O günün sabahın söylediğim gibi 1,2,3ve 4.sınıfların dün olanlardan haberleri yoktu ,tek değişen öğrencilerin bana bakışları ve saygılarıydı bu gün de olaysız geçti. Aradan 1ay geçmişti Black in bana olan tutumu aynıydı ama daha yumuşamıştı sanki ve diğer kızlarda olan yakınlığı biranda değişmişti. Sürekli hergun çorap değiştirir gibi sevgili değiştiren Black gitmiş yerine daha kibar daha yardımsever biri gelmişti. Bazen düşünüyorum da buda yeni oyunlarından birimiydi acaba . Tek değişmeyen özelliği şakacılığı ve umursamaz tavriydi . Gerçekten değişmiş miydi yoksa numaramıydı anlayamıyordum. Sonuçta o SIRIUS BLACK ti okulun çapkını, egoisti, kendini mükemmel zanneden ukalasi şapşal black ti işte.
-Leyla
-Efendim Lucius bir sorun mu var?
-Sana bir soru soruyordum bir anda dalıp gittin . Asıl sende bir sorun mu var iyi misin?
-Iyiyim sadece biraz yorgunum o kadar Lucius.
-Peki sen öyle diyorsan
-E Narcissa ile nasıl gidiyor. Nişan filan yakın mi ?
-Iyi gidiyor Leyla nasıl olsun bu dönemin sonunda nişanımız var 2 sene sonrada okuldan 1ay sonraysa nikah ,e sen gelicek mısın?
-Davet edirsem neden olmasın!
-Davetiyen dünden hazır sen yeter ki gel hem ne davetiyesi sen benim kardeşimsin Leyla davetiye ilemi geleceksin yani ...
-Lucius hayatım
-Ah Cissa bir sorun mu var
-Bizimkilerden mektup geldi ikimiz adına beraber açalım diye geldim cnm
-Peki cnm Leyla sonra konuşuruz
-Peki LuciusLucius gittikten sonra J.Potter koşarak geldi Sirius Black in yaralandığını söyledi. Ne olduğunu sorduğumda Remus diyince ne olduğunu anladım. Dün gece dolunay vardı ve bu da Remus un küçük tüylü problemi demekti .Gidip baktığımda çok kötü yaralanmıştı onu ihtiyaç odasına götürmelerini söyledim. Hep beraber ihtiyaç odasına gittik Sirius u ordaki bir yatağa yatırdılar. Bende hemen tedaviye başladım. Hastane kanadına goturulemezdi okulda duyulurdu bu yüzden 3 yıldır bu sırlarına ortaktım
yarası gerçekten çok kötüydü göğsünün tam ortasında kocaman bir pençe izi vardı yarayı ugusturduktan sonra temizledim ve kanamayı durdurduktan sonra dikiş atıp sardım James e kanaması yada ateşi çıkarsa söylemesini söyledim sonrada Remus la ilgilendim onunda yaralarını sardım sonra yine Sirius la ilgilendim . Durumu gerçekten kötüydü iç kanama riski vardı James ler dinlemelerini soyleyip büyüle prf.McGonagall a durumu anlatan bir mektup gönderdim. O gün hiç derse girmedik ve Sirius la ilgilendim James, Remus ve Peter iyi olunca onları gönderdim farkedilmesin diye Sirius la ben kaldım. Bazen ateşi çıkıyordu ancak zorla düşürebiliyordum. Akşamadoğru gözlerini açtı ilk sözü sizce ne !-Öldümde cennette mi düştüm karşımda bir melek varda :)
- Sirius iyi misin
- Iyiyim ,kızmadın !
- Yaralisin o yüzden birşey demiyorum böyle konuştuğuna göre gayet de iyisin
- Sana bir meleksin dediğimde inanmıyorsun ama sen benim meliğimsin
- Sirius birşey sorucam sadece cevap ver
- Sor
-Son zamanlarda farklı davranıyorsun kibar yani eskiye göre daha kibarsın numaramı yapıyorsun yoksa gerçekten değiştin mi ?
- Değişmeye çalışıyorum sadece kimsenin Çapulcular dışında kimsenin beni sevmediğini farkettim diyebilirim . Evet pek iyi şeyler yapmadım hatta bir pislik gibi davrandım biliyorum ama artık değişmek istiyorum sence ben değişemez miyim?
- Ben öyle demek istememiştim sadece garip geldi :(
Seni üzmek istemedim gerçekten özür dilerim
-Hayır üzülmedim sadece inanmaman biraz kırdı o kadar .Sirius kırılmış gibiydi ve ani bir hareket etti hareket etmemeliydi bende engel olmaya çalışırken üzerine düştüm canı yanmıştı kalkmaya çalıştım ama izin vermedi . Kalbi çok hızlı atıyordu bir melodi gibi dünyanın en güzel melodisi gibi kafamı kaldırıp baktığımda gözlerini kapatmıştı birşey oldu diye çok korktum göğsünden kalkınca gözlerini açtı ve bana baktı...
-Leyla hep orda kalsan hep göğsümde yatsan bende saçlarını koklayıp ,okşasam izin verir miydin?
- Sirius böyle konuşma klişe olucak ama ben senin bildiğin kızlardan değilim izin veremem, bizim dinimiz farklı yanında olamam .
-Biliyorum sen o kızlardan değilsin işte bu yüzden özelsin, dinimizin ayrı olduğunu nerden çıkardın, ya ben din değiştirdiysemSirius u şaşkınlıkla dinliyordum arkamdaki Çapulcular dan habersiz en az onlar da benim kadar şaşkınalardı.
Onların orda olduğunu Potter in sesinden anladım.J: Biliyordum lan ,niye söylemiyorsun pislik ...
S: Çocuklar siz !
R: Evet Sirius biz ,burdaydik ve herşeyi duyduk James 'in dedigi gibi niye söylemedin biz sana ne diyecektik ki insan kardeşinden sır saklarmi sen nasıl kardeşin...
S: Remus beni anlamıyorsunuz eğer öğrenirseniz beni aranızda istemezsiniz diye söyleyemedim ,siz benim tek ailemsiniz sizide kaybedemezdim bu yüzden söyleyemedim özür dilerim :(Çapulcular birbiriyle bakıştıktan sonra bir anda Sirius a sarıldılar.
R: Bir daha bizden birşey saklarsan kafanı kırarız haberin olsun Pati ayak ! ,dedi ...
Onların böyle görmek çok güzeldi işte arkadaşlık buydu, bu arkadaşlık değil kardeşlik ti .Sirius un iniltisiyle çapulcuları üzerinden çektim yaralarını kontrol ettim.
J: Nasılda sevgilisi için endişelendi :)))))
- James Potter ölmek mi istiyorsun? istiyorsan zevkle yaparım biliyorsun değil mi?
J: Imm sanırım biliyorum Çiçeğim gibi yaralayıp bırakmaz iyileştirir tekrar yaralarsın
- Aynen öyle James iyi tanımışsın
P: Majosist manyak
R : Petter ölmek mi istiyonOnlar geldikten sonra Sirius 'un başında bırakıp gittim.
Arkamdan Sirius un mızmızlanmasını duyuyordum.- Son olarak yemek yesin ben biraz dinlenicem arkadaşınız size emanet birşey olursa haber verin ve Sirius din değiştirdiğine pek inanmıyorum... , deyip dışarı çıktım ve odama gittim .
Odama gelir gelmez uyuya kaldım. Bugün gerçekten çok yorucuydu .Sirius gerçekten din degistirdimi bilmiyorum ama değişmeye başladığına inanıyorum . Sirius gerçekten doğrumu söylüyorsun bilmiyorum ama sevgine inanmak istiyorum bakalım zaman ne göstercek bize ...
Yollar mı ayrılacak yoksa kalpler mi birleşecek birtek Allah bilir...Sirius Black sen gerçekten nasıl birisin bunu zamanla öğrenicem benimle oyunmu oynuyorsun yoksa gerçekten seviyor musun bunu zaman göstercek...Sadece zaman ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Grindelwald
FanfictionHerşey hayal mi gerçek mi Leyla Efruz Göktürk Hogwartsa yolu düşer ve herşeyi geride bırakıp yeni bir hayata başlarsa nasıl olur bakalım...Hogwarts evim mi olucak yoksa cehennemim mi ...