▪Eren Jeager-Podczas jego choroby, kilka razy sprawdzałaś co się dzieje i niego w nocy, jak się okazało nie spał sam. W jego ramionach, ściśnięty był biało-szary miś. Wpierw nie przejmował się tym, lecz po krótkim czasie, biegał wszędzie za tobą. Starał się tobie we wszystkim pomagać i spełniać twoje rozmaite zachcianki, tylko po to, aby nikt nie dowiedział się o tym, iż śpi z pluszowym misiem.
▪Levi Ackerman-O tym, iż jednym z większych lęków Kapitana, jest burza, dowiedziałaś się podczas waszego spotkania u niego w gabinecie. W trakcie wypełniania papierów, co jakiś czas pioruny uderzały o taflę wody, pobliskiego stawu, wydając przeraźliwe, głośne puknięcia. Mężczyzna, na huk spowodowany piorunami, co jakiś czas przymykał oczy, lub ściskał mocniej, trzymane w dłoni pióro. Wiedziałaś że Levi, zazwyczaj niczego się nie boi, więc oboje wiedzieliście że zostawisz sobie jego sekret w tajemnicy.
▪Erwin Smith-Mężczyzna ma tylko jeden sekret, dotyczący swojej przeszłości, jednak już dawno powiedział ci o tym. Mówi że podstawą w związku jest zaufanie i szczerość, więc nie chce mieć przed tobą sekretów.
▪Armin Arlelt-Staracie się nie mieć przed sobą sekretów, jednak chłopak miał jeden, mały sekrecik. Otóż od dwóch miesięcy planował ci się oświadczyć. Wszystko starannie zaplanował, więc do samego końca udało mu się zatrzymać to w tajemnicy.
▪Jean Krischtein-Chłopak złożył ci obietnice, iż więcej pić z Erenem nie będzie. Co jakiś czas mówił że idzie w odwiedziny do Marco lub Thomasa, jednak za którymś razem postanowiłaś go śledzić. Niestety sekret Jean'a się wydał, gdy usłyszałaś jak krzyczy na Jeager'a, iż miał przynieść dwie butelki wódki, a nie jedną. Siłą zaciągnęłaś przepraszającego chłopaka do pokoju, dałaś mu jego rzeczy i powiedziałaś, że dzisiaj śpi na dworzu.
___________________________________________
Pytanie do was, chcecie rozdział z oświadczyn? Zrobię go trochę dramatycznego, a zarazem uroczego 💕
Miłego dnia/wieczoru 💕💕
CZYTASZ
꧁𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞 - 𝐒𝐡𝐢𝐧𝐠𝐞𝐤𝐢 𝐧𝐨 𝐊𝐲𝐨𝐣𝐢𝐧꧂
FanficWitajcie!! Tytuł mówi sam za siebie, występować będą: ▪ Eren Jeager ▪Levi Ackerman ▪Erwin Smith ▪Armin Arlelt ▪Jean Kirschtein Zapraszam Serdecznie do Czytania, jeśli ma ktoś jakiś pomysł na rozdział to proszę pisać w komentarzach! Pozdrawiam❤❤ ...