"Ascultă aici, băbăciune!"

33 8 80
                                    

— Credeam că ești leșinată pentru câteva ore! -exclamă Alec-

Vrăjitoarea coboară jos pe scări, iar Hänsel le ascunde în spatele lui pe Gretel și Samantha.

— Ah, copii! Haideți să mâncați ceva!

Hudson o ține pe Ivory în spatele lui, iar Flynn caută prin geanta lui. Samina și Alec se pregătesc atât fizic cât și psihic pentru ce urmează, iar Akira încearcă să o apere pe cât posibil pe Albă-ca-Zăpada.

— Voi, copilașii mei! Bunicuței îi e foame!

— Hoașcă! Până și stră-bunica mea arată mai bine ca tine! - i-o întoarce Ivory-

Hudson se încruntă, dar își revine rapid și zâmbește mândru.

— Blondule!

Flynn îi aruncă lui Hudson un pumnal, iar adolescentul îl prinde și îl îndreaptă spre vrăjitoare. Rowoon fluieră, toți îndreptându-și atenția spre el. Băiatul are în mâini bucăți mari de ciocolată din casa de turtă dulce și le ține de parcă ar fi o catapultă.

— Nu aveam de gând să irosesc ciocolata asta, dar tu irosești aerul din jurul nostru respirându-l.

Și cu astea fiind spuse, Min Woo aruncă unul din pumnii cu dulciuri, nimerind-o din pur noroc pe vrăjitoare fix în nas, acum arătând ca un clown.

Bătaie cu...cocioaba babei! -țipă Aphrodite-

    Cum se aude strigătul de luptă, copiii noștri pornesc în modul "militărie" și apucă fiecare cum poate dulciurile ce înconjoară căsuța.

— Ugh! Încetați!

    Baba în zadar le strigă să se oprească pentru că adolescenții încep războiul. Alice rupe bucăți ascuțite de biscuiți pe care le împarte cu Flynn și Mary, prefăcându-se că sunt săbii și pornind într-un spirit războinic spre vrăjitoare. Hudson, Ivory și Rapunzel iau pumni din înghețata rece și aruncau pe baba care tresărea la fiecare atingere înghețată. Aphrodite i-a luat pe gemenii Maxim cu ea și s-au cățărat pe acoperiș, aruncând de sus bucăți din pătrățelele de ciocolată gigantice. Alice, Hänsel și Gretel s-au furișat în casă cât vrăjitoarea încerca să fugă în pădure și au luat toate sticlele de zahăr pe care le-au găsit și o nimereau ori în brațe ori în spate pe vrăjitoare. Rowoon și Akira admirau de la distanță împreună cu Albă-ca-Zăpada dezastrul și mâncau din căsuță, evitând ocazional dulciuri zburătoare.

— Vă rog! O să vă las în pace! Doar...vă rog!

Vrăjitoarea îi imploră, iar la un moment-dat, Samanthei i se face milă și se așează în fața babei.

— Bine! Cred că e de ajuns! -îi anunță ea-

Fata se apleacă spre vrăjitoare și îi întinde mâna. Femeia în vârstă o ia și se ridică cu greutate.

— Mulțumesc fetițo!

Samantha îi zâmbește amabil, dar nu durează mult că baba îi sucește închietura fetei care țipă de durere și cade în fund, dezechilibrată.

— Voi, proștilor! Chiar ați crezut că mă predau! Idioților!

— Ascultă aici, băbăciune! Mi-e somn, mi-e foame, tocmai am fost înjunghiată în spate și la un pas de moarte. Nu am timp de rahaturile tale. Ori mori ori lasă-ne în mama mă-sii în pace!

Ivory îi lasă pe toți tăcuți.

— Fetițo, cum îndrăznești...

— Oh, scutește-mă! M-aș simți mai bine dacă te-aș băga într-un cuptor și ți-aș auzi urletele...mhm!

Povești nespuse - Applyfiction Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum