Obudziłam się rano o 6:00. Szybko wstałam z łóżka i poszłam zjeść kanapkę z serem. Po zjedzeniu śniadania poszłam umyć zęby,uczesać się i ubrać.
Wyglądałam takZeszłam do przedpokoju założyć buty i już wychodziłam do szkoły, ( w końcu zostało jeszcze 2 dni w nowym cyrku)
-miłego dnia kochanie! - krzyknęła zajęta mama z kuchni
- Pa!- Odpowiedziałam i wyszłam prędko
Po drodze wstąpiłam do maczka po frytki i dalej szlam do szkoły. Nawigacja doprowadziła mnie do pięknej szkoły znajdującej się bardzo blisko pięknego jeziorka. Przed wejściem czekała na mnie pani dyrektor która dała mi kluczyki do szafki szkolnej w której były książki rzeczy potrzebne w szkole. (Nie wiem czy wspomniałam ale jest to szkoła prywatna.) Gdy już znalazłam swoje książki już szłam do klasy gdzie mamy lekcje a tu nagle wpadłam na jakiegoś wysokiego chłopaka.
- Przepraszam - powiedziałam speszona sprzątając książki z podłogi które chwilkę przed zderzeniem miałam jeszcze w rękach
- Nie to ja przepraszam- Powiedział ciemnooki chłopak, podnosząc resztę moich książek.
Zauważyłam ze wszyscy się na mnie patrzą, jak bym rozmawiała z celebrytą.
- Gdzie są moje maniery? Jestem Finn...- odparł zarumieniony chłopak.
- Finn Wolfhard- dodał
- Hej, nazywam się Alice i jestem tu nowa -powiedziałam zawstydzona.
- Może wskazać ci drogę do twojej klasy?- spytał rozsądnie Finn.
- Z kąd to wież?- powiedziałam zaskoczona
-Ale co?
- No to gdzie ja mam lekcje - powiedziałam podejrzliwym głosem
- zauważyłem po twoich książkach było tam napisane jaka klasa i jaki przedmiot, tak się składa ze chodzisz ze mną do klasy! - powiedział radośnie finn
- A teraz chodź Alice poznasz moich znajomych- ciesząc się jak małe dziecko, Finn pobiegł przodem .
A ja dalej widziałam jak wszyscy się na mnie patrzą, ja wiem że ja jestem piękna albo finn jest przystojny ale o co im chodzi? Były tylko 3 rozwiązania
1. Finn jest jakimś celebrytą,znanym infuencerem itp.
2. Finn może być najczęściej cruschowanym chłopakiem w szkole( najbardziej to obserwowały nas dziewczyny)
3. Albo poprostu Finn nigdy się tak nie zachowywał bo po minach wszystkich innych uczniów wyglądali jak byli by czymś zadziwieni.~~~~~~~
Hejka bubbaski dzięki za 8 wyświetleń, jesteście kochani!!!!!!!~~~~Autorka
CZYTASZ
💕love story // Finn Wolfhard💕ZAKOŃCZONE
Ficção Adolescentehistoria o pewnej dziewczynie która zakochała się w celebrycie. ✨Zakończone✨