AŞK

497 22 6
                                    

  Babamın ölümünün üzerinden 3 ay geçmişti yalnızlığıma alışmaya çabalıyordum. Lucuis ve Çapulcular,en çok da Sirius hep yanımda oluyordu toparlanam için çalışıp duruyorlar ,moralimi düzeltmenin yollarını arıyorlardı . Sanırım bazı şeyler o sene değişmeye başladı. Iyi bildiklerimin kötü huylarını görmeye başladım. 5.sınıfın sonlarına doğru  herşey dahada alak bulak oldu , herkez yine Snape ve Potter kavga ediyor sanıyordu ama o gün James Potter için çok şey değişti...
     Lily Evans arkadaşına kötü davranan Potter a kızıyordu ama işler biraz değişti. Evans 'ın yardımın istemeyen Snape Lily e kızdı...

Snape: Senin yardımını istemiyorum BULANIK ...

Evans da Çapulcular da şaşırmışlardı bu duruma ,Lily üzülürken  James kızıyordu...Lily Evans a BULANIK demişti Snape en yanın arkadaşı, ilk arkadaşı....Potter Lily i avutmak isteyince tüm sinirini ondan çıkardı ...

J : Çiçeğim iyimisin sen onu dinleme ne dediğini bilmiyor . Snape birdaha çiçeğime yaklaşırsan bu sefer seni kimse kur...

Lily: Yeter kes sesini POTTERRRR. Herşey senin yüzünden anladın mı? Sen nezaman karşıma çıksan ben zararlı çıkıyorum, ne zaman Severus la yanyana gelsem hemen araya girip laf atılıyorsun. Bıktım artık senden asıl sen benden uzak dur.

J: Ama çiçeğim ben seni seviyoru...
L: Sevme beni  çünkü ben senden NEFRET ediyorum anladın mı senden sadece NEFRET  ediyorum ...Bir daha sakin bana yaklaşma,  sen iğrenç  bir insansın gördüğüm en sefil yaratıksin...Senden sadece IĞRENIYORUM uzak dur hayatımdan bana birdaha yaklaşma... , diyip gitti ...

Ama arkasında kırılmış bir kalp bıraktığını bilmeden ,James o gün kimseyle konuşmadı Çapulcularla bile . Aradan 1hafta geçmişti James hep durgundu herkeze ruhsuz birşekilde bakıyordu. Onun sessizliğini bozan kişi Bellatrix oldu . Ogün birde Lily e sataşması zaten sabrını zorluyordu birde karşısına  çıkması tuzla biber olmuştu ,Bellatrix in onula kavga etmesi onun içinde yanan volkanı ortaya çıkarmayı başardı tüm nefretini ona püskürttü onunda kalbini kırdığını bilmeden ... Şuana kadar kimsenin önünde ağlamayan Bellatrix ağlayarak büyük salonu terk etti ,herkez o kadar şaşkındı ki ya da korkudan  benim dışım da kimse peşinden gitmedi . Onu kullanılmayan kızlar tuvaletinde bi kenara çökmüş bir halde buldum hüngür hüngür ağlıyordu. Yanına gidince direkt bana sarıldı ,ağlamaya devam etti daha önce hiç ağlamadığı gibi sadece saçlarını okşayabildim...elimden sadece bu geldi ne diyebirdim ki sadece ve sadece sessizce onu dinleyebildim ...

Bell: Ben sadece durumunu merak etmiştim ne dedim ki ! Onu böyle severken öyle kırgın ruhsuz bakmasına dayanmadım  ,onu canı yaninca benim kide yanıyor Leyla ne yapacagimi  bilmiyorum kalbime hançer saplıyor  biri sanki ,onun canı bir kere yansa b...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bell: Ben sadece durumunu merak etmiştim ne dedim ki ! Onu böyle severken öyle kırgın ruhsuz bakmasına dayanmadım  ,onu canı yaninca benim kide yanıyor Leyla ne yapacagimi  bilmiyorum kalbime hançer saplıyor  biri sanki ,onun canı bir kere yansa benimki alev alıyor , bu alevi söndüremiyorum sadece onu görmek istiyorum gülerken  sadece bunu ....
Bana nefretle bakarken o pisliğe aşkla bakıyo banada seyretmek kalıyor canım yana yana ,ona güzel sözler söylüyor bana NEFRET dolu , Leyla onun benimle konuşmasını sadece kavga edince sağlıyorum , başka zaman sadece nefretle bakıyo  . Bana bir kerecik gülümsese ben uğruna canımı bile verirdim ama o sadece Evans 'ın peşinde koşuyor bilmiyor o sadece ilgisini seviyor , sadece onu görünce seviniyor ,mutlu oluyor ...Leyla o Evans 'ın peşinden gittikçe onu sevdiğini söyledikçe benim canım çok yanıyor...Ben her saniye ölüyorum ama kimse anlamıyor...7 senedir seviyorum ben James i okul başlamadan 2sene önce 9 yaşındayken sevdim onu, ne kadar istedim bilemezsin Sirius un yerinde Grifindorda olmayı ona bu yüzden hep düşman oldum çünkü o yanındaydı ben ise uzağında,  Sirius tan bile kıskandım ben onu herkezden kıskandım, kendimden bile kıskandım...Sevdim ben Leyla Çatlağı çok sevdim hep onun ÇATLAĞI olmayı istedim ,Remus un tüylü problemini bildiğim halde kimseye söylemedim, sırf üzülmesin bana dahada düşman olmasın diye onun için amigos oldum senin gibi onlar gibi ama olmadı bana hiç sevgiyle bile bakmadı hep nefretle baktı ben NEFRET edilecek birimiyim söyler misin.....
  Leyla benimde bir kalbim var ve çok açıyor o nezaman Evans a aşkla bakıp Çiçeğim dediğinde bana bikere seni seviyorum demesi için ömrümü verirdim ömrümü...

Tek bir kelime bile söyleyemedim ne diyebilirdim ki sadece sustum ve dinledim iç çeke çeke ağlamasını... Ama bizi dinleyen  Bellatrix in can çekişini ilk defa duyan Çapulculardan habersiz . James o gün öğrenmişti onu seven kişiyi ,onu gerçekten sevem kişiyi, onun için hıçkırıklara boğularak ağlayan kadını ve yine onun için yavaş yavaş ölen kadını o gün tanımıştı...

  Aradan en fazla 1 hafta geçmişti, James günlerce olanları düşünmüştü Bellatrix in onun için ağlayışını ,yalan olamazdı değilmi o sözler , Sirius la saatlerce konuşmuşlardı bu olanları onun ağlayışını gerçek olduğunu söylüyordu Sirius James o gün vermişti kararını kimi seçeceğini... Okulun son haftası gelmişti son sınıflar parti verecekti, herkez hazırlanmış parti saatini bekliyordu . O gece danslar edildi ,eylenildi ama bazıları sarhoş olmuşlardı gizlice soktukları içkilerle Rodolplus Lestrange Bellatrix i rahatsız ediyordu ,bunu gören James çok sinirlenmişti son noktayı zorla öpmesi koydu . James Rodolplus 'ın üzerine atladı herkezin önünde elinden zorla almışlardı onu , Bellatrix i kolundan tutup Lucuis Mlafoy un  yanına götürdü ...

J: Yanındaki kadınlara boylamı sahip çıkıyorsun sen , nişanlıma sahip çıktığın gibi onun kardeşine de aynı davran o da senin koruman altında....,  deyip parti yerini terk etti ....

(Burdan gerisinde BEYAZ VE SEN dinlemenizi öneririm)


Okulun son günüydü o gün James in bazı şeyleri değiştirdiği, kararını verdiği gündü,  hayatında istediği kadına son kez çıkma teklifi edecekti bir daha da rahatsız etmicekti ...

Evans ve Snape bir ağacın altında oturuyorlardı, ikisi barışmıştı çoktan unutmuştu ona BULANIK demesini ... Ikisine doğru gitti  James  i görünce bela geliyor deyip kalkmışlardı okula gitmek için...

J: BENIMLE ÇIKAR MISIN DÜNYALAR GÜZELİ...
Lily: Hayır James Potter  sana kaç kere dedim senden...
J : Sana demedim EVANS arkandaki DÜNYALAR güzeline beni gerçekten seven kadına dedim , BELLATRİX BLACK BENIMLE ÇIKAR MISIN bana şans verir misin, kalbimi yaralarımı iyileştirir misin...

Herkez şaşkın bir şekilde Potter a bakıyordu profesörler dâhil Sirius , Remus ve ben ise gülümsüyorduk ta ki Bellatrix ağlayarak James  koşup sarılana kadar ...

B: Herzaman yaralarını sararım yeterki sen beni sev ben seni her zaman severim ...

B: Herzaman yaralarını sararım yeterki sen beni sev ben seni her zaman severim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Işte herşey orda başladı ve bitti James Bellatrix in elinden tutup herkezin içinde okula götürdü, James için Lily Evans artık bitmişti, yeni bir AŞK başlamıştı temelinde sevgi olan , Bellatrix iyi tarfa geçmişti ,prf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Işte herşey orda başladı ve bitti James Bellatrix in elinden tutup herkezin içinde okula götürdü, James için Lily Evans artık bitmişti, yeni bir AŞK başlamıştı temelinde sevgi olan , Bellatrix iyi tarfa geçmişti ,prf.Dumbledore herşeyi anlatmıştı Voldemort un planlarının hepsini , Kılkuyruk un ihanetini kimse inanmasa da kanıtlamıştı bir bir herşeyi, Lucuis Mlafoy da herşeyi anlatmıştı bildiği, Sirius kardeşi Regulus la barışmıştı, artık Çapulcular 4 değil 3 tu ama tek farkla 6.senelerine 5 Çapulcu olarak devam etmişlerdi (lucuis ve regulus) olarak ,o yaz hortkuluklarin peşine düşmüşlerdi ama yok etmemişlerdi sadece tektek toplamışlardı. Bende en sonunda Sirius Black e şans vermeye karar vermiştim... Geleceğin güzel olacağını umut ederek ...

Bayan GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin