Έλα ρε γαμωτο. Όχι, όχι δεν το δέχομαι.
Τι να μην δεχτώ βασικα; Κατά βάθος ήξερα ότι κάνανε κάτι, ήταν ξεκάθαρο. Αλλά και πάλι άλλο να το ακούς. Δεν μπορεί να συμβαίνει ρε φίλε, δεν μπορεί.
Έτρεξα αμέσως στο μπάνιο και δεν άκουσα την υπόλοιπη συζήτηση. Γιατί όμως να μου το κρύψουν; τι αναρωτιέμαι. Αφού ήμουν αρνητική από την αρχή. Αλλά και πάλι τι τις νοιαζουν τι πιστεύω εγω; υποτίθεται πως χεστηκαν για την άποψη μου και δεν με υπολογιζουν.
Και τι υποτίθεται πως πρέπει να κάνω τώρα; σαν να μην ξέρω τίποτα. Ε ναι μάλλον. Δεν αξίζει όμως να το μάθει και η Αγγελική; σε λίγες μέρες έρχεται και λογικά θα δει και την Ελένη. Τι θα της πει η Κλειώ ότι είναι φίλες;
Και καλά είναι ξετρελαμενη μαζι της. Μαλακιες. Αν ήταν δεν θα πήγαινε με την άλλη. Αλλά φαινόταν όντως χαρούμενη όταν μιλούσε μαζί της στο τηλέφωνο. Αχ ειλικρινά αδυνατώ να την καταλάβω, είναι απίστευτα περίπλοκος άνθρωπος. Η απλά το κάνει επίτηδες, γιατί της αρέσει να παίζει με τους ανθρώπους.
Όλες αυτές οι σκέψεις κι ακόμα περισσότερες μου περνούσαν από το μυαλό καθώς έκανα ντουζ. Αυτή η κοπέλα ακόμα δεν ήρθε και ήδη έχει φέρει τα πάνω κάτω. Τρομάζω να δω τι θα συμβεί στη συνέχεια.
Καθώς βγαίνω από το μπάνιο, με την πετσέτα γύρω μου, βλέπω την Κλειώ να βγαίνει από το δωμάτιο του Χάρη και να κολλάει το βλέμμα της πάνω μου. Ακόμα κι αν καταλαβαίνει ότι την βλέπω, αυτή εκεί, συνεχίζει να κοιτάζει.
"Καλε. Τι κοιτάς τόση ώρα, κανένα αξιοθεατο;" την ειρωνεύομαι.
"Αχ. Σορυ αφαιρέθηκα" λέει μόλις συνειδητοποιεί τι έχει συμβεί.
Καλε τι φαση; με γλυκοκοιταξε; κολακευτηκα πολύ η αλήθεια είναι και χαμογελώ αυθόρμητα, καθώς μπαίνω στο δωμάτιο μου να αλλάξω. Πάει να μπει κι αυτή, αλλά τελευταία στιγμή το μετανιώνει.
"Άλλαξε πρώτα και θα μπω μετά"
"Δεν υπάρχει θέμα μπορείς να μπεις" τι ευγενεια είναι αυτη; Μήπως είναι άρρωστη; λίγο πριν μου φώναζε και τώρα είναι ευγενικη;"
"Καλά. Αν νιώθεις άνετα" λέει και μπαίνει μέσα.
Γυρνάει την πλάτη και κάθεται άβολα στο κρεβάτι.
"Δεν με πειράζει αν με κοιτάξεις, αλήθεια"
"Είσαι σιγουρη;" Λέει διστακτικά.
YOU ARE READING
Maybe in another lifetime
Short StoryΒάζει αργά αργά το γόνατο της αναμεσα στην περιοχη μου και με πιάνει από τον λαιμό για να με φιλήσει. Εγώ απομακρύνομαι κατευθείαν. "Τι κάνεις;" με ρωτάει. "Είπαμε δεν θα ξανασχοληθουμε η μία με την άλλη. Είμαστε τοξικές" "Και; θες να μου πεις ότι τ...