20

73 5 0
                                    

The Girls POV

"Eva kau nak kami ke mana ni?" kata Paris sambil mereka berjalan masuk ke dlm bangunan office Leo.

"ikut je,nanti korang tau lah." bls Eva. 

Mereka semua masuk ke dlm office dan nmpk The Gangs berada di sana, mereka semua trkejut apabila nmpk Leo duduk di sofa.

 "Leo!!!" jerit Joslyn dgn terkejut.

 "bukan ke kau dh mati?" kata Paris.

 "Welcome Girls, we dont have much time to explain now. Crystal dh kena culik oleh John dan dikurung ke kilang lama di tepi bandar." jelas Leo dgn serious.

 "apa!?" kata Yuki dgn terkejut.

 "so what the plan?" kata Kai sambil duduk. Leo melihat Kai lalu mengangguk kepala 

"okay, aku dh suruh budak kita jaga dari jauh. Plan kita, Lee dan Yuki , guna sniper tembak org org John dari jauh.......blablabla......"kata Leo.

 "Semua dh plan kita gerak sekarang." Kata Leo.

"apahal aku pula jadi sniper? kau kan lgi terrer." tnya Lee yg tdk puas hati. 

"sbb aku sendiri yg akan selamatkan dia!"

 "kau pasti plan ni berjaya?" tnya Eva. 

"aku akn pastikan plan ni akan berjaya tanpa sebarang kegagalan, tapi sebelum kita pergi,kita kena siapkan diri kita dulu." kata Leo lalu mengambil buku di rak buku lalu membuka buku itu dan menekan suis di dlm buku itu

 Lalu rak buku itu membuka satu ruang rahsia. Ruang rahsia itu adalah tempat penyimpanan senjata Leo. Mereka mengambil senjata yg mereka mahu, setelah itu mereka turun ke basement carpark menggunakan lift rahsia yg berada di office Leo.

After 20 minute,

"Lee, Yuki now!!"Kata Leo di earphone dia. 

Lee dan Yuki pun menembak org org John menggunakan rifle dan yg lain pun menyerbu masuk ke dlm kilang tu dan menembak semua org org John yg berada di sana. Mereka pun masuk ke dlm bangunan kilang tu, tiba-tiba seseorang melepaskan tembakan. Tetapi mereka semua telah memakai baju kalis peluru.

 Tetapi mereka semua telah memakai baju kalis peluru

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Cara mereka berjln msa menyelinap masuk

 
"yoh John,apa khabar? sihat ke?" kata Lunacy apabila melihat John. 

"Bersiap sedia lah budak!! hari ni akan menjadi tarikh kematian kamu." kata John. 

"Mana Crystal hah?!" tanya Paris sambil menyasar pistolnya ke John.

 " tu...."tunjuk John ke arah Crystal yg diikat di kerusi dan tidak sedar diri. "Crystal!!apa kau dh buat pada dia hah?" kata Eva.

 "tak ada apa,cuma bagi dia mkn ubat tidur je."kata John.

 "lepaskan dia!!" Jerit Leo. 

"apa kata korang paksa aku?" kata John lalu ketawa. Org org John menggepungi mereka.

 "HAHAHAHAH hbiskan mereka!!" kata John lalu keluar dari bangunan itu. Baru saja John keluar dari bangunan itu, mereka terdengar bunyi tembakan di luar.

 Org org terkejut dan pada masa yg sama ahli ahli The Gangs masuk mengelilingi org org John. Org org John terkejut dan slh sorang ahli The Gangs berkata " lepaskan senjata kamu,tak guna melawan bos kamu dh mati di tembak oleh Captain Lee kami.

" Lalu Kai dan yg lain lain menembak org org John. 

"huh seperti dlm plan." kata Leo lalu berlari laju ke arah Crystal. Leo membuka ikatan Crystal

 "Crystal! Crystal!" kata Leo sambil memegang pipinya. 

"Leo....i miss you so much." kata Crystal yg membuka matanya dgn lemah sambil mengalirkan air matanya lalu pengsan semula. 

"Crystal!!Crystal!! wake up!!!"kata Leo.

 "dia mungkin overdose ubat tidur cpt bawa dia ke hospital" kata Xenon.

 Leo mengangkat Crystal dan membawa dia ke hospital. Eva dan Xenon mengikuti Leo. Kai dan yg lain tinggal disitu untuk mengemas tempat itu.

One weeks later,

"Uh,where am I?"kata Crystal yg baru sedar.

 "Crystal!! Kau dh sedar?" Kata Eva lalu memangil doctor. Doctor pun dtg ke bilik ICU. 

"Everything is fine,but you need to stay for 3 days to makesure that you are truly fine." kata Doctor itu setelah memeriksa keadaan Crystal. 

"thank you doctor." Kata Crystal. 

"if there have anything to ask, you can call me." kata Doctor lalu keluar. 

Tak lama kemudian The Gangs dan The Girls sampai termasuk Leo tetapi Leo berada di luar sahaja. Mereka semua menanyakan keadaan Crystal. Crystal pun menjawab dgn penuh sabar.

 Tiba tiba Crystal bertanya "Mcm mana kamu tahu saya kena culik?".

 Semua mereka hanya diam, tiba tiba Leo masuk dan berkata " Aku yg bagitahu dorang yg kau kena culik."

bersambung

Mafia LoveWhere stories live. Discover now