18 • Changbin & Seungmin.

466 86 16
                                    

İstiladan 24 Saat Önce
Changbin.

Changbin, günden güne başarısına bir yenisini ekliyordu. Underground rapperlar arasında en popüler olanlar arasındaydı. Final battle'ı için sadece bir gün kalmıştı. Eğer bunu da kazanırsa, şampiyon olacaktı. Günün birinde o büyük şirketlerde olacak ve yeteneği sayesinde para kazanabilecekti. Hayalleri büyüktü. Tek başına erken yaşta evden ayrılmış, kendi ayakları üzerinde durmaya çalışıyordu. Ailesi ile yıllar geçmesine rağmen anlaşamıyordu çünkü Changbin kendi yolunu seçmişti. Onların dediklerini yapmaya niyeti yoktu. Babası onu asi, kibirli, kavgacı biri olarak tanımlıyordu. Aslında böyle biri değildi elbette. Sadece ona saygı duyulmadığı zaman sinirlerine hakim olamadığı oluyordu ama o iyi bir insandı. Evinde, bilgisayarının başında beat hazırlayıp şarkı sözü yazmakla meşguldü. Arkadaşlarının mesajlarına bu yüzden dönmezdi. Onlar da eğer cevap vermiyorsa yeni bir şarkının üzerinde çalıştığını anlıyorlardı.

Changbin arkadaş edinme konusunda sıkıntı yaşıyordu. İki tane vardı ve onlar yeterliydi. Yorulduğunda kalkıp, sigara yaktı ve oda içinde dolanmaya başladı. Kendi kendine şarkı sözleri üretiyordu. Çok hızlı düşünen bir yapısı vardı. Freestyle kralı olarak anılmasına az kalmıştı. Küçük bir fan kitlesi vardı ve Changbin'in yaptığı işlere saygı duyuyorlardı. Battle'lara çıktığı zaman onu yalnız bırakmazlardı. Yarın büyük gündü bunu düşünmeden edemiyordu. Korkmuyordu kazanacağını biliyordu. Şampiyonluğa sadece bir gün kalmıştı. Heyecanlıydı, kim olsa heyecanlanırdı bunu saklayacak hali yoktu. Ama artık uyuması gerekiyordu. Uykusunu alıp, dinç olmalıydı. Sahnenin tozunu attırıp, kutlama için viski alacaktı. Bunları düşleyerek yatağına girdi.

İstiladan 24 Saat Önce
Seungmin.

Sakin olmaya çalışarak gözlerini kapattı Seungmin. Staj yaptığı bütün anasınıfındaki çocukları idare edip, onlarla anlaşabiliyordu ama kardeşi ile asla bunu yapamıyordu. Bir yandan yemek yapmaya çalışıyor bir yandan da kardeşinin duvarları boyamasını önlemeye çalışıyordu. Annesi her zaman nasıl öğretmen olacağını sorguluyordu. Seungmin ise diğer çocukların kardeşi gibi bir haylaz olamayacağını, birinciliğin ona ait olduğunu söylüyordu. Yalan değildi. Kardeşi fazla ilgi ve sevgiden şımarmıştı ve hayatı Seungmin'e zindan ediyordu. Çocukları hep sevmişti. Anasınıfı öğretmeni olmayı da bu yüzden istiyordu. Herkes kadınlara göre olduğunu söylese de Seungmin mesleklerin cinsiyet ile sınırlandırılmasını doğru bulmuyordu. Çocukların dilinden anlıyordu -kardeşi hariç. Anne ve babası doktor olduklarından bu gece nöbete kalmışlardı. Bu da kavga demek oluyordu.

Kardeşine yemek yedirmek, yeni şeyler öğretmek ve erken uyutmaktan sorumluydu. Kavga etmeden bunları başardığı görülmemişti. Onunla anlaşabilmek için okulda öğrendiği her yolu denemişti ama bu çocuk normal değildi. Bazen iyi bir abi olamadığını düşünüyordu. Aslında bütün suç onu şımartarak büyüten ailesindeydi. Üstelik bir de Seungmin'in başında her şeyi büyütüp, kıskançlık yapan erkek arkadaşı vardı. Beyin yaşının kardeşi ile olduğuna yemin edebilirdi hatta kanıtlaya da bilirdi. Onun attığı atarlı mesajları okurken kardeşine uyumadan önce süt ısıtıyordu. Sütünü içip uyuması, bölüm sonu canavarını öldürmekten daha zordu. Kendini hazırlayıp, kardeşinin odasına gitti. Tanrı'dan yardım dilemeyi unutmamıştı.

İstiladan 1 Saat Önce
Changbin.

Changbin, arkadaşları ile buluşmuş sergileyeceği şarkıyı dinletiyordu. Fazlasıyla sevmişlerdi. Changbin'in eserlerini her zaman severlerdi. Yetenek kelimesinin vücut bulmuş haliydi Changbin ama şımarmasın diye bunu dile getirmezlerdi. Onun şampiyon olacağına eminlerdi. Sahneye çıkma zamanı gelene kadar gezdiler. Yeni kıyafet alacak kadar bütçeleri yoktu ama yine de mağazaları gezip, kombin yapmayı seviyorlardı. Sahne zamanı geldiğinde, final battle'ın yapılacağı yere doğru yola koyuldular. Fazlasıyla eğleniyorlardı. İçlerinde tek bir endişe yoktu kaybedeceğine dair. Mekana vardıklarında çoktan kalabalıklaştığını görmüşlerdi. Bu kesinlikle çok eğlenceli olacaktı. Changbin'i tanıyanlar yanına gelip, bu gecenin şampiyonunun o olacağını söylediler. Changbin iyice mooda girmişti.

Apocalypse. ┇Minsung.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin