III. fejezet

1.3K 64 6
                                    

Másnap reggel Bakugou Kirishima karjaiban találta magát.  Lassan kinyitotta szemeit, majd az órára nézve látta, hogy már dél van. Újra becsukta szemeit és elkezdte hallgatni Eijirou egyenletes szuszogását. Katsuki visszagondolt a tegnap estére, hogy hogyan kezdődött ez az egész és hogy hogyan vegződött. Rájott, hogy Kirishima számára nem csak egy szex játék, hanem annál sokkal több. Szinte olyan neki mint egy drog, nem tud nélküle élni és ez számára azt jelenti, hogy halálosan szerelmes belé. Már az első találkozásuk óta érezte ezt, de eddig nem merte bevallani magának, de mostmár tudja, hogy ez az érzés valós és, hogy igenis ki kell mutatnia a fekete hajú felé. Még szorosabban átölelte Kirishimát mire ő fel is ébredt. Eijirou nem látott mást, mint egy vöröslő arcú Katsukit, aki szorosan a mellkasába temetkezik. A fiú kicsit elpirult, majd beletúrt a szőke tüskés hajába. Bakugou felnézett Kirishima vörös szemeibe, ami arra késztette, hogy kibújjon meleg öleléséből és letámadja Kiri ajkait. Úgy is tett, a fiú fölé emelkedett, majd egy pillanatot sem várva megcsókolta. Kirishima meglepődött, hiszen nem számított erre a csókra. Nem is tartott sokáig bár annál inkább volt szenvedélyes. Bakugou ráült Kirishima derekára, majd mélyen a szemeibe nézett.
-Mondanom kell valamit....
-M-mégis mit? -kérdezte Kirishima
-Azt hiszem......hogy...
-Nem igazán értem mit szeretnél....
-Azt hiszem, hogy szeretlek....-mondta Bakugou szemét lesütve.
-Én...én erre nemtudom hogy mit mondjak....- mondta Kirishima, majd kimászott Bakugou alól megfogva cuccait és kisietett a szobából.
Bakugou értetlenül nézett maga elé, gondolkodva azon, hogy mégis  mit rontott el, hiszen most még csak azt sem mondta rá, hogy idióta.
Eközben Kirishima gyorsan felkapta magára a ruháit és kiszaladt a lakásból. Az utcára érve kapkodva kivette a zsebéből az egyik  kábítószerét majd gyorsan lenyelte. Eszébe jutottak a szőke szavai, amitől kissé elpirult, de ebből a pillanatból az egyik hirtelen előbukkanó barátja zökkentette ki. Ez a barát nem volt más mint......

Csácsumi ez a rész nem lett túl eseménydús, de azért remélem tetszett, ha szeretnétek folytatást írjátok meg.💪✌ Hajrá csumák mindjárt megvan a 💯

ʏᴏᴜʀ ʟᴏᴠᴇ ɪs ᴍʏ ᴅʀᴜɢ.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant