Έπειτα από ένα 10λεπτο, μπαίνει μέσα στο δωμάτιο η Κλειώ, με μια πετσέτα γύρω της. Ένιωθα πάρα πολύ αμήχανα.
"Συγγνώμη για πριν. Δεν έχω συνηθίσει να χτυπάω για να μπαίνω στο μπανιο" αποφασίζω να πω, γιατί η σιωπή ήταν πολύ άβολη.
"Βασικοί τρόποι ευγενειας λεγονται" μου απαντάει καθώς βγάζει τα ρούχα από την βαλίτσα της.
Ααααα Όχι δεν το δέχομαι. Δεν θα μου μάθει αυτή, τι πάει να πει ευγενεια.
Με εκνεύρισε άπειρα εκείνη τη στιγμή αλλά αποφασίζω να μην το δείξω.
"Απλώς, με την μαμά μου δεν συνηθίζουμε να χτυπαμε πόρτες"
"Τώρα πρέπει όμως, γιατί δεν ζείτε μόνες σας" μου λέει επειδικτικα.
"Ναι το γνωρίζω" της λέω με υφάκι κι εγώ. Δεν θα πουλαει μαγκιά μόνο αυτή.
"Ναι γύρνα τώρα από την άλλη γιατι θέλω να αλλάξω. Η μήπως ούτε αυτό το συνηθιζετε με την μανα σου;"
Αχχχ τα νευρα μου, δεν μπορώ, θα την χτυπήσω. Της είναι τόσο δύσκολο να μην σχολιάζει τα παντα;
Αγνοώ το σχόλιο της, και απλώς γυρνάω την πλάτη μου με αγανακτισμο. Κατά βάθος, ήθελα πολύ να την κοιτάξω. Δεν ξέρω γιατί ρε γαμωτο. Η πίσω οψη του κορμιού της είναι υπέροχη, φαντάσου την μπροστινή. Μου ερχόντουσαν διάφορες εικόνες στο μυαλό και απλά κούνησα το κεφάλι μου, μπας και εξαφανιστούν.
"Τελειωσες;" της λέω εν τέλει μετά από ένα λεπτό.
"Ναι"
Γυρνάω και την βλέπω να φοράει κάτι πολύ χαριτωμένες πιτζάμες με αγελαδιτσες πάνω. Εντελώς αντίθετο από αυτήν δηλαδή.
"Εγώ πάω για μπανιο" της λέω παίρνοντας τις πετσέτες μαζί μου.
"Οκευ; και τι μου το λες;"
Δεν της απαντάω και απλά κλείνω την πόρτα πίσω μου.
Καθ'όλη τη διάρκεια του μπάνιου, σκεφτόμουν την Κλειώ, και πως θα συζησω με αυτήν. Είναι τόσο ξινή και απόμακρη, που δεν πρόκειται να αναπτύξω μια αδελφική σχεση. Δεν ξέρω γιατί συμπεριφερεται έτσι. Η αλήθεια είναι, ότι η μάμα μου δεν μου έχει πει ποτέ λεπτομέρειες για την οικογένεια τους. Ποιος ξέρει τι έχει συμβεί και συγκεκριμένα με την μαμά τους. Πρέπει να μάθω.
Αφού τελειώνω το μπάνιο, στεγνώνω τα μαλλιά μου και κατευθυνομαι προς το δωμάτιο, όπου βλέπω την Κλειώ αποκοιμησμενη. Το πρόσωπο της, είναι τρομερά όμορφο. Αν ήταν πιο ψηλή, θα έπρεπε σίγουρα να πάει για μοντέλο. Έχει τα πάντα, δεν της λείπει τίποτα. Τρόποι βασικά, αλλά ας μην το σχολιάσουμε καλύτερα αυτό.
YOU ARE READING
Maybe in another lifetime
Short StoryΒάζει αργά αργά το γόνατο της αναμεσα στην περιοχη μου και με πιάνει από τον λαιμό για να με φιλήσει. Εγώ απομακρύνομαι κατευθείαν. "Τι κάνεις;" με ρωτάει. "Είπαμε δεν θα ξανασχοληθουμε η μία με την άλλη. Είμαστε τοξικές" "Και; θες να μου πεις ότι τ...