Ochii lui Hudson se măresc de mirare și, de parcă soarele nu era destul de fierbinte, un fior cald îl trece pe șira spinării, rezultând ca băiatul să-și piardă echilibrul și să cadă din picioare. Alec se grăbește să-l ajute, dar Hudson îl oprește, agitându-și mâna ca și cum ar încerca să dea o muscă la o parte.
Rowoon se încruntă puțin, făcând câteva "calcule" în mintea lui, la sfârșit plesnindu-și gura cu palma.— Asta înseamnă că voi...
Akira îi dă o palmă după ceafă. Min Woo se vaită și se ciondănește în șoaptă cu prietena sa, în timp ce Ivory se uită nonșalantă la roșcata din fața ei care așteaptă o reacție anume.
— Deci...stai...
— Ei, pentru numele Domnului, ești gravidă! Nu știu cum, dar ești! Acum, doar gândește-te cât de drăgălaș o să fie micul suflet! -zice Samina, mai entuziasmată decât tot grupul de adolescenți-
Alec ridică o mână, confuz.
— Scuze, m-ați pierdut. Deci...ea e borțoasă, iar Hudson...
Fetele se uită urât la el și Samina aproape că îi aruncă o piatră în cap. Hudson se ridică, încercând să-și stăpânească râsul.
— Sunt un copil cu un copil, dar cui îi pasă? E atât de bine că în sfârșit ceva nu e perfect în viața mea!
Ivory se încruntă și îl privește zâmbind.
— Da! Vreau să spun, cui îi pasă de reguli? În sfârșit îmi pot trăi viața cum vreau!
— Dar când o să ne întoarcem...
— O să vedem noi! Acum e prezentul și iubesc sentimentul ăsta!
O ridică pe Ivory de talie în sus și începe să chicotească fericit. Ceilalți aplaudă în spatele lor, iar cei doi se sărută.
— Da, da! Acum vă declarăm mire și mireasă, haideți să-l găsim pe Aladdin mai repede! -comentează Alice arțăgoasă și o ia în fața tuturor-
*
Un miros puternic de porc gătit începe să îmbie atmosfera. Pe măsură ce copiii se apropie mai mult de palat, pericolele par să fie tot mai mari.
— Abu! Vezi cum sari pe aici!
Vocea unui băiat se aude din spatele unor tarabe, lucru care îi surprinde pe adolescenți. O persoană cu păr negru și ochi la fel de negrii și întunecați ia maimuța de mână și o pune pe umărul său. Privirea i se intersectează cu cea a Saminei și se apropie, văzând micuții bănuți de la brâul ei.
— Măi, măi! Ce avem noi aici?
— Sunt falși! -îi răspunde roșcata, dându-și ochii peste cap-
— Dar pot fraieri pe cineva cu ei.
Băiatul cu păr negru se pune instant în fața fetei și îi sărută mâna.
— Aladdin mi se spune pe aici. Tu cum te numești, frumoasă domniță cu păr de culoarea căpșunelor?
— Neinteresată! - i-o taie Alec și își trage sora mai în spate-
— Ei, domnișorule! Nu se poate termina așa. Aveam o vorbă cu ea!
— Poți să ai o vorbă cu ceilalți. Acum, dispari!
Aladdin rânjește și îi face cu ochiul Saminei, care se uită în urma lui amuzată. Băiatul mai privește în jur, iar apoi merge în fața lor.
CITEȘTI
Povești nespuse - Applyfiction Volumul 1
Ficción GeneralVolumul 1 11 adolescenți la pubertate, experimentează teleportarea de la o vârstă fragedă. Nici nu ar fi trebuit să se întâmple vreodată cuiva. Absorbiți în carte, cei șase își întâlnesc sufletul pereche, fără ca măcar să se aștepte. ✔️Închis