Θεέ μου. Σαν να είμαι σε όνειρο. Αυτή η γεύση της βοτκας στο στομα της σε συνδυασμό με το υπέροχο αρρωμα της, με έκαναν κατευθείαν υγρή και να νιώθω ότι ειμαι σε ταινία. Δεν ήθελα να την αφήσω από πάνω μου. Έπρεπε να το κάνω όμως, όσο δύσκολο κι αν μου ήταν.
Την σπρώχνω απότομα, γιατί λίγο ακόμα να την άφηνα και θα με έριχνε στο κρεβάτι. Όχι ότι δεν ήθελα...
"Γιατί με σπρώχνεις ρε μωροο;" Λέει νιαουριζοντας, καθώς με πλησιάζει πάλι.
"Δεν ξέρεις τι κάνεις, για αυτό"
"Πίστεψε με μπορεί έχω μεθύσει, αλλά νιώθω πιο νηφάλια κι από ποτε"
"Κλειώ ντύσου σε παρακαλώ, πριν κάνεις κάτι που αύριο θα το μετανιώσεις"
"Γιατί να το μετανιώσω καλε; Αφού το θέλω πραγματικά. Απλώς το ποτό μου δίνει περισσότερο θάρρος" μου λέει με ένα χαμόγελο ως τα αυτιά.
Η αλήθεια είναι αυτή. Όταν πίνεις, γίνεσαι πολύ ειλικρινής. Αυτο σημαίνει ότι... Ότι η Κλειώ έχει αισθήματα για μενα;
"Τι κάθεσαι και κοιτάς σαν χαζο; κανονικά θα έπρεπε να με πηδάς αυτή τη στιγμή" λέει διακόπτοντας τις σκέψεις μου.
"Λοιπόν βάλε πυτζάμες και πέσε για ύπνο μπρούμυτα. Είναι αργα"
"Δεν είναι αργά, είναι η τέλεια ώρα για σεξ" λέει ενώ με κολλάει παλι στον τοίχο.
Δεν ξέρω πώς κρατιέμαι αλήθεια. Αν δεν ήταν μεθυσμενη,θα την αρπαζα και θα την...
Είναι όμως. Για αυτό το μόνο που οφειλω να κάνω, είναι να την συνεφερω. Με τέτοια που κάνει, ούτε να πάω κάτω να της φτιάξω καφέ δεν μπορώ. Ποιος μου εγγυάται ότι δεν θα με πηδήξει στην κουζίνα και ξυπνήσει κανένας Γρηγόρης και μας δει;
"Ελααα σταματά να κοιτάς σαν χαζό και ας μην χάνουμε άλλο χρονο"
Με αρπάζει από τον λαιμό και με φιλάει παλι. Την σταματάω αμέσως.
"Κλειώ ακου με. Είσαι μεθυσμένη και δεν πρόκειται να ενδωσω. Αύριο όμως, που θα είσαι καλύτερα θα πρέπει να συζητήσουμε"
"Αύριο θα έρθει η Αγγελική δεν γίνεται. Δεν θα έχουμε χρόνο για εμας" λέει πονηρά.
"Η Αγγελική είναι η κοπέλα σου" της θυμίζω. Πρέπει κάπου κάπου, γιατί το ξεχνάει.
"Ναι αλλά δεν την βλέπω πια και έχω ξενερώσει. Άλλωστε έχω εσένα εδω"
Ωχ θεέ μου, νιώθω πραγματικά σαν να είμαι το παιχνιδάκι της.
YOU ARE READING
Maybe in another lifetime
Short StoryΒάζει αργά αργά το γόνατο της αναμεσα στην περιοχη μου και με πιάνει από τον λαιμό για να με φιλήσει. Εγώ απομακρύνομαι κατευθείαν. "Τι κάνεις;" με ρωτάει. "Είπαμε δεν θα ξανασχοληθουμε η μία με την άλλη. Είμαστε τοξικές" "Και; θες να μου πεις ότι τ...