"Nu fără tine!"

38 8 100
                                    

     Hudson intră panicat pe ușă, atrăgându-le privirile tuturor.

— Trebuie să plecăm urgent! Hai! Hai!

      Samina și Gretel se ridică alarmate de pe podea, acompaniate de restul adolescenților speriați.Blondul o trage brutal pe Ivory de încheietură, târând-o în spatele lui.

Mai repede!

     Albă-ca-Zăpada se împiedică de o piatră și cade cu o bufnitură puternică pe pământul umed din cauza ploii. Căzătura îi atrage atenția Akirei care se întoarce după prințesă, îndepărtându-se de grup.

— Ești în regulă?

— Nu te îngrijora pentru mine! Du-te după ei! -îi zice frustrată Albă-ca-Zăpada-

— Nu fără tine! Haide!

    Akira o apucă de braț pe Alba și fuge cu ea la o distanță de aproximativ cincisprezece de metri de grup.
    Pașii adolescenților scoteau zgomote de baloane dezumflate și-și împroșcau cu nămol rochiile și pantofii.

— De ce fugim? -întreabă Alice gâfâind-

— N-avem timp de explicații, doar fugi! -o avertizează Hudson-

                                              *

         Ajunși în sfârșit în pădure, Rowoon își sprijină palma de trunchiul rece al unui copac.

— Nu mai pot! Piua! Stop!

       Toți se opresc în același timp, târâindu-și picioarele de pământ.

— Omule! De ce te-ai... -întreabă Hudson, dar e întrerupt de Min Woo-

— Am fugit destul! Trebuie să știm de ce fugim!

— Credeam că e clar!

— Păi nu prea e!

Blondul își șterge fața cu palmele în timp ce copiii își trag sufletul. Înghite în sec, apoi se apropie de Rowoon, care se dă în spate câțiva pași.

— Stai mă locului, că nu te mănânc!

Hudson îl apucă brutal de braț și îl trage lângă el.

— Uite, sătenii și regina ne caută. Sunt după noi. Înțelegi ce vreau să spun? -zice blondul, silabisind ultima parte-

— Omule, nu trebuie să-mi zici pe silabe. Știu și eu limba pe care o vorbim!

       Hudson inspiră nervos și își înghite vorbele. Se depărtează de băiatul din fața lui și o ia în față, frunzele foșnind sub talpa pantofului său.

— Hudson, putem să stăm puțin?

       Ivory îl oprește și se așează pe pământul ud și rece.

— Nu prea cred. Dacă o să ne găsească?

— Fugim de o oră întreagă. E imposibil să se fi luat după noi la câte curbe am făcut.

      Samantha și Akira aprobă, iar Alice doar își sprijină spatele de copacul pe care stătea Rowoon. Fata se lasă ușor în jos și își pune capul pe genunchi. Hudson face pași mici către Ivory și se așează lângă ea, punându-și capul pe umărul ei. Samina o ia pe Gretel de mână și merg împreună cu Alec spre un alt copac de lângă...ceilalți copaci.

Hänsel dă să se ia după sora lui, dar mâna Samanthei în jurul încheieturii lui îl oprește. Băiatul se uită confuz la fata care îi zâmbește amabil, cerându-i din priviri să stea cu ea pentru că e singură. Raphael, Rapunzel și Aphrodite se întind pe iarbă și își închid ochii. Albă-ca-Zăpada se apropie de Akira și Rowoon.

Povești nespuse - Applyfiction Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum