabija morderców by oczyścić świat ze zła, jak Kira)

- Spraw, żeby czytelnik zdecydował kto jest zły, a kto dobry.

- Napisz opowieść bez złoczyńcy, o dwóch bohaterach z zupełnie odmiennymi poglądami.

《《《》》》

Kiedy Twój czarny charakter to głupek (dialogi):

- Cienie cię zdradziły, ponieważ wszystkie służą mi.
- Jakie to żałosne!
- Teraz powinienem opowiedzieć ci mój niecny plan, ale to byłoby głupie.
- Jak udało ci się to przeżyć? Miałeś umrzeć!
- Ze wszystkich złoczyńców na świecie, dlaczego wybrałeś właśnie mnie?
- Jeśli jestem takim problemem dla ciebie, to dlaczego po prostu mnie nie zabijesz?
- Żartujesz sobie? Porwałem twojego psa/ ukochaną! Teraz mam nad tobą przewagę.
- Jestem psychopatą, to różnica!
- Prosisz mnie, złoczyńcę, bym pomógł ci dopaść innego złoczyńce? Pojebało cię? To nie ma sensu.
- To nie moja wina, że ci ludzie zginęli. Nie wiedziałem, że jesteś na wakacjach!
- Mam tyle pomysłów na to jak cię wykończyć, że nie wiem na co się zdecydować.
- Zniszczyłeś mi bazę? Wiesz ile zajmie mi jej odbudowanie?
- Zniszczyłeś mój strój? Wiesz ile zajęło mi zaprojektowanie tego gówna?

《《《》》》

Jak pisać?Where stories live. Discover now