Di base The Girls
"Boss, The Gangs dh ada Ketua baru, Kapten Laila and the Gangs dh turunkan pangkat nya kepada adik adiknya"kata Jennifer kepada Crystal Avren Felix dan kwn kwn nya. Jennifer adalah orang kanan dan orang kepercayaan Crystal.
"Jadi siapa dorang?" Tanya Eva Tan setelah mendengar Jennifer memberitahu tentang The Gangs.
"Maaf boss, siapa ketua baru belum dapat diketahui tapi satu yang dapat kita pastikan mereka adalah lelaki."kata Jennifer.
"Ini yang menyusahkan ni, kita tidak tahu musuh siapa." Kata Joslyn Quay Jonathan yg mengeluh. Kringg kringg kringg~!!!, telefon Crystal berbunyi, Drake Koh Felix(ayah kepada Crystal dan ayah angkat kepada Eva Tan, Joslyn Quay Jonathan, Paris Yone Arthur, Vanessa Paul dan Yuki Chloe Chris), Mereka berenam dari kecil sudah tinggal bersama kerana Mr Koh yg menjaga mereka dari kecil setelah mereka kehilangan ibu bapa sebuah letupan di rumah mereka masing².
Call (video call)
All: hi papa
Mr Koh: hi girlss,how are you?
Crystal : Kami okay je papa, how are about you papa?
Mr Koh: Papa okay je sini, papa ada kat office kawan papa ni.
Yuki: papa bila nak balik Malaysia? Or bawa kami pergi England ke?
Joslyn: yeah papa, we miss you so much.
Mr Koh: tunggu kamu habis SPM nanti papa beli tiket untuk kamu semua ke England.
Paris: Really papa? Omaigad i cant wait ittt.
Vanessa : promise?
Mr Koh: yeah promise, but now jgn gembira sgt , i have something to say.
Eva: What is it papa?
Mr Koh: I know you girls are mafia but i want you to be careful with Rex.
Crystal: Rex? Siapa dia and kenapa kena hati hati dgn dia?
Mr Koh: Rex ada musuh lama papa, dulu dia dh masuk penjara tapi sekarang dia dh keluar, dan papa dpt tahu dia ada rancangan untuk menangkap kamu semua. Dia telah kumpul pengikut pengikutnya. So i want you to be careful about persekitaran.
Crystal: baik papa kami akan berhati hati. Papa pun hati hati okay?
Mr Koh : i will. Okay girls that all, goodbye love you all
All: Bye papa, love you too."Dh lah jom balik dh malam ni." Kata Yuki kepada semua orang. "Jom, aku pun dh lapar ni" kata Paris.
"Jom" balas Crystal. Mereka pun menaiki kereta Vellfire mereka.
Di England
"Aku risau lah dgn dorang" kata Mr Koh kepada Mr Gai, Mr Zack , Mr Ash, Mr Loh , Mr Jack and Mr Chee.
"Takyah risaulah Koh, kami dh suruh anak anak kami untuk jaga dorang secara senyap senyap" kata Zack.
"yeah,walaupun anak anak group anak kau bermusuhan dgn group anak kami." Kata Ash.
"Bermusuhan? why?" Tnya Mr Koh.
" entahlah,kami pun baru tahu , dorang ckp dari Laila jadi kapten lagi dorang dah bermusuh. Kau tahu lah perempuan HAHAHAAHAHAH." kata Mr Gai sambil ketawa. Semua pun ketawa kerana mendengar percakapan Mr Gai tu.
"Jgn bagitahu dgn dorang Koh, kalau tak susah anak kami nk jaga." Kata Mr Loh kepada Mr Koh.
Next day
"Okay gangs,remember kita kena lindungi The Girls dari jauh." Kata Kai di tempat parking kereta sekolah . "Baik boss" kata Lee. Tiba tiba telefon Leo berbunyi....Max yg menelefon.
On call
Leo: hello Max,what happened call pagi pagi ni?
Max: Kapten , base kita kena serang! Bnyk ahli dh tercedera sbb terkena tembakan!
Leo: APA!!suruh semua bertahan ,kami dtg sekarang.
End call"Leo what happened? " tnya Lunacy. "Base kita kena serang! Byk ahli dh tercedera, jom cpt" kata Leo sambil masuk ke dalam kereta. Semua pun masuk ke dlm kereta dan memecut laju ke base.
Di base
Pang pang pang!!!! x100" tembak mereka semua sampai mati!" Jerit orang yg mengetuai musuh musuh tu.
Mereka berenam pun sampai lalu Leo menjerit " nak orang orang aku mati?, langkah mayat aku dulu!!!"
Pang pang pang!!
Bnyk yg sdh gugur ditembak oleh mereka berenam . Apabila mereka hampir menang, tiba tiba seseorang bangun lalu menembak Leo, Leo kemudian tersungkur ke lantai.
"Kapten!" Jerit salah sorang ahli The Gangs.
Kemudian Xenon terus menembak orang yg menembak Leo,
pang pang pang!!
berdas das tembakan dilepaskan oleh Xenon.
Setelah semua musuh tumbang, Kai , Xenon, Lunacy , Jay dan Lee berlari ke arah Leo yg telah pengsan dan mengangkat Leo lalu memasukkan ke dalam kereta untuk di bawa ke hospital. Leo di bawa ke hospital swasta dan dimasukkan ke emergency room untuk mengeluarkan peluru.
Di hospital
" argh aku dh sampai kt syurga ke? " kata Leo yg baru sedar dari pengsan.
"Taklah kau kat neraka." Jawab Jay yg duduk di sofa dlm wad.
"patutlah aku nampak setan kat sini" balas Leo sambil menunjuk Jay, yg lain pun tertawa.
Kemudian Max masuk, "Kapten! Kamu dh sedar?" Tnya Max.
"Habistu kau ada nampak dia pengsan ke?" Balas Jay.
Max pun terdiam. "Max, base dh setel ke?" Tnya Kai yg meletak kan telefonnya di atas meja.
"Dh , aku dh suruh ahli kita bawa lori hntr mayat tu ke depan base dorang." Balas Max.
"Dorang?siapa dorang?" Kata Leo sambil baring di atas katil.
"Dorang adalah The Evil, igt yg aku ckp tentang gudang pistol palsu? Dorang punya gudang lah tu." Kata Max sambil meminum air kotak.
"Ohh tapi kenapa dulu kakak kakak kami serbu gudang tu ?" Tnya Lunacy yg tengah duduk di sofa.
" The Evil dulu pernah berhasrat untuk bekerjasama dgn The Gangs tpi di tolak bulat bulat oleh Kapten Jenny kerana mereka suka menipu dan suka membunuh org yg tdk bersalah. Kemudian Kapten Jenny pun suggests lah serbu gudang tu and nak tangkap bos mereka tapi belum sempat tangkap bosnya Kapten Rose dan Kapten Lucy dh tertembak dan Bos tu lari." Jelas Max kepada mereka.
Mereka semua serentak mengatakan Ouh apabila mendengar cerita Max.
Bersambung
YOU ARE READING
Mafia Love
Teen FictionMereka kwn atau lawan? - The Girls Crystal diculik oleh org org Rex - Kai Biar aku bunuh kau,baru bapa kau tahu mcm mana sakitnya hati aku masa dia rampas org yg aku cinta - Rex Leo, where are you - bisik hati Crystal Kau jangan sentuh dia walau se...