🎪23: "Protect and Show Love"🎪

2.3K 286 20
                                    

_

"Jeongguk.. seni öpmek istiyorum ben." Huysuzca mırıldanmış, Jeongguk onun bu tavrına gülümserken bakışları etrafta gezinmiş, sonra da hemen göğüs hizasından olan kırmızı dolgun dudaklara, kendi dudaklarını bastırmış derin bir nefes almıştı aynı zamanda hemen sonrasında ayrılarak.

"Oldu mu?"

Dudaklarının güzel etkisi ile sadece kafasını sallayabilmişti o an.


***


Jeongguk yakınlarda uğradığı marketten bir şişe su almışken şirkete girmeyi reddetmiş, şirketin bahçesindeki banklardan birine oturduktan sonra hareket eden arabaları izlemiş, aynı zamanda kapağını açıp şişeyi dudaklarına götürürken.

Bir süre sonra yanında ki hareketlilik ile yan gözle oraya bakmış, o sırada şişeyi dudaklarından çekip kapağını kapattıktan sonra yanındaki Seokjin'e ithafen konuşmuştu.

"Taehyung ne yapıyor?"

"Sohbet ediyorlar."

Kafa sallayarak onu onayladığında, o anda Jeongguk aklındaki soruları fark etmişti. Ona sormak istediği o kadar soru vardı ki, bunların bir çoğu ise minik Tae'sinin doğduğu ilk an ile ilgiliydi. Ama merak ettiği başka konularda vardı.

"İlerde Hope, RM ya da Taehyung'un kızı ile ne yapmayı düşünüyorsun?"

"Ne? Nasıl yani?"

"Ya ne bileyim. Ben Taehyung saklarken çok çaba göstermiştim. Sen ne yapmayı düşünüyorsun? Umarım aklından kötü şeyler geçmiyordur."

"Kötü şeyler mi? Onları satacağı mı ve çalıştıracağı mı falan mı düşünüyorsun?" Jeongguk, 'çalıştırmak' kelimesine Seokjin'in yaptığı ima ile hızla ona dönmüş ve işaret parmağını doğrultmuştu.

"Hey, biz böyle geçimimizi sağlıyoruz tamam mı? Kimse senin gibi bilim adamı değil, deneyler falan yapmıyor. Senin laboratuvarın var, oradan kazanıyorsun. Bizimde sirkimiz var. Hem Taehyung artık reşit bir birey, ona istemediği hiçbir şey yaptırmam."

"Biliyorum. Seni seviyor."

"Bende biliyorum. Çünkü bende onu seviyorum."

"Öyle sevmeden bahsetmiyorum."

Jeongguk kaşlarını çatarak ona döndüğünde dudaklarında 'ne' kelimesi dökülmüş, sonrada Seokjin ona gerektiği cevabı vermek için hazırlanmıştı. "Taehyung senden hoşlanıyor. Sana söylemememi isterdi ama bu bilmen de gerekiyordu."

Jeongguk buna pekte şaşırmazken kafasını yavaşça önüne çevirmiş o sırada çatılı kaşları da düzelirken. Tae'sinin az çok neden kendisini öpmek istediğini, ya da onunla her uyuduğunda Tae'sinin kafasını göğsünden kaldırıp yüzünü kendisinin uyuduğunu sanıp incelediğinin nedenini anlayabiliyordu. "Ne düşünüyorsun? Onunla benim pek zaman geçirme şansım olmadı ancak üzülmesini de istemiyorum. Taehyung temiz kalpli, mutlu olmayı hak ediyor."

"Ne diyorsun? Benimle yeterince mutlu değil mi?"

"Elbette mutlu. Ayrıca, öpüşüyorsunuz da, değil mi?" Seokjin bildiği halde soru sorar gibi ona döndüğünde Jeongguk boğazını temizleyip başını eğdi ve sonrasında kafasını salladı. Seokjin onunla beraber kafa salladığında bakışlarını karşıya dikti.

"Seni gerçekten seviyor. Jeongguk, onu mutlu et, ve üzülmesine izin verme. Ben kendi çocuklarım için elimden geleni hatta gelmeyeni bile yapmaya çalışırım. Maisie henüz çocuk, ama ikisinden birisi bana aşık olsa ya da öpüşmek istese de, mutlu olmaları için kabul bile edebilirim. Onları ben yarattım, benim deneklerim, ama asla üzerlerinde hak iddia etmiyorum. Kendilerine güvendikleri zaman istedikleri kişiyle beraber olabilir, istedikleri yere gidebilirler, veyahut başlarına bir şey mi geldi, ve bir belaya mı bulaştılar, onları kurtarmak için yine ellerimden geleni yaparım. Ben yarattım, sorumlulukları tamamen bana ait. Ama birkaç yıl önce Taehyung'a iyi bakamadım. Onu kaçırıldığını kamera kayıtlarından fark ettim ve o kadar çok üzülmüştüm ki, o kadar çok ağlamıştım ki, cidden yemin bile etmiştim biliyor musun bir daha asla Taehyung gibi birisini yaratmayacağım diye. Ama iş şartları buna izin vermedi. Fakat şimdi onlardan asla başka bir tane daha yaratmayı düşünmüyorum, beni kovsalar veya laboratuvarımı elimden alsalar bile bir daha asla yaratmayacağım."

Jeon's Circus × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin