"Inclusiv pe el."

38 8 86
                                    

— Vai, amice trebuie să vezi asta! -îl trage Rowoon pe Hudson de mână pentru a-i arăta bolurile pline de chipsuri și jeleuri de toate felurile-

       Alice se uită în jur, părând că se uită după cineva.

— Alice?

     Samina vine spre ea, urmată de Gretel.

— Pe cine cauți?

      Bruneta ridică din umeri confuză și își ia perechea de ochelari de soare de pe scaunul ei din dubă. Se întâmplă să aibe mici genți fiecare pe scaun din care scot ceea ce le trebuie, așa că Alice, șmecheră cum e ea, și-a scos o pereche de ochelari de soare rotunzi cu rame subțiri.

— Akira. Era aici acum câteva secunde, nu știu ce unde o fi aterizat și asta.

     Fetele ridică de asemenea din umeri, iar Alice se sprijină în fața lor și găsește un subiect nou de discuție.
     Alec se bagă între ele grăbit și intră în dubă destul de speriat.

— Nu-i spuneți că sunt aici! -le șoptește el fetelor-

    Din spatele marei dube albe iese Rowoon, cu un zâmbet până la urechi și cu o tabletă de ciocolată în mână.

— O, vampirule! Hai afară!

     Dintre toate lucrurile din lume, Samina nu credea vreodată că o să se întâlnească cu un Rowoon dat peste cap de puterea zahărului. Băiatul, cu un pas da, doi pași ba, mai mușcă din ciocolata din mână, iar în cinci secunde cade în fund și râde ca un psiho-maniac.

— Ăsta ce mai are?

      Intră Aladdin în discuție, fiind vizibil enervat de maimuța lui care o luase pe urma lui Rowoon.

— Abu, mă lași odată?

     Vietatea îl apuca de urechi, se juca cu nasul lui și îl pupa pe obraz. Brunetul, obosit deja de asta, îl apucă pe maimuțoi de mână și îl pune jos.

    Degeaba. Maimuța se cațără înapoi și reîncepe ceea ce făcea de când s-a îndopat cu jeleuri gumate.

— În fine...când plecăm? -întreabă Alice, încercând să ignore larma din jurul ei- Și unde e liderul nostru când ai nevoie de el?

Hudson iese ca și strigat pe ușa șoferului și strânbă din nas, apoi se apropie de adolescenți.

— Ce faceți tăntăloilor?

Privirea îi cade pe Rowoon care stă pe jos extaziat și își acoperă fruntea cu palma.

— Da, nu pot să mă descurc cu acest specimen singur. Haideți, trebuie să plecăm! Conduc eu!

— De ce tu? -întreabă Alice, dându-și ochelarii jos și încrucișându-și mâinile în piept-

— Pentru că așa vreau. Merg să o caut pe Ivory, când mă întorc, vreau să fiți toți așezați la locurile voastre.

Privirea îi cade din nou pe Rowoon, care face eforturi să se ridice.

— Inclusiv pe el.

Blondul îi lasă neputincioși acolo și se plimbă, făcând ocolul dubei. Se uită rapid în cetate și își vede iubita conversând cu o roșcată entuziasmată, îmbrăcată într-o jachetă de piele roșie, ruptă pe la încheieturi și zgâriată la coate și într-o pereche de blugi negrii, zdrențuiți și vai de mama lor.
Băiatul se apropie de ele și o surprinde pe Ivory, care tresare atunci când o ia de mână pe la spate.

— Hudson! Ea e Taylor! Ghici ce?

— Nu vreau să știu!

O analizează din cap până-n picioare pe femeia cu un zâmbet pașnic pe față și dă din cap în direcția ei.

— Vii cu noi? -o întreabă, iar Ivory dă afirmativ din cap pe la spate-

— Cred că da...

— Crezi sau ești sigură? -o întreabă Hudson impunător-

Ivory se uită în ochii femeii cu speranță și îi așteaptă răspunsul.

— Da!

— Bine, haide!

Blondul se întoarce pe călcâie și e urmat spre ieșirea din cetate de cele două, care conversează neoprit.
Spre uimirea lui, fetele au făcut ceea ce le-a cerut, iar asta i-a dat un sentiment de ușurare.

Pe partea dreaptă din spate se află ușa pe care intri în dubă, iar mai în față, două uși, una pe o parte și una pe cealaltă pentru scaunul șoferului și un alt pasager.
Alec deschide ușa din spate și îi face loc lui Taylor să intre, care, deși cu emoțiile până la cer, își strânge toată puterea și le zâmbește tuturor amabil. Pășește în față, iar singurul loc liber e tot cel de lângă Alec, care atunci când observă, se chinuie să scoată un rânjet.

— Pot să stau la fereastră? -întreabă ea, iar băiatul, ca un domn, îi permite și se așează pe celălalt scaun lângă ea-

Ivory intră cu Hudson în față, iar acesta pornește motorul, dar apoi un detaliu important îi răsare în minte.

— Se poate ca motorul să fie supraîncins...

Aruncă o privire la soare, iar apoi se uită la tricoul lui și își dă seama cât e de transpirat, apoi răsuflă, își pune antebrațele pe volan și capul pe dosul palmelor, ostenit.
Ivory îl mângâie suportiv pe spate, abținându-se să nu râdă.

— Alice...

— Da, da, știu!

Bruneta ia lampa din geantă și îi freacă partea dreaptă, iar același fum albastru se împrăștie în jurul ei. Duhul își face apariția mai repede ca data trecută, îmbrăcat într-o pereche de pantaloni scurți, roșii cu model arăbesc și bănuți pe la talie.

— Dorința ta e comanda mea!

     Alice își dă ochii peste cap și își drege glasul.

— Îmi doresc ca această dubă să aibă toate dotările, cum ar fi ca motorul să nu se încingă niciodată prea mult și să poată merge prin nisip.

— Toate astea într-o singură dorință?

— Mhm! -apropă fata, iar Duhul își ridică sprâncenele și bate din palme, apoi dispare-

      Motorul mașinii se aude, iar în scurt timp, roțile se întorc în stânga și duba pornește, lăsând în urmă doar valuri de nisip.
       "Back in Black" răsună la radio cu volum maxim, umplându-i pe toți de energie.

Well, I'm back in black! -începe Samina, iar apoi toți continuă versurile împreună-

Yes, I'm back in black!

      Taylor nu-și poate abține zâmbetul emoționat în timp ce îi vede pe adolescenți cum se distrează și râd împreună.

— Sunteți foarte simpatici. -remarcă ea, atrăgându-i atenția lui Alec-

— Da, putem zice asta. -îi răspunde băiatul cu un zâmbet mic-

     Samina, Alice și Hudson continuă să cânte la unison, avându-i pe ceilalți ca fundal. Blondul învârte volanul cu atâta degajare încât oricine s-ar îndrăgosti de condusul lui.
    Imediat ce melodia se termină, conversațiile încep printre adolescenți și nu se sfârșesc decât atunci când "Wannabe" de la Spice Girls începe și acaparează zgomotul cu alt zgomot.

— Unde ne ducem acum? -îl întreabă Ivory pe Hudson-

Ne întâlnim cu o bestie.

**********************************

     NEW BFFs! — ALEC & TAYLOR

Povești nespuse - Applyfiction Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum