7

86 3 0
                                    

The Girls POV

"Betul ke tu kumpulan The Gangs?tapi kenapa dorang tolong kita?"tnya Yuki kepada rakan rakan nya.

"Doranglah tu, tgk pistol ni, ni adalah pistol The Gangs siap ada number lagi." Kata Crystal sambil membelek belek pistol The Gangs.

"Ahhhh!! Serabutlah!!kenapa dorang tolong kita and mcm mana dorang tahu kita dlm bahaya?" Tnya Eva.

"Kan, mcm mana drg tahu yg Rex hntr orgnya?" Tnya Paris lagi.

"Dhlh tu,kalau fikirkan sampai esk pun belum tentu dpt jawapan. Baik kita tidur sbb esk hari jumaat kita nk gi shoppinggg!!" Ckp Joslyn yg tidak sabar untuk hari esok.

Kenapa The Gangs membantu mereka dan bagaimana The Gangs tahu mereka dlm bahaya? Pertanyaan itu terngiang ngiang di kepala mereka.

The Gangs POV

"Wehy aku rasa aku esk nk gi modified kereta aku lah kasih nmpk cool sikit." Kata Leo kepada rakan rakannya di ruang tamu.

"Kau nak modified apa?" Tnya Lunacy yg juga mempunyai hasrat memodifiedkan keretanya.

"Esk mungkin tukar body kit and tukar rim lah" kata Leo lagi.

"Dhdh lahtu,esk esk je cerita dh mlm ni gi tido." Kata Kai yg berdiri menuju ke biliknya.

Yg lain pun menurut.

The next day,

The Girls POV

"Jgn lupa bawa senjata masing masing , kita tak tahu bila kita akan diserang." Kata Crystal. Lalu mereka pun mengambil pistol dan pisau lalu menyimpan nya ke dlm handbag mereka.

"Semua dh ready?Jom!!!"kata Joslyn.

Di mall,

"Waaa,baru sebulan tak dtg sini dh berubah dah." Kata Joslyn dgn kagum.

Mereka pun masuk ke boutique yg paling besar dan paling mewah dlm mall tu. Bnyk mata memerhatikan mereka sejak masuk ke boutique itu, ada juga yg mengata mereka.

"Wehy tgk tu, muda muda gitu dh blh masuk boutique mewah mcm ni, enth dpt duit darimana." Kata pelanggan 1 kepada kwnnya.

"Kan,enth enth dorang mesti jual tubuh ke dato dato atau tan sri." Kata kwn kepada pelanggan 1 tu lagi.

Paris yg panas baran mendengar percakapan mereka tu mengatakan kepada kwn kwnnya "tak lama ni ada yg jadi arwah disebabkan pistol aku ni".

"Sabar Ris"kata Yuki yg lemah lembut.

Dua org pelanggan yg nmpk mereka mengambil pakaian yg mahal itu terus menyindir "entahlah dapat duit daripada siapa, ambil baju mahal mahal entah berapa lah harga badan dorang tu kn."

"Dh kurang ajar ni biar aku diamkan sikit mulut dia tu"kata Paris yg cuba mengeluarkan pistolnya tapi dihalang oleh Crystal.

"Jgn buat hal Ris,biar aku yg urus"kata Crystal dgn tgn nya memegang pergelangan tgn Paris.

"Hello makcik, makcik ckp mcm mcm ni tahu ke siapa kami?"tnya Crystal kepada pelanggan itu.

"Tak, siapa lh nk sgt tahu korang tu siapa."

"Okay, walaupun makcik xnk tahu siapa kami, saya tetap bagitahu siapa kami. Kami ni anak org kaya dan ini adalah boutique kami, nah kad nama saya kalau x percaya juga boleh tnya managers kat sini." Kata Crystal kepada pelanggan itu. Pelanggan itupun terdiam lalu terus keluar meninggalkan boutique itu.

"Nasib dia lah sini kat public area,kalau tak dh lama dia merasa peluru Paris,kan Ris?"kata Vanessa.

"Huh!" Paris pun terus mengambil baju dia yg telah di masukkan ke plastik lalu keluar dari boutique itu.

"Dh dh jom gi mkn." Kata Eva yg mengejar Paris.

Yg lain pun mengikuti dari belakang.

The Gangs POV

"Now its look better!" Kata Leo yg berpuas hati melihat kereta yg baru di modified.

Kring!!!!×3

Telefon nya berbunyi. Nama Lee terpapar di skrin telefon

In call:
Leo:yoh what's up?
Lee:mana kau ? Jom dinner seafood.
Leo: Seafood?! Wa dh lama x mkn, kat mana?
Lee: aku send location sekarang. Ok bye.
Leo: baii.

End call

Tiba di restaurant

Leo ternampak The Girls bersama kwn kwn nya di meja mkn.

"aik,betul ke apa ni?dorang pun ada kat sini?" Bisik hati Leo.

"Ha Leo sini!" Jerit Jay yg melihat Leo melangkah masuk ke restaurant.

Leo lalu menuju ke sana dan mengambil tempat yg duduk yg kosong di sebelah Jay dan Crystal.

"Kenapa dorang ada kat sini?"bisik Leo ke telinga Jay.

Jay lalu berkata dgn besar "kenapa kau tak suka eh dorang kat sini?" Kuang ajo punya kawan.

"You taknak kami mkn kat sini ke?kalau mcm tu takpelah, jom balik." Kata Crystal kepada kwn kwn nya dgn nada yg sedih.

"Ehhh tak tak takk! Ish kau ni kan Jay, bila aku ckp aku x suka? Erkk....bkn tak suka,cuma terkejut sbb tak diberitahu." Jelas Leo kepada Crystal sambil memukul kepala Jay dgn ringan.

Lalu semua org di meja melihat telatah mereka berdua pun ketawa. Makanan dh sampai,mereka pun mkn sambil bercerita.

Bersambung

Mafia LoveWhere stories live. Discover now