davetsiz misafir son...

156 7 1
                                    

   Gellert Grindelwald 'dan

(Gelecekte olanlar)

   Kızım ve damadım gideli nerdeyse 1saat olmuştu. Iki benzer kişinin birbirini görmesi zamanı bozabilirdi. Onları çok merak ediyordum; ne çocuklar geri gelmişti, ne de kızım ve damadimdan haber vardı... Herşey üst üste gelmişti... Bayan Potter yaralanmış ve bebeğini kaybetmiştiŞuan hiç iyi değildi nezaman ve nasıl düzelir belli değildi.  Bay Potter peşlerinden gitmek istesede eşini yalnız bırakıp gidememişti... Luna Lovegood isimli öğrenci Bayan Potter 'in bebeğini düşürdüğünü öğrenince öğrenince Prof. SNAPE 'in kızıyla tekrar kavga etmişti... Bayan Lovegood yaralanırken diğeri ise sıyrıklarla atlatmıştı...

   Bulunduğum büyük salonda çocuklarda veya kızımdan haber beklerken arkamdan bir ses duydum ...

Esta: Dede ...

- Gelmişsiniz meleklerim... Sizi çok merak ettim..., diyip hepsini konrol edip benim 5 canavara sıkıca sarıldım...

Es :Biz iyiyiz dede ... Bizde seni çok merak ettik. Iyi misin dede ...?

- Iyim prensesim, Siz iyi olunda gerisi önemli değil....

Harry: Bay Grindelwald annem ve babam iyimi özellikle annem nasıl ? Şey doğrumu annem sey..., diyip durmuştu öğrendikleri belliydi . Trix ve Harry 'e dokunsam ağlayacak gibi duruyordu ...

- Annen de babanda şu anda sağlık olarak iyiler ama annen biraz piskolojik olarak kötü ...Yanina gitseniz iyi olur . Ve bayan Lovegood da pek iyi olduğunu söyleyemem...

Trix : Ona ne oldu ?

- Annenizin bebeğini düşürdüğünü öğrenince bayan Snape saldırdı.  Ve iki tarafta yaralandı. Ikiside şuanda iyiler ama bir gidip baksaniz iyi olur ve cezanıza gelince anneniz ve babanız gelince en ağır cezayı almanızı sağlayacağım...

  Hemen bayan potter'in yanına gitmiştiler ...Çocuklardan sonra bende durumlarını öğrenmek için peşlerinden gittim .Etraftan gürültü sesleri geliyordu , birileri düello yapıyor gibiydi seslerin geldiği yere doğru yönümü degistirdim . Karşıdan bana doğru bir öğrenci geliyordu .

- Kızım bir sorun mu var ?

!- Profesör Bay Potter ve Bayan Snape düello yapıyorlar her an kötü birşey olabilir ...

- Tam ben hemen müdahale ediyorum, sen güvenli biryere geç...

  Seslere doğru gittiğimde Bay Potter çıldırmış gibiydi ,kardeşi ise ona engel olmaya çalışıyordu. Bayan Evans 'a benim bile artık kullanmaktan çekindiğim büyüleri atıyordu.

-Bay Potter ne yaptığınızı sanıyorsunuz bu büyüleri okulumuzda yasak ...

H.P- Profesör o benim doğmamış kardeşimi öldürdü... Ben sadece biraz canını yapicam...,dedi çıldırmış gibi sanki yaptığı çok normalmiş gibi ...

  Bay Potter'i engellemeye çalıştım ama gücüm ona yetmiyordu artık yaşlılık beni biraz sarsmıştı. Dumbledore ölürken ona  söz vermiştim artık aşırı güç kullanmayacağıma dair ,kızımdan güçlerime mühür koymasını ve böylelikle güçlerini sınırlandırmasını istemiştim... Artık eskisi kadar güçlü değildim... Bay Potter eşinin yanındaydı bu yüzden oğluna birşey yapamıyordu... Bu çocuğu eğittiğime şimdiden pişman olmuştum. Şuanda küçük Potter 'i durdurabilecek tek kişi kızımdı, o da geçmişten hala gelmemişti. Esta ve Eric 'te gelince kötü durumu farketmislerdi.

Er- Büyükbaba burda ne oluyor?

- Gördüğünüz gibi Bay Potter kendince intikam peşinde ve kontrolünü kaybetmiş durumda anneniz olmadan ona zarar vermeden durduramayız ...

Es- Büyükbaba peki şimdi ne yapıcaz! annemle babam hala gelmediler ...

- Sizin ikinizin gücü nerdeyse normal bir öğrenciden fazla ben geri gelene kadar siz burda Bay Potter 'i birazcık oylayın en kısa zamanda anneniz ve babanızla geri döneceğim... ,diyip ikisinde saçından öpüp gittim .Obalardan biraz uzaklastigimda Bay Lupin 'inde gelip durumu kontrol altına almaya çalışıyordu. Kızım gelmeden bu çocuk kontrol altına alınamazdıŞuan bir büyücünün sinirlenebileceği tam sınırdaydı. Onu sadece çok güçlü bir zihnebent bilen birisi durdurabilirdi . Yanı sadece kızım...Büyük salona gidip boynumdaki zaman döndürücümü kullanarak gereken zamana ayarlayıp zamanın akmasını bekledim . Ve işte kızım ve damadım bana bakiyrodu ne olduğunu anlamaya çalışır gibi . Ve onlar gibi diğerleri de...

  BAZI SEYLERIN BITMESI ICIN

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  BAZI SEYLERIN BITMESI ICIN ...BAZI SEYLERIN BASLAMASI VE OLMASI LAZIMDIR ...

VE BIZE SIMDI TEK LAZIM OLAN SEY ZAMANDAN BASKA BIRSEY DEGILDI ..

Bayan GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin