"Eu am venit, el a fost tras de mine."

44 9 82
                                    

       Toată lumea înfulecă în liniște, camera fiind total tăcută, doar sunetul surd al viorilor auzindu-se pe fundal. Rowoon s-a abținut de câteva ori să nu spună ceva, ceea ce o amuza copios pe Akira. Alec a refuzat să mănânce, justificându-se că "nu mănâncă mâncăruri pompoase", iar Samina stătea în stânga lui, analizându-i pe toți de la masă. Hudson și Ivory se comportau ca două persoane necunoscute și nici măcar nu se uitau la ceilalți, iar cât despre Alice și Flynn...nici ei nu erau în termeni foarte buni. Samantha stă între Hänsel și Gretel, jucându-se cu mâncarea în farfuria ei, iar Raphael stătea în fața lui Rapunzel, mai exact în dreapta regelui, ceea ce era destul de stânjenitor. Aphrodite, Albă-ca-Zăpada și Amaryllis nu prea se sfiau și râdeau din orice mic gest al lui Rowoon, care habar nu avea cum să folosească cele trei lingurițe și furculițe de lângă farfuria lui.

— Deci, copii...

     Regina se uită la străinii din palatul ei, dar nu pot spune același lucru și despre ei, care se uită în farfuria lor tăcuți.

— Bănuiesc că v-a priit masa asta. Ne-ar plăcea să dăm un bal în cinstea fiicei noastre...

     Regina le atrage atenția lui Ivory, Saminei și Samanthei, care zâmbesc mic.

— Și, ne-am gândit ca înainte să plecați să participați la el. Ați vrea?

     Regele se uită la regină, apoi la adolescenți.

— Eu sunt de acord! -zice Ivory-

— Dacă ea zice că da atunci aprob și eu. -spune Hudson-

Ivory roșește și își pune capul pe umărul lui. Albă-ca-Zăpada se uită la Akira stânjenită.

— Și eu rămân. N-am mai fost de mult timp la un bal.

— Ești o prințesă? -o întreabă Rapunzel-

     Alba dă din cap mestecând ceva și zâmbindu-i blondei în același timp.

꧁꧂

— Nu știu ce să zic, nu prea pare genul meu...

     Akira se plânge lui Ivory și Saminei, Hudson astistând dezinteresat la scena asta.

— Te rog! Ca vrăjitoare, asta e activitatea mea preferată din trecut! Am studiat asta! Te rog!

— Nu poți să faci o vrajă și s-o hipnotizezi?

      Regula era că nici o fată și nici un băiat nu trebuie lăsat în spate, iar dacă ar face-o s-ar alege praful.

— De ce aveți nevoie de mine așa rău? -le zice Akira, așezându-se pe pat-

— Regina cea Rea e încă pe urmele noastre, ții minte?

— Am trecut de mult de teritoriul ei.

— Ne va găsi oriunde, te rog vino cu noi! -o imploră Ivory-

— Da! Nu cumva să fi mâncată de vrăjitoare! -comentează Hudson-

      Rowoon intră în cameră și se oprește în pragul ușii, dar când îi vede pe cei patru uitându-se la el, face cale-ntoarsă și se preface că nu a fost acolo.

꧁꧂

      După mult timp de pregătire continuă și agitație prin palat, seara s-a lăsat peste regat și fiecare a plecat la camera lui, destul de emoționați pentru prima seară într-un castel.

      Samina își face ritualul de seară. A cerut lumânări și ierburi pentru a mulțumi zeii și a le cere scuze că nu a putut face asta în ultimele zile, tăuzindu-l pe Alec cu incantațiile.

Povești nespuse - Applyfiction Volumul 1Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum