Δεν με νοιάζει που είμαστε σε εξωτερικό χώρο. Ίσα ίσα με εξιτάρει. Τίποτα δεν πρόκειται να με σταματήσει από το να την νιώσω. Θέλω τόσο πολύ να το κάνω, κι ας ξέρω ότι θα το μετανιώσω αργότερα. Δεν με ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή.
Την φιλάω και χάνομαι. Το μυαλό μου σκέφτεται αυτήν και μόνο αυτήν. Είναι απίστευτο, το τι μου έχει κάνει αυτή η κοπέλα.
Αυτή βάζει τα χέρια της γύρω από τη μέση μου και με ξαπλώνει στο παγκάκι. Συνεχίζει να με φιλάει και σε κάποια φάση, δαγκώνει το κάτω χείλος μου. Ω θεέ μου. Τη στιγμή εκείνη αναστεναζω κι έπειτα μου ψυθιριζει στο αυτί.
"Καυλα εισαι"
Τα λόγια της με ανάβουν ακόμα περισσότερο και ένα χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπο μου.
Εκείνη αρχίζει και με φιλάει στο λαιμό, ενώ ταυτόχρονα βάζει το χέρι της στον κώλο μου. Έχω ερεθιστει φουλ. Αυτό που ζω αυτή τη στιγμή, είναι τουλάχιστον υπέροχο.
Σιγά σιγά, μου βγάζει την μπλούζα και με φιλάει έντονα στο στήθος, αφήνοντας μου πιπιλιες. Βγάζω πολλά βογγητά και αρχίζω να την τραβάω από τα μαλλιά.
"Απαπα δεν σε είχα για τέτοια" λέει και με κοιτάει παιχνιδιάρικα.
"Έχεις να μάθεις πολλά ακόμα για μενα" της λέω και της βγάζω την μπλούζα με γρήγορες κινήσεις.
Αρχίζω και της χουφτωνω το στήθος, καθώς αυτή με φιλάει στο στόμα κι έπειτα πάλι στον λαιμό.
Σιγά σιγά, μου βγάζει το σουτιεν και με πιπιλαει στις ρώγες. Φωνάζω. Δεν με νοιάζει αν με ακούσουν. Θέλω να της έκφρασω τα συναισθήματα μου αυτή τη στιγμή.
Με χουφτωνει με το ένα χέρι στο στήθος, ενώ με το άλλο κατευθύνεται προς την περιοχή μου. Μου ξεκουμπωνει το τζιν και βάζει το χέρι της μέσα στο εσώρουχο μου.
Στην αρχή, τρίβει απαλά την περιοχή μου. Είδε όμως, πως δεν άντεχα άλλο και για αυτό έβαλε δυο δάχτυλα μέσα μου.
Τα κουνάει αργά αργά στην αρχή με σταθερές κινήσεις. Παναγία μου, τι ηδονή που είναι αυτή; Νιώθω πως η ζωή μου πριν δεν είχε νόημα. Ποτέ μου δεν είχα ξανανιώσει έτσι.
Με φιλάει παλι στο λαιμό, ενώ βάζει κι άλλο δάχτυλο μέσα μου και με χουφτωνει στο στήθος. Δεν μπορώ να συγκρατηθω. Είναι τόσο καλή σε αυτο που κάνει. Μου είναι πάρα πολύ δύσκολο να μην τσιριξω αυτή τη στιγμή. Δεν ξέρω πώς κρατιέμαι.
STAI LEGGENDO
Maybe in another lifetime
Storie breviΒάζει αργά αργά το γόνατο της αναμεσα στην περιοχη μου και με πιάνει από τον λαιμό για να με φιλήσει. Εγώ απομακρύνομαι κατευθείαν. "Τι κάνεις;" με ρωτάει. "Είπαμε δεν θα ξανασχοληθουμε η μία με την άλλη. Είμαστε τοξικές" "Και; θες να μου πεις ότι τ...