Medya: Lauren Aquilina - King
_
Sandalyede oturmuş, alınacakların listesini yaparken çenesini eline yaslamış, karavanın banyosundan gelen su sesini dinliyordu. Arada minik Tae'si şarkı mırıldanıyor onu gülümsetiyordu.
Normalde alışverişleri arkadaşı Jimin yapardı, ancak kendisinin başka bir işi olduğu için bu sefer Jeongguk yapmak zorunda kalmış, Taehyung'ta ona katılmak istediğini söylemişti. Jeongguk bu isteğini geri çevirmezken minik Tae'si banyo yapmak istemişti. Kendisi de bu sırada liste yapmaya koyulmuştu.
Kapı açılınca Taehyung bornozuyla dışarı çıkmış diğer havluyla da saçlarını kurulamaya başlamıştı. Jeongguk bakışlarını ona çevirdiğinde aklına bundan birkaç yıl önceki minik Tae'siyle ilk banyo anısı dolmuştu.
///***///
Jeongguk Yaş: 15
Taehyung Yaş: 5,5
Jeongguk telaşlı bir şekilde Tae'sini ararken kazağın koluyla terleyen şakağını silmiş nefes nefese kalmıştı. Sirkini dışını ve içini ararken on dakikadan fazla bir süredir kendisini bulamıyorken gözlerinin yavaşça dolduğunu hissediyordu. Bir kez daha Diasy'nin ahırına girdiğinde bulanık gözleri her tarafta dolanmıştı. Gözleri onu tekrardan bulamazken dişlerini sıkmış ve burnundan sesli bir nefes vermişti.
Daha sonra Diasy'nin uyurken kaldığı alanda ince bir kıkırtı sesi duyduğunda kafasını hemen oraya çevirmiş, hızla o tarafa ilerlemişti. Tahta kapıyı açtığında samanların üzerinde yüzüstü yatan ve emeklemeye çalışan Tae'sini gördüğünde dudakları aralanmış koşarak yanına gitmişti.
Dizlerinin üstüne çöküp hızla kucağına aldığında ondan bir kıkırtı daha duymuş kollarını sıkılaştırmıştı aynı zamanda sağ gözünden bir damla yaş akarken. Onun kolları arasında minik Tae'si hiçbir şeyin farkında değilken ayaklarını kaldırıyor ayak parmaklarını tutuyor sonra tekrardan gülüyordu.
Jeongguk derin bir nefes aldığında yüzünü buruşturmuş ve onu kollarının altından tutup kendisinden uzaklaştırmıştı. Tae'si ayaklarını sallayarak gülerken Jeongguk'ta onunla birlikte gülmüştü.
"Daisy'nin kakası kokuyorsun."Bu ona daha da komik gelirken ayaklarını sallamış ve ellerini Jeongguk'un yüzüne uzatmıştı. Jeongguk onu omzuna yatırırken giydirdiği tulumun üstünden poposuna vurmuştu. "Banyo zamanı."
Ayaklarını sallamaya devam ederken Jeongguk ondaki yürüme isteğini fark ediyor, bu onu biraz da mutlu ederken karavana ilerliyorlardı. İçeri girdiklerinde onu yataklarına oturtmuş, dolaptan birkaç kıyafet çıkardığında banyoya ilerlemişti. Eğer burada minik Tae'sini yıkarsa büyük ihtimalle kendisinde ıslanırdı. Bunu istemezdi bu nedenle gözleri yavaşça lavaboya kaymıştı.
Sonrada bakışları tekrardan yatağın üzerinde ayak parmaklarını tutarak yuvarlanmaya çalışan minik Tae'sini döndüğünde gülümseyerek ona ilerlemeye başlamıştı. Onu yakalayıp Daisy'nin kakası kokan kıyafetlerini çıkartırken kendisine izin veriyor arada kuyruğu ile ona şakalar yaparak gülmelerini sağlıyordu. Tamamen çıplak kaldığında onu yatağa tekrardan bırakmış, bu sefer garip sesler çıkarmasını dinlerken lavabonun deliğine tıkaçı taktığında sıcak suyla doldurmaya başlamıştı."
Gguk, Gguk!"
Dudaklarını büzerek konuştuğunda minik poposunu sallıyor yastığın ucunu ısırıyordu. Arada ayağa kalkıyor yürümeye çalışıyor, dengesini kaybediyor, sonrada yumuşak yatağın üzerine yıkılıyordu. Jeongguk suyu doldurduğunda şampuanı da alıp Tae'sini yakalamış sonrada onu su ile dolu olan lavabonun içine yavaşça oturtmaya başladığında ilk banyosu olduğu için biraz endişelenmiş, ayak bileklerine kadar soktuktan sonra, su kuyruğuna kadar gelmiş kucağındaki bebek bir anda ağlamaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jeon's Circus × TaeKook✔
Hayran KurguJeon Sirk'inin gözde üyesi Jeon Taehyung, Jeongguk'un minik Tae'si. 🥈kaplan 🥇sirk [29.12.2020] - [01.05.2021]