3 aylık tatil bizim için çok zorlu geçti. Araştırmalar, yeni hayata alışma çabaları, Malfoy ve Black ailelerinin baskıları... Ama yaşanan herşeye rağmen yine de geçirdiğim en guzel yazdı diyebilirim ...
James ve Bellatrix çok mutluydular ,Potter ailesi kabul etmişken, Black ailesi karşı çıkmıştı birlikteliklerine ... Ama bu bile onları ayırmaya yetmemişti. Black ailesi ve Malfoy ailesi çocuklarını tamamen kaybetmişti. Buda Voldemort için büyük bir kayıptı.Bir kaç gündür aylar sonra benzer bir rüyayla uyanmaya başladım. Yine o yılan bana saldırıyordu. Bu rüya neyi gösteriyordu bilmiyorum ama birşeyler yanlış gidiyordu . Sanki bana birşeyler anlatmak ister gibiydi ,sanki yardım istiyordu ama ne için? Iste bunu bir türlü anlamıyordum. Benden ne istiyordu?
Bugün yine aynı rüya ile uyandım. Ama tek bir farkla baş yanımda korkmuş, beni uyandırmaya çalışan bir Sirius 'la karşılaştım ... Korkmuş gözlerle bana bakıyordu...korkuyla ona sarıldım. Bir süredir şunu farkettim ; Sirius bana iyi geliyordu ,ona sarılmak, onu görmek dahi bana huzur veriyordu ... onu Çok Seviyordum ...yıllarca ondan kaçıp duran ben şimdi onun kollarında huzur buluyor ,onsuz bir gün bile geçiremiyordum ,bana tüm dertlerimi unutuyordu. Sirius a o an ne kadar sarıldım bilmiyorum ona sarılınca hiç bitmesin zaman o an için dursun istiyordum ...
Sirius 'un saçlarımı okşayıp bana seslenmesiyle kendime geldim...SIRIUS 'TAN
O gün erken kalkmıştım, okulların açılmasına çok az kalmıştı en fazla 2 hafta vardı. Evden çıkıp kızların kaldığı james lerin evine geçtim. Bayan Potter uyanmış kahvaltı hazırlıyordu, Bellatrix ve Narcissa da uyanmış ona yardım ediyorlardı.
B.P. : Günaydın Sirius
-Günaydın bayan Potter ve kızlar
B /N : Günaydın Sirius
B: Diğerleri uyandı mı
- Remus ve Regulus uyandı digerleride birazdan uyanırlar
B .P. : Çocuklar isterseniz gidip arkadaşlarınızı uyandırın güzel bir kahvaltı yapalım, diyip bana göz kırptı bu gidip Leyla yi uyandir demekti . Leyla normalde bu saatlerde uyanmış olurdu ama bir kaç gündür uyanmıyordu ,herzaman geç ve yorgun oluyordu,sanki hiç uyumuyor gibi ... neyse meleğimi uyurken izleyebilecektim , canım benim bana şans verdiğinden beri herşey çok güzeldi ,ona birkere sarılabilmek bile çok güzel . Meleğimle hiç olmadigim kadar mutluyum ...derken odasına varmıştım bile , kapıyı açıp içeriye girdim ben mışıl mışıl uyumasını beklerken o ter içinde kalmış yatağın içinde dönüp duruyordu ,kabus görüyordu meleğim, sanki birşey canını yakıyordu. Onu yavaşça sarsmaya başladım ama uyanmıyordu, artık korkmaya başlamıştım, en sonunda gözlerini açtı. Çok korktuğu beliydi korkmuş gözlerle bana bakıyordu ve birden bana sarıldı. Ilk başta karşılık veremesemde onu yavaşça kollarımın arasına aldım ve saçlarını okşamaya başladım. Orda ne kadar sarıldık bilmiyorum ama ona neyi olduğunu sormak en iyisiydi . Saçlarını okşayıp meleğime seslendim ...- Leyla meleğim ! İyimisin ..., cevap vermedi ."LEYLA " birkaç kere seslendim ama yine ses vermedi çok sessizdi sanki bu dünyada değilmiş gibi , hala tir tir titriyordu.
- Leyla meleğim iyimisin korkutmaya başladın beni...
L: Siriusss
Sesi okadar fısıltı gibi gelmiştik sanki konuşmaya bile takati yoktu .
- İyimisin meleğim , sanki hiç uyumamış gibisin...
L: Sirius ben hiç iyi değilim çok korkuyorum, uyumaya çok korkuyorum...
- Neyin var meleğim şöyle hadi bana bu korkunun sebebi ne
L: Sirius çok kötü kabuslar görüyorum , hep aynı kabuslar ... eski kabuslarım sanki geri geldi . Unutamıyorum yine aynı rüyaları görürüm korkusuyla . Sirius ben çok korkuyorum...
-Meleğim korkma ben yanındayım , dediğimde bana tekrar sarıldı.
L: Sirius benimle biraz uyurmusun lütfen...
-Meleğim uyurumda aşağıda kahvaltıya bekliyorlar bizi istersen sonra uyuyalım... ya da ben aşağı ineyim kahvaltıya gelmiyecegimizi söylim hım ne dersin ...
Meleğim sadece başını salamakla yetindi konuşmaya gücü bile yoktu . Bende aşağı indim ...
Bayan Potter: Sirius leyla nerde oğlum.
- Bayan Potter izniniz olursa biz sonra yiyelim, Leyla biraz rahatsız da ben onun yanında olucam ...
Byn. P. : Leyla iyimi oğlum bir sorun yokya , ben en iyisi çıkıp bakayım.
- Gerek yok b.potter biraz uyusa daha iyi hissedeceğini söyledi. Biz sonra birşeyler atıştırırız.
Byn. P.: Peki oğlum seslendim ben birşeyler hazırlarım.
- Peki efendim.., deyip yukarı çıktım..
Meleğim beni bekliyordu yanına gelince direkt bana sarıldı.
- Şist sakın ol meleğim yanındayım ben , deyip yanına uzandım meleğim de göğsüme yattı. Bir müddet sonra uyudu bende saatlerce önü izledim , sonrada uyuya kalmışım meleğimin güzel kokusuyla ...
Keşke hep böyle uyusa bende onu izlesem ,sonrada mis kokusuyla uyusam ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Grindelwald
FanfictionHerşey hayal mi gerçek mi Leyla Efruz Göktürk Hogwartsa yolu düşer ve herşeyi geride bırakıp yeni bir hayata başlarsa nasıl olur bakalım...Hogwarts evim mi olucak yoksa cehennemim mi ...