✴Co myślą o nim twoi rodzice✴

858 49 67
                                    

~Eren Jaeger- Uważają, że jest wyjątkowy, z charakteru i z wyglądu.
Szczególnie olśniły ich jego oczy oraz kultury. Żartowali nawet, czy dałoby się, żeby nasze dzieci miały takie oczy jak on, co wprowadziło was w chwilowe osłupienie.

~Levi Ackerman- Z początku, nie przepadali za nim. Na pierwszym spotkaniu, chłopak nie odezwał się słowem, a gdy wychodziliście z Baru, zamyślony zapomniał przepuścić cię w drzwiach, co zwróciło uwagę twojego ojca. Mężczyzna oczywiście potem żałował niefortunnego zdarzenia, oraz kilkukrotnie przepraszał.
Na trzeci spotkaniu, rozmawialiście razem jakbyście znali się od zawsze.

~Erwin Smith- Znali mężczyzne już wcześniej, jako Szanowanego Dowódce Zwiadowców, więc kiedy przyprowadziłaś tak rozpoznawalną osobę pod swój dach, twoi rodzice byli zachwyceni.
Maniery u Smith to podstawa, ponadto pomógł twojej mamie sprzątać po obiedzie, co przykuło jej uwagę.
Mężczyzna przestraszył się trochę przy pytaniach o dzieci i małżeństwo, ale ty szybko wybrnęłaś z tej sytuacji.

~Armin Arlelt- Twoi rodzice od samego początku go uwielbiali, jego szczodrość, kreatywność oraz zabójczy uśmiech to największe atuty.
Twoich rodziców, ucieszył fakt że Armin jest wielkim fanem książek, przez co od razu znaleźli wspólne tematy do rozmowy.
Oczywiście nie obyło się bez pytań dotyczących ślubu oraz dzieci, na które blondynek tylko się speszył i nerwowo zaśmiał.

~Jean Kristchein- Chłopak nie miał zamiaru nigdzie iść, ani z nikim się spotykać.
Bał się, że zrobi coś głupiego, a twoi rodzice pomyślał że jest bezmyślnym idiotą.
Po długich namowach zaciągnęłaś go do swojego rodzinnego domu, gdzie twoja mama czekała już z najlepszych na świecie jedzieniem.
Twój Tata od razu wypytywał go o to, jak to jest być zwiadowcą, jakby nie mógł o to zapytać ciebie.

___________________________________________

Ciotka sory ukradłam Ci pomysł 🖐😩

Kochani chwalcie się jaką macie średnią na koniec // Ja bodajże 5,21 💞

Miłego dnia/wieczoru!!

꧁𝐏𝐫𝐞𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐣𝐞 - 𝐒𝐡𝐢𝐧𝐠𝐞𝐤𝐢 𝐧𝐨 𝐊𝐲𝐨𝐣𝐢𝐧꧂Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz