Sirius Black (genç olan)
Karşımdaki benim ve Leyla 'nın büyüklüğüne bakıyordum.. James .'i dürtüp..
- Yanlız gelecekte bile yakışıklım kıskan James ... dediğimde hepimiz gülmüştük, büyük leyla konuştu... Hâlâ güzeldi meleğim...
G.L: Asıl konuya gelecek olursak ,zaten bir kaç gün sonra bu zamandaki benle konuşmak için gelecektim ...
Şey yılan hala seni sıkıyor mu ?L: Evet bazı geceler saldırıyor...
G.L: Sirius bir kaç gün genç benim yanından ayrılma...
Ben ve büyük ben aynı anda tamam demiştik...
G.L: Sana demedim küçük olan sana dedim Sirius sen benimle geri geleceksin ...
G.S.: Tamam hayatım kızma, bi an aklım geçmişe gitti ...
Büyük Meleğim Prof. D. bakıp...
G.L: Geleceği düzelttik bir süre önce prof.D. ama bu durumun devam etmesi için genç benim yapması gereken şeyler var öncelikle ölmemesi lazım... Karanlığı ancak ben engelleyebilirim...
Lily: Neden sen ?
G.L: Hım! Neden ben, şöyleki ben kırılma noktasıyım, özel bir soydanım ve bu okulun gerçek varisiyim bundan dolayı olabilirmi? Bir düşünelim olabilir ...
P.Slghorn: Nasıl okulun varisisiniz bayan Black?
G.L.: Şöyleki,... diyip kalmıştı sanki nefes almakta zorlanıyordu....
G.S: Hayatım lütfen şöyle otur ...,deyip benim diğer tarafıma oturtup önünde diz çökmüştü...bana bakıp...
G.S: Su verirmisin ?... dediğinde hemen su uzattım, suyu içerken meleğimin elleri titriyordu diğer ben hızlıca yardım etmişti...
P.D.: Neyi var ...?
G.S.: Ikinci hamileliği biraz kötü geçti...
-Ne kadar kötü geçti acaba ?
G.S: Voldemert ile olan son savaşa denk geldi . Savaş sırasında 6 aylık hamileydi , savaş yüzünden erken doğum yaptı...Bu yüzden biraz hasta ...
G.L: Dediğim gibi ben iyiyim Sirius endişelenme...
G.S: Nasıl endişelenme zaten seni birkez kaybetmekle yüzyüze geldim bir daha olmaz ,ben sensiz yaşayamam... Senin yerine ben konuşacağım soruları bana sorun ... Sesini bile yormuyorsun bitanem...
P.S: Neden okulun varisi ?
G.S: Şoyle ki kurucuların soyundan gelen tek varis ağrıca leydi Morgana ve Merlin' in yaşayan tek varisi .. Bu yüzden de yaşaması önemli , küçük olan leyla 'nin kendine dikkat etmesi gerekiyor ki gelecek gerçekten doğacak çocuklarımız için güzel olsun ..., dediğinde hepimiz şaşkınca büyük bana bakmıştık... Kendime bakmak bana acayip hissettirmişti ... Bu aynaya bakmak değilde kelid aynasına bakmak gibiydi...Sonra bana bakıp devam etti ...
G.S: Bu süreçte Meleğim'i sakın yanlız bırakma. Gelecekte şuan ki gibi yanında durup elinden tutabilmek istiyorsan! , diyip bana göz kırpmıştı...
G.L: Sirius ...
G.S: Efendim meleğim...
G.L: Fazla abartmasan....
G.S: Sen benim seni hâlâ ne kadar çok sevdiğimi anlayamadın mi? Bence gayet iyi biliyorsun ...Neyse ...,diyip büyük Leyla'nın çantasından bir kutu çıkarıp Meleğim 'e uzattı.
L: Ama bu bir zaman döndürücü...
G.S: Bunu kullanıp zamanda geri gidip babanı kurtar ... Çünkü o sana yardım etmezse bir ay içinde öleceksin, bunu gördüm zamanda geri gidip seni zor kurtardım... Hangi sen olursan ol ben sensiz yaşayamam, zaten yaşamında bi anlamı kalmaz ... Ben seninle bütünüm, sensiz ise yarım... Benim yani yanındaki şu aptalın nefes almaya ve seni bazen gıcık etsede elinden tutmaya devam etmesini istiyorsan . O eli bırakma ve onun için yaşamaya devam et ...Çünkü bu aptalın ve gelecekteki 3 serseri ve 2 prensesin bir anneye ihtiyacı var , benim sana ihtiyacım var ... , diyip susmuştu biliyordum gelecekteki bende olsam eğer biraz daha konuşursam kesinlikle ağlayacaktım. Büyük Leyla elinden tutup hızlıca kendine çekip sarıldı...
G.L: Kesinlikle yaşaman lazım çünkü büyütmen gereken 6 bebek var,5 'i hızlıca buyusede biri hala büyümedi ve ben buyumesinide istemiyorum ... Düzelen o mükemmel gelecek için yaşaman lazım... Annem ve babam bunu isterdi senden yanı benden...
P.D: Bizim yapabileceğimiz bir şey var mı? Yani elimizden geldiğince...
G.S: Geçmişe gidip Grindelwald 'ı kurtarmamız lazım, sizden istediğim bir mektup yazmanız . Ve geçmişteki sizin ve bizim Azkabana gidip onu korumanız hatta dışarı çıkarıp kontrol altında da olsa kendisini koruması için asasını geri vermeniz ...
P.D: Ne asasi?
G.S : Asanız size tam olarak etmiyor değil mi ?bence evet . Çünkü onu yenmediniz o size teslim oldu minik bebeği için onun başına daha çok bela açılmasın diye ... Ve size yeminim olsun asla kötü birşey yapmayacak çünkü kızını herşeyden ve herkezden çok seviyor ... Onu incitecek birşey yapmadı ve yapmayacakta. Kendisi gelecekte çok iyi bir KSKS profesörü oldu ve gerçekten herkez tarafından sevilen biri ... Tüm herkesin örnek aldığı biri haline geldi , kimseye kötü davranmadı .
P.M: Peki onun uğruna yıllarca çabaladığı ideali ne oldu ?
G.S: Bir hic kızıyla bir arada olmayı seçti ve gelecekte çok iyi bir büyük baba oldu ... Hata bana ve Regulus 'a bile hiç görmediğimiz baba sevgisini gösterdi. O iyi biri hapisteyken düşünecek çok şeyi olmuş kaybettiği yılları, kızının büyümesini görememesi onu baya sarsmış... Elinden gelse Leyla 'yi kendinden bir dakika uzak kalmasına izin vermeyecek bir durumda ... Prof. D. sizden tek istediğim tek şey ikinci bir şans vermeniz ve tekrar yanında olmanız... Ve bu arada kardeşinizi o değil siz öldürdünüz...
Ben dahil herkez çok şaşırmıştık nasıl yani P.D 'nın bir kardeşi vardı ve o öldürmüştü bu nasıl olabilirdi ki ?
P.D: Hayır onu öldüren oydu ...?
G.S: Hayır sizdiniz hanginiz öldüren lanet attı... erkek kardeşiniz ve Gellert kalkan büyüsü yaparken siz öldüren lanet attınız. Kalkandan seken büyü ise kız kardeşinize denk geldi . Yani o değil siz öldürdünüz... Malesef profesör...
P.D yıkılmış gibiydi ,o sırada arkadan bir ses geldi ...
#: Kızım geri dönmeniz lazım, işler biraz karıştı...
G.L & L: Babaaa...
Herkez şaşkınlıkla bakıyordu ... Bu GELLERT GRINDEWALD 'dı ... Gelecekte ne oldu ki onu buraya getircek ... Inşallah birine birşey olmamıştır...
Bakalım gelecek bize ne gösterecekti ...🤫😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Grindelwald
FanfictionHerşey hayal mi gerçek mi Leyla Efruz Göktürk Hogwartsa yolu düşer ve herşeyi geride bırakıp yeni bir hayata başlarsa nasıl olur bakalım...Hogwarts evim mi olucak yoksa cehennemim mi ...