2

819 33 6
                                    

Hayatımızda karşımıza ne  çıkarsa çıksın yine de hayat herşeye rağmen devam ediyordu ...

Tam 5yıl geçti bu okula başlıyalı tek bir gün bile okul dışına çıkmadım bu yer bu okul benim evim bir parçam haline geldi . Tüm zamanım ya kütüphanede ya da profesörlere yardım ederek geçti. Diğer öğrenciler için ise bir gölge oldum ,profesörler dışında kimseyle konuşmuyor sadece hayatıma devam ediyordum . Ta ki o güne kadar öğrenciler okul içinde koşturuyor okula bir canavar girdiği söyleniyordu. Kendi yaptığım haritaya göre yerini bulup oraya yöneldim bir trol kızlar tuvaletinde bir öğrenciyi sıkıştırmıştı hemen görevim dahilinde müdahale etmeye başladım diğer bina başkanlarına emir verip diğer öğrencileri büyük salona toplamalarını söyledim.
Ah söylemeyi unutum 2.senemde bina başkanı olmuştum geçen sene ise tüm binalardan sorumlu olmuştum, bunu diğer bina başkanlarından başkası bilmiyordu.

Küçük kıza sessizce yanıma gelmesini söyledim trolü sersemlettikten sonra sesizce yanıma gelen kıza yavaşça biraz uzağımda bulunan Remus Lupin isimli grifindor bina başkanına gitmesini söyledim. Kız Bay Lupin e gidince bende canavarı etkisiz hale getirdim .

Canavar etkisiz hale geldiğinde profesörler yeni gelebilmişti, öğrencilerin bulunduğu b.salona girdiğimde öğrencilerin bazıları korkmuş bazıları ise şaşkınlıkla bakıyorlardı. O sırada tuvalate mahsur kalan küçük kız bana doğru koşup sarılmıştı, onu sakinleştirip yaralarını kontrol ettim hepulluf 'tan 1.sınıf öğrencisi olduğunu öğrendiğim kız çok korkmuştu. Onu hepulluf'tan büyük bir öğrenciye teslim edip  bina başkanları ve profesörlerle sessiz bir toplantı yaptık. Okula yapılan bu saldırıyı 1,2,3,ve 4.sınıfların zihninden silme kararı alındı. Bunu yapacak kişi ise yine bendim, olayı bildirmek için prf.McGonagall ve prf.Dumbledore bakanlığa gitmişlerdi tek yetkili ben kalmıştım.

Büyük salonda toplanan öğrencilere duyuruda bulundum 1,2,3,ve 4.sınıfların bina bina yanıma gelmelerini söyledim.
-Ravenclaw öğrencileri yanıma gelsin diğer öğrenciler gözlerini kapasın,  bazı öğrenciler karşı cıktı neden diye sessizce diğer bina başkanları durumu izah etti . Bende önümdeki öğrencileri hipnoz edip zihinlerindeki  kötü anıyı silip yerine normal bir günmüş etkisi yarattım sorumlu bina başkanlarına teslim edip binalarına gönderdim. Diğer binaların öğrencilerine de aynısını yaparak gönderdim, bina başkanları geri gelince durumu iksir prf.Sulghorn geri kalan üst sınıflara açıkladı,

-Okulumuzun başına gelen bu vahim olayda bina başkanlarından sorumlu Bayan Göktürk e teşekkürlerimi sunarım,  prf.Dumbledore ve  prf.McGonagall bilgi vermek için bakanlığa gittiler onlar gelene kadar okulumuz bayan Göktürk ün gözetimi altında olacaktır tüm öğrencilerin bilgisine . Şimdi bayan Göktürk sizlere konu ile ilgili bilgi vericek ...

-Bugün okulumuzda gerçekleşen olayda okulumuzdaki güvenlik açığından dolayı zamanında profesörlere ya da bina başkanları veya bana bilgi vermediği için okul görevlisi bay Filich hakkında soruşturma açılmıştır. Beni okulda taniyaniniz ya da daha önce görenleriniz olmuştur 2.sınıftan beri grifindor bina başkanıyım geçen sene ise başkanlardan sorumlu hale geldim ve okul disiplin kurulundayım sizden tek ricam böyle bir durumda profesörlere ulaşamıyorsanız bana ulaşmanız yada diğer bina başkanlarına bildirin ki cok az bir hasarla atlatalım. Her yerin olduğu gibi burasıda  ne kadar güvenli olursa olsun tehlike riski var bunu en aza indirmek için lutfen böyle bir olay karşısında yetkili birine bildirmenizdir. Bugün olan olay sonrasi küçük sınıfların zihinleri silinmek zorunda kalındı , eğer silinmeseydi neler olabilirdi ; küçük öğrencilerde  büyük bir korkuya neden alabilirdi, bilinç altlarında hasara neden olabilirdi sizden ricam şuanda yataklarında hiçbirşeyin farkında olmadan uyuyan küçük öğrencilerimize bugün hakında onları korkutacak birsey anlatmamanız ve onları az da olsa göztim altında tutmanız lütfen bu dediklerimi dikkate alalım ,bu arada okul hemşiremiz rahatsız olduğundan yerine ben bakıyorum bilginize  söyleyeceklerim bu kadar sorusu olan bana yada diğer bina başkanlarına danışabilir herkeze iyi geceler ...

-Bina başkanları yanıma gelebilir mi? Bugün olay yüzünden bay Filich  okulda olmadığından okulda biz devriye aticaz aralıklarla lütfen hasas davarnalim .
Ilk devriyede ben ve bayan Andarson, bay Malfoy, bay Lupin ve bayan Stench olucak ikinci devriyede ise yardımcı başkanlar bana eşlik edecekler .

-Leyla sen dinlenmeyecekmisin , dedi malfoy
-Hayır Lucius ,yarın hepimiz izinliyiz öğleye kadar .
- Diğer öğrenciler binalarına koridorlarda öğrenci görmek istemiyorum lütfen dikkate alalım . Bina başkanları lütfen eşlik edelim ilk devriye yarim saat sonra hazırlıklarını yapıp benimle burda buluşsun , birşey sormak isteyen beni kütüphanede bulabilir .

Olay sonrasi kütüphaneye gittim bilgi toplamak için  bir kitabı almaya çalışırken dengem bozuldu ve düştüm yani ben öyle sanıyordum 'taki gözlerimi açana  kadar ,kendimi bay Black in kolları arasında buldum yine geçmişte olduğu gibi bu çocuk beni mi takip ediyor anlamıyorum nezaman böyle birşey olsa dibimde bitiyor ,sinir şey.
-Black artık bıraksan mi yanlış anlaşılacakta
-Ben gayet rahatım Leyla
-Ben rahat değilim o ne olucak ,hem sen her düştüğümde dibimde olmak zorundamisin? Git başkasını kurtar
-Yo sana öyle geliyo sadece denk geliyor biraz dikkat etsen hiç fena olmaz ne dersin
-Kes laklakı da beni bırak belim ağrıdı böyle durmaktan
Bide bunun şapşallıklarini çekemicem ,şapşal SIRIUS BLACK tam bir şapşal onu görünce bile sinirden ellerim titriyo . En sonunda bıraktı belim ağrıdı be ,kitabı alıp masaya geçip oturdum ve araştırmaya başladım. Bu şapşal beni izliyo bide ya dikkatimi bozuyor ,izlenirken birşeyler yapmayı sevmiyor rahatsız oluyorum . Şapşal Black benide ağına düşüreceğini sanıyor yıllardır peşimde dolanıp duruyor, seni seviyorum diyor bide başkalarıyla takılıyor pislik herif .
-Black dikizlemeyi kesen mi artık
-Yo kendimi mahrum edemem böyle bir güzellikten:*
-Black kes gevezeliği işlerim var sinirlerimi bozmayı kes Lily in Potter i lanetledigi gibi bende seni lenetlemiyim
-Sen bana kıyamazsın bana bana Sirius ' una kıyıcak mısın yani hiç yakıştıramadım sana bana bana mükemmel, yakışıklı, herkesin gözdesi SIRIUS BLACK e sen bana kiyamazsin ki
-Black kes gevezeliği işlerim dedim sana egonu çek yüzünü göremiyorum
-Yüzümü bukadar görmek istediğini bilmiyordu Leylammm
-SIRIUSSSSSS

Delirtti beni yine şapşal kütüphane görevlisi Black i en sonunda dışarı attı. Şapşal çocuk bende yarim saat olduğu için büyük salona gittim .

SIRIUS 'tan

Ah Leyla 1.sınıftan beri peşindeyim ama bikere bile dönüp bakmıyor resmen takip ediyorum Jamaes gibi olmak istemiyorum ama kalbime engel olamıyorum. Bir kerecik şans verse keşke. Kimseyle pek konuşmuyor benimle bile zor konuşuyor onu çıldırmadıkça off off ...
Kütüphaneden çıkıp ortak salona geldim James yine dalga geçerek bakıyo kiricam kafasını en sonunda.
-Leyla nin bağırma sesleri geliyodu yine ne yaptın yine kıza ,peşini bırak istemiyo seni işte
P: Yine çıldırttı kesin
S: Susun lan öyle böyle isticek, lily de seni istemiyo biz bisi diyor muyuz sana
J : Çiçeğim en azından benimle konuşup lanet attiyor , Leyla onuda yapmıyor rahat bırak kızı
P: Aynen pati ya
S: Sen karışma kılkuyruk o da beni seviyor biliyorum
J: Pati bir rahat dursan o da seni sevicek ama rahat durmuyon her gün başka biriylesin kız ne yapsın böyle birini .Hala anlamadın mi kendine sadık birini istiyor anlasana . Leyla zaten Müslüman sen Hıristiyan sin pati sence sana şans verir mi
S: Vermez mi şans
J: Şans istiyorsan önce rahat dur , ama yine de olmaz be pati dininiz farklı olmaz senin elini bile tutamaz ki .
S: Biliyorum çatalak biliyorum ama ben onu gerekirse uzaktan bile severim ama bu onu anlamak istemiyor
J:önce sen bir adım at belki şans verir
S: Denicem James denicem

Bir bilseler zaten din değiştirdiğimi ama söyleyemem ya beni istemezlerse bunu yapamam onları kalan tek ailemi kaybedemem . Sesizce odama çıktım ve onu düşünerek uyudum .

Leyladan

Büyük salonda 1.ekiple toplanmış önce toplantı yapmış sonra da devriye atmış nerden nasıl girebilmiş araştırmıştık işimiz bitince onları geri binalara göndermiş 1saat sonra diğer ekibin gelmesini söylemiştim.  1saat sonra ise diğer ekiple devriye atmistik .Sabaha karşı prf.McGonagall ve prf.Dumbledore gelmişler onlara bilgi vermiştim .Sonra da odalara çekilmiştik. Yatağıma yatar yatmaz kendimi uykunun kollarına bırakmıştım ve yine aynı rüya ve yine emindim bu adam benim kesinlikle babam di Gelert Grindewald benim babamdı...

Bayan GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin