IX. fejezet

3 3 0
                                    

- Parlo! Ébresztő! – költögette Kriszta szelíden Parlot. Parlo befordult.

- Ne csináld! – nevette el magát Kriszta –Meg kell találnunk a szüleidet.

Mikor ezt Parlo meghallotta egyből eszébe jutott minden. Eszébe jutott, hogy most nagyon fontos dolgai vannak. Nem lazsálhat. Eszébe jutott minden, a tegnap, és egyből kiugrott az ágyból. Már el is kezdett készülni. Nem is volt nagyon mit készülnie. Már Kriszta megcsinálta az ételt. Parlo csak lehuppant az asztal mellé, és enni kezdett.

- Hova ilyen gyorsan? – nézett rá mosolyogva Kriszta. Bekapták a reggelit, gyorsan. Felvették a cipőjüket.

- Kriszta?

- Igen? 

- Anyukám nagyon beteg. Nincs valami szer ami meggyógyítja?

- De van, biztos van. Csak el kell látogatnunk a gyógyszertárba.

- Oké – válaszolt hálásan Parlo.

- Milyen beteg is anyukád?

- Hogy hogy milyen beteg?

- Milyen beteg anyukád? Mi a neve a betegségnek?

- Nem tudom. Sokat alszik, nem tud kikelni az ágyból, olyan fáradt, és láza van.

Mikor megérkeztek a patikába, a patikus egy elég helyes srác volt. Kriszta elmondta a tüneteit a betegségnek. A srác egyből tudta mi a betegség.

- A kisfiú a gyereked?

Nemdehogy. Csak segítek megtalálni s szüleit.

- Értem. – válaszolt fiú. Levette, a polcról a gyógyszert és oda nyújtotta Krisztának.

- Mennyi lesz? –kérdezte Kriszta.

- Áhhh, ingyen volt. –felelt a fiú.

- Nagyon kedves vagy. Köszi!

Amióta Parlo átjött ebbe a világba, azóta jobban szereti, mint a régi világát.

- Merre laknak a szüleid?- kérdezte Kriszta

- Mutatom. –mondta Parlo, kirázta a hideg és elindult előre. Megérkeztek a parkba. Parlo kezdte keresni a fát. Nem erre van, akkor biztos arra. Gondolkodott. Meglátott egy fát érezte hogy ennek kell lennie. Odalépett mintha egy ajtót akarna kinyitni. Megfogta a szélét, és az nyílt is, mint az ajtó. De az ajtó nem az ő világába nyílt, ott rózsaszín volt az ég, nem volt fű csak száraz repedezett föld. Bolyhos, kis kék gömbök ugráltak. Ez nem az az alagút volt amire számított. Talán mindegyik fába új világ nyílik?

Mindig a remény hal meg utoljáraTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang