James ve Bellatrix in birlikteliği herkesi şaşırmıştı, ama onlar herşeye rağmen birbirlerine sevgiyle bakıyorlardı . Malfoy un ve diğer slytherinli arkadaşlarının karşı çıkacağıni sanalar bile dumura uğramıştı, özellikle Lucius un desteklemesi en çok şaşırtan şeydi herkezi . Diğer slytherinliler karşı çıkmışlardı yinede . Ama Bellatrix in vicdanı hiç rahat değildi .Karanlık tarafla ilgili bildikleri ve bunları sevdiği adamdan gizlemek canını yakıyordu, bunu gözlerine bakan herkez anlayabilirdi. Bazılarına göre Bellatrix James e oyun oynuyordu ,bazılarına göre ise tam tersi gerçek duygularını bilen yakın dostlarıydık. Sabah yaşananlar okulda birkaç saat içinde yayılmıştı ,herkesin ağzında aynı dedikodu "James in Bellatrix e aşk itirafı , James in lily den vaz geçmesi " okul bu dedikodularla kaynıyordu. Öğle yemeğinden sonra Bellatrix benimle ve Lucius la konuşmak istedi ne hakında olduğunu az çok anlayabiliyordum . Onları alıp ihtiyaç odasına götürdüm.
L : Bellatrix neyin var kireç gibi olmuşsun...Artık POTTER lada birliktesin...:)
B:Konu o değil Lucius, ismi lazım değil le ilgili herşeyi bilip anlatamamak ,canımı yakıyor Lucius ondan birşey saklamak istemiyorum ,onları bekleyen tehlikeyi bilip söyleyememek çok kötü ...James le olmaktanda mutluyum...
L: Bellatrix biliyorsun anlatamayız başımız derde girer ..
B :Girerse girsin ,yeter Lucius herşeyi bilmek canımı yakıyor anlamıyor musun, sevdiğim adamdan ve sizden başka kaybedicek birseyim kalmadı. Ailem mi var ? söylesene bana değer veren bir ailem mi var ? Benim kaybedicek birseyim yok anlatalım gitsin hiç olmasa yeni bir ailemiz olur belki ,sırtımızı güvenerek yaslayabilecegimiz ...
L : Bellatrix ya elimizdekine kaybedersek...
B : Kaybetmicez biliyorum seven sevdiğine inanır hem Leyla var o bize tanıklık eder değil mi ?
Onlar böyle konuşurken sesizce dinledim Bellatrix in son sözüyle onu başımla onayladım, çünkü artık bende bitsin istiyordum bu olanlar , o pislik benim babamı öldürmüştü!BABA MI ... Lucius benim onayımla anlatmayı kabul etti . Ihtiyaç odasından çıkıp prof. Dumbledore un odasına doğru yola çıktık .
J:Bellatrix...
B: James ne oldu bir sorun mu var ..
J:Hayır sorun yokta yüzün solgun asıl senin ve siniz neyiniz var ...
- Potter prof. Dumbledore la konuşmamız gereken şeyler var daha doğrusu Lucius ve Bellatrix in anlatacakları var ... Aslında sizinde gelmeniz iyi olur sizinde bilmeniz gerek ...
Ben böyle söyleyince Lucius koluyla beni dürttü onları çağrışmayayım diye .
B: James evet sizde gelin sizinde gelmeniz iyi olur Leyla nin dediği gibi .
Bellatrix in son sözüyle hep beraber prof. Dumbledore un odasına gittik . Karsısında bizi gören profesör ne olduğunu anlayamamıştı.
- Prof. Dumbledore sizinle önemli birşey konuşmamız lazım çok önemli.
Prof. Dumbledore şaşırmıştı dediğime ama önemli olduğunu da anlamıştı ve odaya sessizlik büyüsü yaptı kapıyı mühürleyip. Bize koltuklara oturup anlamamızı söyledi.
P.D.: Evet çocuklar sizi dinliyorum
-Aslında anlatacak olan Bay Malfoy ve Bayan Black... Onları dinlemeniz daha iyi olucak sizde Çapulcular...
P.D.: Evet çocuklar dinliyorum
B: Prof. Dumbledore anlatacaklarimiz biraz karışık ama asıl konu -ismi lazım değil- ... onun hakında bildiklerimiz ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Grindelwald
FanfictionHerşey hayal mi gerçek mi Leyla Efruz Göktürk Hogwartsa yolu düşer ve herşeyi geride bırakıp yeni bir hayata başlarsa nasıl olur bakalım...Hogwarts evim mi olucak yoksa cehennemim mi ...