Davetsiz Misafirler (devamı)

211 14 3
                                    

Anne mi?

Eric: Esta bak annem le babamın okul yıllarına gelmişiz...

Esta diye bir kıza seslendi bana anne diyen çocuk, kız ise bir süre bana bakıp koşarak büyük salondan cıktı...

Eric: Esta dur bari burda yapma Esta ... , diye arkasından seslendi ama kız pek onu takmadı...

Trix : Tamam Eric ben onunla konuşurum sen dur ... biliyorsun annenle arası pek iyi değil...

E: Biliyorum peki gitsen birşey olursa bana haber gönder, annemin bize öğrettiği büyüyle...

T: Tam erik kafa ...

E: Trixxx , anası kılıklı cadı sen büyüdükçe Bellatrix halamin aynısı oldun ..., dediğinde konuştukları ve bellatrix e benzeyen kız tıpkı bell gibi kahkaha atarak diğer kızın peşinden giti şaşkınlıkla herkez onları izliyordu ... Taki Bellatrix az önceki kız gibi kahkaha atana kadar , herkez anlamıştı o kiz kesinlikle bellatrix in kızıydı...

E: Ya kesinlikle anasına çekmiş bu kiz .Bell hala gülmeye ya kızın zaten beni gıcık ediyor gülme sende....!

Bell: Pist yakışıklı ! Ben gelecekte kimle evlendim...?

E: Arkadaki gryffindor formalı gözlüklü salağa bakarsan anlarsın...

H: Lan sen kime salak diyon okulun kaşarı, kimle gezdiğin belli değil hem tek bir kıza aşığım diye salak mi oluyorum? Hem ben bir Potter' ım sen kim kopek bana salak diyosun TAZE KAŞAR ...

D: Sakin ol Pottah , diye seslendi ama adı Eric olan çocuk bir köpeğe dönüşüp gozluklunun üzerine atladı... Sonra insana dönüşü...

E: Sen sus pis geyik .... Ben sadece annen anlasın diye dedim ... yakışıklı olmak benim mi suçum bana boşuna mı diyorlar babasının oğlu diye... hem ne demişler daha doğrusu babam ne demiş, " bir kızı bin kişi ister bir kişi alır, bir erkeği bin kız ister , bin kiz da alır..." ne yani kızları benim gibi bir dünya harikasından mağrum mu bırakayım...diyip sırıtmaya başladı Sirius un eskiden sırıttığı gibi ... Kesinlikle Sirius 'un oğluydu , yandan Sirus' a ters bir şekilde baktım...

Bellatrix yüzünde sinsi bir gülümsemeyle James e bakıyordu... James ise ona aynı siritisla karşılık veriyordu...Kesinlikle James ile evlenmişti... Ben ise daha iki gün önce konuştuğumuz isimleri çocuklarımıza vermiş olmamıza şaşırıyordum...Sirius benim bu halimi görüp bana sarılmıştı... Sesizce kulağıma " iyimisin meleğim " demişti...kafamı salayarak karşılık verdim ...

P.D. : Çocuklar sizde kimsiniz?

Draco : Şey profesör Dumbledore , biz gelecekteki Çapulcuların çocuklarıyız ... Ben Draco Lucius Malfoy ve su arkadaki gozluklunun yanındaki sarışın kızda benim ikizim Harleen Cissa Malfoy ...

P.d: peki neden burdasınız ...?

D: Şu arkadaki gozluklunun yani Harry nin sevgilisiyle bir kız kavga ettiler daha doğrusu düello, bizde müdahale ettik ayırmak icin ama Esta nin boynundaki zaman döndürücüye denk geldi lânetlerden birtanesi bizde ne olduğunu fark edemeden kendimizi burda bulduk ... konu bundan ibaret nasıl geri döneğimizi bilmiyoruz kolye zarar görmüş olabilir ...

P.d.: Peki bu kadar geçmişe nasıl geldiniz ?, böyle yolculuklar imkansızdır...

E: Kardeşimdeki zaman döndürücü dedemin tilsimladigi bir kolye tabi birkaç tane var annemde ve küçük kardeşimde... ama aldığı darbeden sonra çalışır mı biliyorum ...

J: Sen kimin oğlusun birine benziyorsun ama ve kaç kardeşesiniz?

E: Sirius Black ve Leyla Efruz Black in oğluyum...

H: Onlar mi baba 5 kardeşler....

-Ne ?

Herkezin gözleri yerinden çıkacak gibi bana bakıyorlardı... Sirius ise kahkaha atıyordu...

S : Ben demiştim..

B: Dalgamı geçiyorsun...

H: hayır niye dalga geçim ilk çocukları ikiz ikincisi ise üçüz oldu , Leyla yengemin geninde ikiz varmış buyuzden boyle oldu ... hatta gelecekte çok dalga geçmiştiniz sirius dayım ve yengemle quidditch takımı mi kurucaksiniz diye ...

Diyince herkez yine gülmeye başladı...benim kotu bakislarimla herkez gülmeyi kesti....

S: İsimleri ne?

E: Antony Orion B. , Britney Walburga B. , Jasper Gellert Black koydunuz...

S: az önce giden kız kardeşindi galiba annenle ne sorunu var ?

E: Kardeşim maalesef karanlık sanatlara meyilli buda annem ile aralarını bozdu ...

S: Bunu düzeltmenin bir yolu yokmu ?

H: Maalesef hatta kendi büyüleri var bu yaşında, bu yüzden Leyla yengem de onu sürekli kontrol altında tutuyor yeni bir voldemort olayı yaşanmasın diye...

E: Dedem ve sen bile Esta yi vaz geçiremediniz...

-Nasıl deden hangisi?

S: Benim babam mi ?

E: Hayır annemin babası Gellert dedem ...

- Nasıl benim babam öldü...

E: Şey anne sen zaman yolculuğu yapıp dedemi kurtardın oda seni Nagini teyzenin saldırılarından kurtardı sonrada voldemort denilen şeytani yenidiniz...

Herkez şaşkın bir şekilde bakıyorduk ,biz gerçekten onu yemiştik ve babam yaşıyordu...

Biz böyle konuşurken arkadan bir ses daha geldi .

Harleen: ula noli !

Yine kim gelmişti...

Bayan GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin