Wprowadzenie

728 18 3
                                    



Cześć to moja pierwsza książka.Będzie o losach Dagi i Tomka z SWK lecz na mojej głupiutkiej wyobraźni. Wiem że nie wszystkim spodoba się tutaj to że Górska i Hubert to rodzeństwo ale to tylko książka fanfiction. Trochę namieszane że większa część komendy to rodzina ale jeszcze tego nigdzie nie widziałam i mnie tchnęło. Rozdziały będą się pojawiać 1-2 razy w tygodniu. Jeżeli coś będzie się zmieniać będę dawać info.

Ps. Jestem dyslektykiem i pojawiają mi się czasem błędy ale postaram się ich robić jak najmniej.


Dagmara Górska- 36lat siostra Huberta.Od 10lat w policji ranga starszy aspirant partnerka życiowa i zawodowa Tomka.Pracuje na komendzie ojca. Ciotka Tośki ma z nią bardzo dobry kontakt i wie że młoda ma do niej zaufanie jak do nikogo innego.

Tomasz Jawor- 38lat od 12 lat w policji ranga podkomisarz partner życiowy i zawodowy Dagmary.

Edward Kubis- 59lat ojciec Dagmary i Huberta.Jest inspektorem komendy we Wrocławiu na której pracuje Daga i Tomek. Żona Wanda.

Hubert Wawerski- 40lat brat Dagi na którą zawsze może liczyć. Inspektor CBŚ. Ma córkę Tośkę,która po rozwodzie rodziców chce z nim zamieszkać na stałe lecz matka nie daje za wygraną i robi problemy.

Tośka Wawerska- 16lat córka Huberta,bratanica Dagi którą traktuję jak najlepszą przyjaciółkę i wieże może zawsze na nią liczyć i się sypnie jej ojcu. Wnuczka Kubisa. Ma swój charakterek. Po rozwodzie rodziców nie chce znać matki lecz ta nie daje za wygraną i chce ją odzyskać.

Bolesław Kowalski-39lat Technik Kryminalistyczny. Najlepszy przyjaciel Dagi i Tomka. Pracują na jednej komendzie.

Na komendzie nikt nie wie że Daga i Jawor są razem oprócz Kubisa i reszty rodziny. A o tym że Daga to córka Edka tym bardziej. Nawet najlepszy przyjaciel Bolo. Tylko ona rodzice Hubert, Tomek i Tośka.



//Daga i Tomek// tajemnica? Czy na pewno?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz