😓Rozdział 36 😓

213 7 0
                                    

Finn pov
Jest 10:30 rano. Wczoraj próbowałem zasnąć. Ale nie spałem do 8 rano. Spałem jakieś 2 godziny. Alice wczoraj nie wyszła z garderoby. To chyba oznaczało ze spała tam. Całą noc myślałem, myślałem i myślałem. Jest już koniec września. Ja mam urodziny 23 grudnia a Alice 10 grudnia. Postanowiłem zrobić zajebistą imprezę dla Alice. W końcu to jej 18- stka. Myślałem także o nas, naszej miłości i wogule o tym wszystkim. Zdałem sobie sprawę ze Alice jest najlepszą dziewczyną jaką miałem i jeszcze nigdy nie miałem takiej więzi z żadną dziewczyną. Zacznę od małych kroków, czyli zrobimy jej śniadanie i kawę.
Alice pov
Właśnie się obudziłam. Jest ranek!!! Kurwa!!! Ja tu spałam!?! Dobra spokojnie. Chyba Finn tu nie wchodził. Zostali mi już pare rzeczy do spakowania.
Nagle słyszę ze ktoś puka do drzwi.
- Tak?- zapytałam
- Hej Alice....- powiedził miło Finn
-... Przyniosłem ci śniadanie...... i kawę- dodał
- Otworzysz drzwi, proszę? Chce ci coś wyjasnic- zapytał
- ok.... - powiedziałam i otworzyłam drzwi.
Finn wszedł do garderoby i postawił śniadanie obok. Po czym usiadł na ziemie obok mnie. Popatrzył mi się w oczy a mi się chciało strasznie płakać. Podejrzewam ze byłam cała rozmazana bo przez cały wieczór płakałam. Finn patrzył mi się dłuższy czas w oczy po czym podał mu chusteczki. Ja wytarłem szybko rozmazany makijaż po czym oddałam dla Finna chusteczki.Po czym znowu nasze spojrzenia się spotkały i przez dłuższy czas patrzyłam się w oczy Finna. Po czym nie wiem co mnie opanowało ale zaczęłam płakać i szybko przytuliłam się do Finna.
-Przepraszam- szepnęłam
- Ty nie masz za co- powiedział Finn
- Czy.... Czy mógł bym ci wyjaśnić jak to było? - zapytał
- dobrze
- A wiec tak, ka wież Millie u nas mieszka na razie. Ty pojechałaś a na wróciłem do domu. I przyszła do mnie rola do filmu. Czytałem ta role i nagle przyszła Millie i chciała ze mną zrobić próbę scenki. Ona wybierała scenkę w której był pocałunek. No i my tak te role czytaliśmy i nagle byka rola pocałunku i Millie zaczęła mnie całować i nagle wyszłaś ty.- powiedział i spuścił głowę
Ja się od niego odsunęłam i powiedziałam.
- Dobrze wieże ci, ale.....
- Ale będziesz musiał mi w zamian za to kupić pączka.- dodałam
A Finn zaczął się śmiać.
- To potem ok? A teraz rozpakowywanie się- powiedział i zaczął pomagać mi się rozpakowywać.
Popołudniu
Właśnie skończyłam się spowrotem rozpakowywać.
Miałam ochotę iść na nasz basen.
- Idziemy na basen i do spa? Ale u nas w domu- zapytałam
- Jasne. Idź się przebieraj w strój kąpielowy- powiedział Finn i wyszedł z garderoby.
Ja poszłam szybko się przebrać w różowy strój kąpielowy i szlafrok pi czym zeszłam do kuchni i przygotowałam przekąski i napoje po czym zaniosłam je do spa. Było już ciemno wiec pozapalałam światła i świeczki aby był miły klimat.
Po czym weszłam do basenu.
Po 10 minutach przyszedł Finn. On wyglądał tak hott.
-Przygotowałam coś do jedzenia- powiedziałam i wskazałam na stolik z przekąskami i piciem
- Wow trochę dużo- powiedział po czym podszedł i wziął szampana i go otworzył nalewając go do kieliszków.
Rano
właśnie wstałam. Jest 8:30. Spałam w pokoju gościnnym. Jeszcze nie powiedziałam że znowu jestem z Finnem. Wzięłam telefon i zaczęłam grać sobie w jakaś grę online.
Finn pov
Wstałem z łóżka i  poszedłem się ogarnąć. Alice nie spała razem ze mną w pokoju tylko w pokoju gościnnym. Zdaje sobie sprawę że Alice nadal nie jest moją dziewczyną.
Wyszedłem z pokoju i zapukałem do drzwi pokoju Alice.
Zapukałem
-Tak- zapytała miło
- To ja zejdziesz na dół?- zapytałem
- Na razie nie, za niedługo zejdę. Troszkę źle się czuje- powiedziała
- Przynieść ci jakieś leki?
- Tak poproszę
- Mogę wejść?
- Tak- usłyszałem po czym weszłam do pokoju.
Zobaczyłem Alice która miała całe czerwone policzki i nos. Usiadłem na łóżku obok niej i dotknąłem jej czoła. Była rozpalona. Miała bardzo gorącą głowę.
- Alice? Na pewno się tylko źle czujesz? Chyba masz gorączkę.- powiedziałem
- Jest wszystko dobrz.... - Alice nie zdarzyła dokończyć bo zemdlała
- O nie! Alice?!?- zacząłem krzyczeć do Alice po czym zadzwoniłem po kretkę.
Kiedy przyjechała karetka
- dzień dobry co się stało- zapytał jeden z ratowników a drugi podszedł do Alice i zaczą coś robić po czym powiedział
- Nie trzeba jaj zabierać do szpitala. Za raz zwalczymy jej gorączkę
- Bogu dzięki- powiedziałem
1 miesiąc później
1 grudnia
Alice pov
Przez tan cały miesiąc dużo się stało. Byłam chora miałam ciężką do zwalczenia gorączkę ale poradziliśmy sobie z nią. Zaczęliśmy nagrywać już film w którym grałam role Jasmine a Finn Alladyna.
Okazało się że Melanie i Ariana tworzą piosenkę do filmu! Dzięki tym nagrywkom poznałam dużo znanych aktorów. Will'a Smith'a który grał dżina, Adama Sandlera który przeszedł duża metamorfozę ponieważ zmienił się na „ mojego ojca" czyli sułtana, oprócz ich wzięli Ari jako moją służko- przyjaciółkę.
Finn wyglądał tak hot w tych strojach do filmu że..... Stop! A co do Finna u niego chyba nic się ciekawego nie stało przez ten czas. Tylko razem z Millie wytłumaczyli mi co się wtedy stało i im wybaczyłam Millie, ja i Arianka to trio przyjaciółek. Chodziłyśmy razem na zakupy, do kina na imprezy i tak dalej. A co do Aidana. On znikną. Napisał do mnie ostatnią wiadomość ze mnie kocha i chciał by ze mną być jako przyjaciel ale musi wyjechać i tak dalej. Tęsknie za nim był moim najlepszym przyjacielem. Często się zastanawiałam czemu odszedł.....Ale teraz wróćmy do dzisiaj. Ostatnio Finn spędza ze mną mało czasu tak samo ja Ari, Millie nawet Melanie bo się z nią zakolegowałam. Czuje się samotna. Kupiłam pare kalendarzy adwentowych bo za 24 dni jest wigilia za 10 dni moje urodziny i za 23 dni urodziny Finna. Kończymy w końcu osiemnastkę. Zapomniałam wam powiedzieć ze szykuje super niespodziankę dla Finna tyko ze szykuje ją sama...... Nikt mi nie chce pomuc bo kontaktu z przyjaciółkami nie mam od 2 tygodni a Finn mi nie pomoże bo to jest niespodzianka dla niego. Właśnie jadę do sklepu aby kupić ozdoby na piękną sale urodzinową dla Finna. Sala jest zarezerwowana i już od dzisiaj mogę tak szykować dosłownie wszystko wiec zabieram się do pracy. Po za tym nie mam co robic ponieważ Finna nie ma od rana do nocy a w grudniu mamy urlop i nie nagrywamy żadnego Filmu.
Właśnie dojechałam do sklepu gdzie kupię różne ozdoby. Wysiadłam z samochodu i wyruszyłem w stronę sklepu
Finn pov
Noo miną już miesiąc od choroby Alice. Mam straszne wyzuty sumienia.. pewnie zapytacie dlaczego. Ponieważ spędzam mało czasu z Alice a tak naprawdę to wcale z nią nie spędzam czasu od rana do wieczora razem z Ari Mills i Melanie przygotowujemy osiemnastkę dla Alice. Musi być wszystko wspaniałe ponieważ stanie się tam coś niezwykłego dla Alice nie tylko to ze skończy 18 lat.......

~~~
Bubbaski!!! Strasznie przepraszam ze nie było tak długo działów ale nie miałam natchnienia do pisania. Dzisiaj wstawiłam dział może trochę nudny ale chyba ujdzie 😉

~Amelka✨

💕love story // Finn Wolfhard💕ZAKOŃCZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz