Κεφαλαιο 14ο

1.1K 29 9
                                    

Ναι ρε πουστη.

Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει πολύ δυνατά και τα μάτια μου βουρκωναν από την χαρά μου. Δεν το πίστευα ότι γινόταν στα αλήθεια.

Με φιλούσε και την φιλούσα τόσο παθιασμένα, λες και ήμασταν νηστικες τόσο καιρό. Ήμασταν, για την ακρίβεια.

Τα κόκκινα led έκαναν την ατμόσφαιρα πολύ πιο σέξυ. Δεν έβλεπα την ώρα να περάσω την νύχτα μου μαζί της.

Καθώς με φιλάει, ανεβαίνει πάνω μου και σιγά σιγά, βγάζει την πάνω πιτζάμα μου. Ξεκινάει να με πιπιλαει στο λαιμό. Ω θεέ μου τι ζω. Σαν να ειμαι σε όνειρο.

Βγάζω διαφορά βογγητά, αλλά χαμηλόφωνα γιατί δεν πρέπει να μας ακούσουν. Αν μας ακούσουν τη γαμησαμε.

"Ζοριζεσαι πολύ να μην τσιριξεις ε;"

Μου ψυθιριζει στο αυτι κι εγώ ανατριχιάζω.

Μου ξεκουμπωνει το σουτιεν και αρχίζει να με πιπιλαει και στο στήθος. Αύριο θα αναρωτηθεί η μανα μου, τι σημάδια είναι αυτά αλλά χεστηκα αυτή τη στιγμή. Ήθελα να το ζήσω ως το τέρμα.

Μου γλύφει τις ρωγες γύρω γύρω αργά και σε κάποια φάση μου δαγκώνει την μια. Πόνεσα λίγο, αλλά ηταν ωραίος πόνος.

Είχα γίνει μούσκεμα. Και με ένα άγγιγμα μόνο το καταφέρνει. Είναι φοβερό.

Δεν σκεφτόμουν κανέναν και τίποτα. Μόνο αυτήν. Αυτήν και μένα μαζί.

Ξεκινάει να με φιλάει παλι στο στήθος, και σιγά σιγά κατεβαίνει προς την περιοχή μου. Μου βγάζει αργά αργά την πιτζάμα και μένω με το εσώρουχο. Άρχισε να με φιλάει πάνω από το εσώρουχο κι εγώ ήμουν έτοιμη να τσιριξω.

"Σε παρακαλώ μην καθυστερείς" της λέω.

"Ανυπομονο ειναι το μωρο μου ε;"

Με είπε μωρό της. Με είπε μωρό της. Δεν το πιστεύω.

Από μέσα μου τσιριζα από χαρά. Μου φαινόταν απίστευτο. Εννοείται με ερεθισε ακόμα περισσότερο.

Μου βγάζει σιγά σιγά το εσώρουχο και αρχίζει να με γλύφει στην κλειτορίδα. Νιώθω ότι βρίσκομαι σε άλλον κόσμο, κάποιον μαγικό. Παναγία μου τι ευχαρίστηση.

Νιώθω τη γλώσσα της να κινείται αργά και σταθερά σε όλη την περιοχή μου. Βάζω ένα μαξιλάρι πάνω από το στόμα μου για να μην ακουστω. Με ακουμπούσε τόσο σφιχτά από τα μπούτια, που ειμαι σίγουρη πως θα μείνουν σημαδια από τα νύχια της. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου. Βρισκόμαστε και οι δύο σε παρά πολλή ένταση.

Maybe in another lifetimeWhere stories live. Discover now