Davetsiz Misafirler

196 12 3
                                    

(Mediya daki resmi  deki kizi yeşil gözlü varsayın)

  Nasıl bir güne başlamıştık böyle az önce gelen ilk çocuklardan benim ve Sirius 'un ve diğerlerinin evlendiğini öğrenmiştik... ve çocuklarımız vardı benim tam 5tane şakamıydı bu ? Hiçbirşey anlamıyordum... ve bu yeni gelenlerde kimdi ?

?: Abi kaçın ANNEM ve babam geliyor ...

E: Ne dedin sen Antony ,annem mi ?

H: Babasından korkmuyor ,yada bu üç salak geldi diye kızmıyor... Annem geliyor diye korkuyor ...Bi dk sen ne dedin ?

A: Harry abi tam olarak şunu dedim ... Annem ve babam geliyor özellikle ANNEM dedim abi..., dedi... benim gelmemeden neden bu kadar korkuyorlardı ki...

Rose: Çocuklar siz nezaman geldiniz?

Britney: Rose abla sen bizi soruyorsun , ama hiç biriniz gelecekte ne halt olduğunu sormuyorsunuz !

E: Ne oldu ki gelecekte bizden sonra ...?

Jasper : Şöyleki abi Luna abla ile o melez kızıl düelloya devam etti ... Aradan seken bir büyü....

H: Evet o büyü ne oldu söylesene...

A: O büyü ikisini ayırmaya çalışan anne ne sekti .... ,dediğinde Harry denilen çocuğun gözünden düşen yaş herkezi üzmüştü...

H: Annem iyi mi?, sesi o kadar kötü geliyordu ki resmen darma duman olmuştu...

B: Şey abi iyi gibi ,Bellatrix teyzenin karnına denk gelmiş büyü... Şey ruhsal olarak  iyi değil aslında...

E: Nasıl yani ?

J: Şey Bellatrix teyze hamileymiş... bebeğini düşürmüş James amca ve diğerleri başında... Annem ve babam buraya geliyor sizi bulmaya...

H: Gerçekten annem hamile miymiş... Geri dönersem o kızı kendi ellerimle öldüreceğim ...

J: Abi birtek Bell hala değil kendi babasını da yaraladı o şeytan kılıklı..

Harley: Ne prof. Snape demi yaralandı... nasıl kaçırdım ben bu eğlenceyi ya... of dur teyzem iyimi ...

A- Ikiside iyi olan bebeğe oldu ...

  Dediğinde herkezin yüzü düşmüştü biz sanki burda yokmuşuz gibi konuşuyorlardı . Bunlar gittikten sonra okulda çok büyük bir dedikodu dönecekti bu kesin ... Bellatrix'e baktığımda gözleri dolmuştu sanki şimdi bebeğini düşürmüş gibiydi ...

James: Şey gerçekten gelecekteki Bell iyimi ...? , diye sormuştu sesi titreyerk ...

Birt: Evet iyi ... Sen James amca olmalısın korkma ya bi kızınız daha var sizin 4.'yu kaybettiniz sadece demişti gülerek...

Bell: 3mu gerçekten mi?

H: Evet anne 3 kardeşiz...Sizin 3 , Sirius ve leyla yengemin 5 , Lucius ve Cissa' teyzemin 2 , Remus ve Tonks yengenin 2 ve son olarak Regulus dayının ve eşi Angella yengenin ise 2 çocuğu var ... tam mi bir daha saymam ve bu arada Remus amca senin kıza asılıyor Regulus amcamın oğlu sana ayrıldık diyecekler ama inanma ikisi hala birlikte ...., deyip gülmeye başladı...

Rem-Reg: Ne bizim çocuklarımız mi ?

Harley: Evet sizin çocuklar... Meselâ bu senin kizin Rose ... oğlun evdedir büyük bir olasılıkla...

Rem : Tonks dedin ,kim bu Tonks ?

H: Dur bakım okulda mi?, Rose baksana annen burda mi?

R:  He orda babama melun melun bakıyor tatlı poncik.. Bu okulda soy adı  Toks olan kim var ...

Bayan GrindelwaldHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin