Bugün doğum günüm her gece sayfalarını gözyaşlarımla süslediğim günlüğüme yeni sayfa daha ekliyorum.
Şuan 11 yaşındayım bu güne kadar herşeyimi kaybettim . Beni çok seven annemi, baba sevgisi gördüğüm tek adamı herşeyimi kaybettim. Onuda kaybedince hayatım cehenneme döndü. Ben babasız bir kızım babası olan âmâ baba sevgisi göremeyen...Babam varsa neden babasız bir kızdım bilmiyorum...
Herşey annemi kaybetmemle başladı. Onun ölümünden sonra herşey değişti beni seven babam gitti yerine bir pislik geldi. Bir yıl sonra 5 yaşındayken hasta olduğumu öğrendim babam beni resmen bir hastane köşesine terketti. Bekledim bekledim ama gelmedi. Artık bıkmıştım hastaneden kaçtım nerye gittiğimi bilmeden ,kendimi sahilde buldum . Sonra yanıma biri oturdu çok korkmuştum... Sonra farkettim ki doktormuş ,beni saatlerce dinledi birşey demeden ,sonra hastaneye geri götürdü. Ordan sonra baba diyebileceğim tek kişiyle karşılaştım. O günden sonra babam oldu. Onunla tanıştıktan sonra rüyalar beni yanlız bırakmadı ,garip rüyalardı hepsi çok garip...
Sanki başka bir hayat yaşıyordum o rüyalarda .Ve şimdi o rüyalar bu mektupla gerçek oluyor garip bir okuldan geliyordu. Adı Hogwarts mış okulun, büyücülük okulu ,ilkbaşta şaka sanmıştım yazanları taki o adamla tanışana kadar müdür Albus Dumbledore onula anladım herşeyi gerçekleri o dünyayı farklı hayatı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Grindelwald
FanfictionHerşey hayal mi gerçek mi Leyla Efruz Göktürk Hogwartsa yolu düşer ve herşeyi geride bırakıp yeni bir hayata başlarsa nasıl olur bakalım...Hogwarts evim mi olucak yoksa cehennemim mi ...