Keri sétált lefelé az utcán törött lábával. Alaposan végig nézett mindent, hátha valahol meglátja fiát, vagy legalább holt testét. De hiába. A fia egy más dimenzióban volt. De ő ezt nem tudta.Minden lépésnél egyre jobban tombolt benne a félelem. Ha arra jön egy kocsi, szinte biztos, hogy halott. Hisz törött lábával nem futhatott el. És nem ugorhatott bele az útszéli árkokba. Csak lassan. Már látta az elágazást. De az elágazásban fény keletkezik. Jön egy Lord. De ez a fény valamiért sokkal fényesebb volt a többinél. Amilyen gyorsan csak, de nem túl gyorsan, leguggolt a nagy bokor hátához ami ott volt pár méterrel előtte. A két bot még ott volt a kezében, hisz anélkül nem nagyon tudott volna menni. Szerencsére nem volt olyan nagyon súlyos a törés, amivel csak feküdni tudott volna. Jobban megnézte az autót. Ez a Klord! Mit keres itt a Klord? Pont ebben a kis faluba. Onnan tudta felismerni, hogy az ő autója nagyobb, gyorsabb, és jobb a világítása. Konkrétan minden dolga jobb mint a Lordoknak. Hisz ő volt nagyobb hatalmú a többinél. Ő volt a király, a Lordok vezetője. Miután az autó elment, ő sétált tovább a botjaival. Elért az elágazásig. Fejből tudta merre kell mennie. Hát elindult az agya által kijelölt irányba. Sétált tovább az út szélén, egyre stresszesebben. Elszántan de bátortalanul. Majd elért a következő elágazáshoz. Ahol már 3 út is vezetett. Jól tudta, hogy előre kell mennie. Már 20 méterre volt már onnan látta, hogy több autó is áll a csűr előtt. Észrevett maga előtt egy bokrot, az előtt egy árkot. Mint egy sírkő, a bokor az emlék, és ott a kiásott hely. Figyelt, nézte a Lordokat. Mikor észre vette, hogy mit csinálnak, úgy maradt mint a fogorvosnál. Tátva maradt a szája. Az ételt hordták ki a tartóból. Rakodták be a csomagtartóba, és elszállították. Majd mikor meglátta a Klord kocsiját közeledni, még jobban csak csodálkozni tudott. Még mindig nem tudta miért van itt a Klord. Csak azért mert megtalálták a tárolót? Azt nem hiszi, még több száz falu van, csak ide ezért eljött? Aki vezetett kiszállt, kinyitotta a Klordnak az ajtót. Kiszállt a Klord is.
- Meghoztuk! – mondta a Lord aki vezetett egy szemüveges Lordnak. Az a szemüveges nem olyan kemény volt, hanem olyan gyengéd, mint aki inkább gondolkodik, mint harcoljon.
- Ide kaphatom? – mondta a szemüveges Lord. A sofőr már nyújtotta is. Egy zsák fű volt. A szemüveges kivett egy gépezetet a kocsijából, abba beleöntötte a füvet, alul pedig zöld lé csöpögött ki mint a kávégépnél. Bele csöpögött egy vödörbe, majd rácsepegtették a legközelebbi elektromágneses pajzsra, és ettől a pajzs felszívódott...
ESTÁS LEYENDO
Mindig a remény hal meg utoljára
AventuraEgy kis fiúról szól, aki teljesen más dimenzióban él, ahol minden sötét...