Keri teljesen értetlenül nézett. Hogyan tűnt el a pajzs? Hogyan csinálták? Mi van a fűben? A Lordok is pont úgy csodálkoztak, mint ő. El is kezdett hallgatózni.
- Na! Mondd el a többieknek is! Ne várakoztass annyit! Kezdd el! – morgolódott a Klord türelmetlenül, és büszkén. Bár hiába volt büszke. Nem ő csinálta. Hanem az okos Lord. Az okos mesélni kezdett:
- A füvet, amit felséges Klord hozatott – vetett egy gúnyos pillantást a Klordra – Azt ez a gép leszűri, majd az összes lét kifacsarja belőle, ezt mind a belsejében, és ennek a fűnek a belsejében olyan sav található, amit nem állhat a pajzs. Ebből a fűből a falu körül, kb. 500 hektárral van, nincs lekaszálva, és egy fűszálból kb 0,01 – 0,02 litert kapunk. Már vannak akik kaszálnak, hogy legyen fű mindenhova.
- És itt kezdjük el az irtást, mert ehhez a faluhoz van a legközelebb sok fű. – tette hozzá a Klord, és még szólt az ámuldozó Lordoknak: Na! – nagyon szerette ezt mondani – Befele a házba! Odabent még emberek vannak. – mutatott rá arra a házra amelyikről most vették le az elektromágneses pajzsot. Kettő Lord bement, és egy a bent lévő családot kegyetlenül lemészárolták. Kerinek könny ült ki a szeme szélére. Most akkor végük. Fel tudják oldani a pajzsot. Majd arra lett figyelmes, hogy pár Lord ételt, hord ki a csűrből, majd berakják a kocsijukba. Rájöttek hol van a tároló?? De hogyan? Nagyon Parlo ugrott be neki erről. Az nem lehet. Parlo buktatta le őket?
- Indulás! – szólt lekezelően a Klord – Még hozzatok füvet! Annyit amennyit tudtok. – mutatott rá két Lordra a Klord. Azok gépiesen beültek a kocsijukba és elindultak. A másik két Lord kijött a házból, ahol megölték a családot.
- Ti kaphattok desszertet ezért ebédkor. Amiért végeztetek azzal a családdal. – mondta a Klord.
- Köszönjük intett az egyik Lord.
- Na de elég a lustálkodásból. Pakoljatok ételt a kocsitokba abból a tárolóból, és vigyétek a Lord szállóra, ahol eszünk ott jó lesz. Munkára! – utasította őket a Klord. Keri nehezen tudta feldolgozni mi folyik itt. Először a pajzs, majd a tároló. Vajon van valami köze ehhez Parlonak? Vagy Parlo egyáltalán él? Megkérdezné valakitől, de nincs kitől. Próbálja elfeledni Parlot. Nem is kéne rá gondoljon. Elvették a Lordok mind a két előnyüket. A pajzsot, és a tárolót. Most hogyan éljék túl? Keri fel adta volna életét. Csak az tartotta életben, hogy otthon van csodálatos felesége. De nem sokáig ha nem szerez ételt, vagy valamit. Mik ezek? Lépteket hall. Egy ismeretlen ember.
- Te Lord vagy? – kérdezte az ismeretlen,akinek nem lehetett tudni szándékát.
YOU ARE READING
Mindig a remény hal meg utoljára
AdventureEgy kis fiúról szól, aki teljesen más dimenzióban él, ahol minden sötét...