Davetsiz Misafirler

248 15 1
                                    

  Okullar açılalı 1 hafta olmuştu herkez yine bizi konuşuyordu ,daha doğrusu  Black lerin ve Malfoy un ailesinde ayrılması herkezin azındaydı. Büyük salonda bir haftadır olduğu gibi buluşup kahvaltımızı yapmaya başladık. Herşey güzel giderken bir patlama duyuldu ve etrafı bir duman sardı. Biz ne olduğunu anlamaya çalışıp asalarımızı hazırda tutarken dumanın içinden sesler yükseliyordu...Kimdi bunlar ....??

Harry : Esta senin elinin ayarına sokim...
Eric : Kes kardeşime laf deme lan ...asıl ben sana sokam ...
Harley : Pottah nerdesin
Harry : Malfoy asıl sen nerdesin
Trix : Saçımı bırakın lan
Rose : Trix uzerimden kalk
Harley : Lan sopam nerde
Draco : Lan muştam nerde
Esta : Biz zamanda yolculuk yapalım bunlar hala muştam nerde ,sopam nerde diye sorsunlar ...Lan mallar asıl hangi zamana geldik siz onu düşünün... Anam bene nerelere başımı vuram , Allah im sen beni nelerle sınıyorsun ...

Kimdi bunlar ve neden böyle konuşuyorlardı? Duman iyice dağılınca üst üste düşmüş bir grup genç bize bakıyordu.

Esta : Çocuklar biz neredeyiz
Eric : bilmiyorum kardeşim
Harley : Nerelere geldik nerelere , pudingim biz neredeyiz?
Draco : Ben nerden bilem lan.

Etrafı inceliyorlardı ...

Draco: Öldük de cennete mi düştük oğlum , karşıdaki afet kim lan?
Eric : Hangisi lan ?
Draco: Kızıl saçlı , deniz gözlü yanında gözlüklü çocuk oturan .
Sirius :Sen kime asılıyorsun lan  ...
Eric: O benim annem ...

O çocuk bana annemi dedi ya bana anne dedi kim bunlar ya ....
Ve arkadaki sapsalar neyin kafasını yaşıyordu...

Harry : Lunaaaa
Harley: Cedricccc nerdesin aşkım...

Arkadaki sapsalar ne sacmaliyordu " Luna,Cedric "kimdi ve asıl konuya dönelim en önemlisi o çocuk bana annem mi demişti???

Kimsiniz siz ???? VE KIZIL SACLI KIZ VE COCUK BANA VE SIRIUS A NEDEN BENZIYORLARDI ....

Bayan GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin