Bellatrix'den
Okulların açılmasına çok az kalmıştı... James ile hayallerimi yaşıyordum en sonunda , elini bir saniye bile bırakmak istemiyordum ... Ailelerimiz karşı çıksada biz çok mutluyduk... Tek kotu şey ise Leyla hiç iyi değildi son bir kaç gündür. Hergün ruh gibi geziyordu ,sanki her saniye ölürmüş gibi ... Bugün Sirius erken uyanmıştı, bizde bayan Potter 'la beraber kahvaltı hazırlıyorduk ki içeri Sirius geldi ,bizimle selâmlaşıtı bayan Potter in izniyle diğerlerini uyandırmaya gittik , Sirius tabi ki Leyla yi uyandırmaya gitti. Biz gittiğimizde james ve diğerleri uyanmıştı hep beraber potterlara kahvaltıya geçtik ama hala Sirius ve Leyla aşağı inmemişlerdi . 5-6 dakika sonra Sirius indi ve Leyla nın iyi hissetmediğini, Leyla ve kendisinin daha sonra yiyeceklerini söyledi ve üst kata çıktı. Bende izin isteyip üst kata çıktım durumunu çok merak etmiştim. Odanın önüne geldiğimde Leyla hiç iyi görünmüyordu, ölü gibiydi... Onları izledim biraz Leyla Sirius 'un göğsünde uyuyordu , Sirius ta saçlarını okşuyordu sonra bende aşağı indim .
Bay P. : Bellatrix Leyla nasıl...
- Pek iyi değil bay potter, sanki ölü gibiydi, yüzü bembeyaz olmuş hiç iyi değil..., dedim konuşurken gözlerim dolmuştu arkadaşım sanki gözlerimin önünde ölüyordu. Onu ilk defa bu kadar kötü görüyordum.Herkezin yüzü düşmüştü , herkez durumunun farkındaydı... Lucius üst kata çıkmak istedi ama Leyla'nın uyuduğunu söyledim, rahatsız etmemek için yerine oturdu ve herkes kahvaltısına devam etti .
********
Sirius 'tan
Huzursuzca uykumdan uyanindim , Leyla yine acı çekiyordu ama bu sefer iniltiyle onu yine rüyasından daha doğrusu kabusundan uyandırmaya çalıştım ... Bir kaç denemeden sonra uyandı ve yine bana sarıldı bende karşılık verdiğimde canı yanmıştı . Ondan biraz ayrıldığımda yüzünden acı çektiği apaçık belliydi sanki dokundukça canı yanıyordu neyi olduğunu sorduğumda yanıt bile veremiyordu...
Biraz sonra kendine geldiğinde bana uzun zamandır yaşadıklarını sesi çıkabildiği kadar anlattı. Rüyasında daha önceden babasını ve bir yılanı gördüğünü ve babasının ölümünden sonra bu rüyaları görmediğini söyledi ama 1 haftadir yine görmeye başladığını söyledi. Ve bu yılanın rüyasında onu sıktığını , canını çok acıttığını söyledi. Rüyasında çok terlemişti yine hasta olmasın diye ona dolabında kıyafet çıkarıp verdim üzerini değiştirsin diye odadan çıkarken çıkmama gerek olmadığın arkamı dönmemi söyledi bende üzerini değiştirsin diye beklerken dolabın aynalı kapağından vücudundaki yara ve izleri görünce arkamı döndüm. Yaraların farkında değildi, yanına gidip yaralara baktığımda bana kızgınca bakıyordu onu yarı çıplak gördüğüm için dediğim gibi yaraların farkında değildi.
- : Leyla güzelim bu ne hal bunları sana kim yaptı... dedim ama hala farkında değildi kolunu tutup gösterdiğim de yeni fark edebilmişti . Kollarına bakınca donup kalmıştı benim ilk gördüğüm anki gibi . Leyla ya tişört giydirip kalkması için elimi uzattım. Elimi tutup kalktı ama başı dönüp tekrar yatağa düşmüştü bende kucağıma alıp aşağı indirdim . Alt kata indiğimizde Leyla 'yı benim kucağımda gören tüm gözler bize dönmüştü. Leyla'yı en yakın koltuğa yavaşça, canını yakmadan yatırdım ve bayan potter a seslendim herkez ne olduğunu merak ediyordu bayan potter ve bay potter geldiğinde Leyla dan izin alıp karnını açtım izlerle doluydu. Herkezin ağzı açık kalmıştı çünkü izler çok kötüydü ve nasıl olmuştu belli değildi.
Bayan P : Leyla kızım bunlar nasıl oldu... diye sordu yaraları ve izleri inceleyerek bende olan biten herşeyi gördüğü rüyaları anlatım herkez şok olmuştu bay potter bu izlerin gördüğü yılanla ilgili olabileceğini söyledi ve prof. Dumbledore söylememiz gerktini söyleyip Dumbledore 'ün yanına gitti . 1 kaç dakika sonra prof. Dumbledore ve prof. mcGonagall ile geldi yanlarında bir sifacida vardı. Profesörler ve şifacı yaraları ve izleri kontrol ettiler .
P.D.: Bayan Göktürk bu rüyalar ne zamandan beri görüyorsunuz ... die sordu Leyla kısık sesle anlatmaya çalıştı ama boğazı çok acıdığı için susmak zorunda kaldı. Onun yerine Lucius soruyu cevapladı.
Lucius: Prof. Dumbledore benim bildiğim kadarıyla 1. sınıfın sonlarında görmeye başlamış . Biz Leyla ile 1.sınıfın başından beri arkadaşız bana herşeyi anlatmıştı rüyalarındaki hatta beraber araştırmış ve bulmuştuk babasının o olduğunu.
P.D: Peki Bay Malfoy tam olarak rüyalarında ne olduğunu anlatabilirmisiniz hatırladınız kadarıyla...
L.M. : Tabi ki profesör herşeyi hatırlıyorum rüyası ile ilgili her zaman aynı rüya daha doğrusu kabusu bir çok kez izledim .
P.D: Peki ne oluyor tam olarak anlatırmısınız?
L.M.: Kabusunda dev denilebilecek bir yılan Leyla yı sarmıştı ve her saniye daha çok sıkıyordu, biraz ilerisinde bir sandalyede bağlı orta yaşlarda bir adam yılana durmasını söylüyordu. Her yer karanlıktı sadace Leyla ve o adamın üzerinde ışık vardı. Sonra adam yılana garip bir dilde birşeyler söylüyordu sanırım çatal dildi konuştuğu. Sonra yılan Leyla yı bırakıp gözden kayboluyordu , adam Leyla "Beni affet kızım, beni bul "diyip gözden kayboluyordu , sonrada Leyla uyanıyordu. Babası öldüğünden beri bu kabusları görmemişti bildiğim ve bu izlerde önceden yoktu...
P.D: Peki yılana bir isimle sesleniyormuydu?...
L.M : Tam hatırlamıyorum ama sanırım sesleniyordu ... Bellatrix hatırlıyor musun bizi ismi-lazim-değil le tanistirdiklarinda yanında bir yılan vardı adı neydi ?
Bellatrix: Hımmm... düşünmem lazım...hah buldum Nagini ...Naginiydi büyük bir yılandı... e ne alaka ..
L.M: Evet doğru ismi Nagini ydi o adamda öyle sesleniyordu ve galiba kabusunda gördüğü yılan ismi-lazim-değil in yanındaki yılan olabilir benim gördüm yılana çok benziyor...
Profesör Dumbledore birz düşündükten sonra ...
P.D: Galiba ben dediğiniz yılanı iyi tanıyorum... Kan laneti olan bir cadı vardı Nagini adında babanın yandaşlarından . Baban hapse ayrılınca ortadan kaybolmuştu. Sonra öğrencime göre Voldemort 'ün yanına geçmiş. Galiba Leyla nın rüyalarındaki yılan o ..
- Profesör peki neden Leyla ya zarar veriyor ben orasını anlamdım, ne alakası olabilirki Leyla' yla ? ..., diye sordum bu sorumla prof. D. Ve herkez sessizliğe bürünmüştü ...
Nagini meleğimden ne istiyor olabilir ki ? Kimsin sen Nagini ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Grindelwald
FanfictionHerşey hayal mi gerçek mi Leyla Efruz Göktürk Hogwartsa yolu düşer ve herşeyi geride bırakıp yeni bir hayata başlarsa nasıl olur bakalım...Hogwarts evim mi olucak yoksa cehennemim mi ...