Nagini 3

186 15 1
                                    

Sirus 'tan devam

Profesör Dumbledore en sonuda Leyla ya annesini sordu onun kim olduğunu...

Leyla: Prof. Dumbledore annemin adı Efruz Aden Ateşoğlu yarı Türk yarı Ingiliz miş büyük annem öyle anlatmıştı. Siz bir cadı olduğumu söyledikten sonra bende ilk fırsatta annemi ve babamı sordum kendisine bana annemin safkan bir cadı olduğunu söyledi babamın  ise üvey olduğunu gerçek babamın  o olduğunu büyükannem anlattı . Gerçek babamla annem hiç evlenmemişler . Kötü işleri olduğu için , annemin halime olduğunu öğrendikten sonra babam annemi terk etmiş bana ve anneme zarar gelmesin diye . Annem Türkiye ye dönünce üvey babamla yani kuzeniyle evlendirilmiş annem doğumda ölmüş , annem ölünce sadece beni görmek için birkez gelmiş beni büyükanneme emanet edip gitmiş bidahada benim için geri gelmemiş sadece beni kontrol etmesi için bir kadını gönderiyormuş...

P.D: Peki kadının adını hatırlıyor musun?

L: Hayır prof. D. büyük annem bana kadının vaftiz annem olduğunu  söyledi . Başka birşey bilmiyorum ...

Bay p: Prof. D. sanırım ben annesini tanıyorum?

Bayan P. : Nerden taniyorsunki ..., dedi bayan potter sanırım biraz kıskanmıştı...

B.p: Mia Aden i hatırlamıyor musun bizimle aynı yıl okula başlamıştı herkez güzelliğine hayrandı  Heppuluff luydu hatırladın mi , hatta okulda Tom diye bi çocuk vardı Slytherin li Aden e aşıktı... Aden yüzüne bile bakmazdı hatırlamadın mi , Prof. D siz hatırladınız mı? Hatta Leyla ya çok benziyordu sadece gözleri yeşildi...

Bayan P. : Evet şimdi hatirladim doğruya Aden okulun meleği çok iyi bi kızdı ... Ortadan kaybolmuştu okulu bitirdikten sonra ...

P.D : Evet bende hatırlıyorum en iyi öğrencilerimden biriydi ve doğru okulu bitirdikten bir yıl sonra kimse ona ulaşamamıştı... Şuan inanamıyorum onun Grindelwald 'la birlikte olduğuna, Aden gibi biri nasıl onun tarafına geçebilir?

Arkadan bir ses herkesi susturmuştu...

Newt Sclamender : Aden asla onun tarafina geçmedi prof. Dumbledore  sadece ona aşık oldu . Grindelwald da zaten onun kötü işlere bulaşmasını istemedi , onu hep kendinden uzak tutmaya çalıştı ama oda Aden e aşık olmuştu.

P.D: Sclamender sen neden buraya gelmiştin ?

N.S.: Bayan Göktürk ile konuşmak için gelmiştim annesiyle ilgili ... Izleri bende bakabilirmiyim?

Yara ve izleri kontrol ettikten sonra ...

N.S: Bayan Göktürk bunlar düşünüldüğü gibi Nagini nın izleri zamanla geçecektir ama bunda bir iş var sana Nagini asla böyle bir zarar vermez , bunun bir nedeni olmalı!

P.D. :  Neden asla zarar vermez buna nasıl emin olabilirsin ?...

N.S: Çünkü Nagini bayan Göktürk 'ün vaftiz annesi ve görmeye gelen kişi ta kendisiydi ... Ve şunu da biliyorum P.D Bayan Göktürk için o pisliğin tarafına geçti. Sana zarar vermesinin nedeni büyük bir olasılıkla seni uyarmak istemesi ... Annen okul yıllarında benim en yakın dostumdu ve Ismi-lazim-değil o anneni  seviyordu . Bu yüzden senin peşinde... Nagini de büyük bir olasılıkla uyarmak istiyor...

L: Nasıl annemi sevebilir ?

N.S: Ismi-lazim-değil in gerçek adi Tom Marvolo Ridlle okul yıllarında annenin peşindeydi çünkü annen güçlü bir kadındı onu gucu için seviyordu karanlığın kral ve kraliçesi olmak için.  Ama annen onu istemedi hiçbir zaman çünkü başka birine aşıktı daha 11-12 yaşlarından beri , Grindelwald onun hayatını kurtardigindan beri... Annen okuldan sonra onun yanına gitti Nagini nın yardımıyla Nagini ve annen çok iyi arkaslardi . Babanın yerini ondan başkasıda bilmiyordu ... Ama baban anneni yanında istemedi çünkü onun dediğim gibi kötü tarafta olmasıni ve zarar görmesini istemiyordu ... Ama annen ondan vazgeçmedi onu nerde olursa olsun buldu , en sonunda Grindelwald da vazgeçti kaçmaktan annenin inadıyla baş edememişti.Hatta bir ara kötü işlerden bile vazgeçmeyi denedi ama onun gözünde muggellar rahat durmuyorlardı bu yüzden devam etti ölümlere. Ama annen hamile kalınca senin ve annenin iyiliği için anneni terk etti , hatta  kendinde bile nefret ettirdi. Bana bunları annen anlatmıştı, ismi-lazim-değil in seni istemesinin nedeni hem annenin hemde babanın güçlerinin sende olması ve annene benzemen . Sen çok güçlüsün ve o şimdi yıllar önce anneni istediği gibi seni istiyor ...

Herkes susmuş Sclamender i dinliyordu anlattıkları çok önemliydi en çokta Meleğim için...

Voldemort asla senin Meleğime yaklaşmana ve zarar vermene izin vermicem ... Asal izin vermicem ...

Bayan GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin