Dlm perjalanan balik ke rumah
Ada sebuah kereta hilux berwarna hitam tiba tiba melanggar bahagian sebelah kiri kereta Leo dgn kuat.
Leo pun terkejut dan keretanya hilang kawalan lalu terbabas dan memasuki longkang besar. Lalu kereta yg melanggar Leo memecut laju setelah melihat kereta yg Leo pandu terbabas dan memasuki longkang besar.
Di rumah The Girls,
Kringg kringg kringg!!!telefon Crystal berbunyi.
"Crystallll your phone is ringing!" Kata Paris kepada Crystal yg sedang membersihkan badannya.
"Siapa tu? Dh tgh mlm ni,tolong jawabkan." Kata Crystal. Paris pun menjawab panggilan itu.
In call,
Paris: hello?
???: hello ini Crystal ke?
Paris: bkn, saya kwn dia kenapa ya?
???:ouh disini KPJ Dato Onn, tolong cik beritahu kwn cik yg kwn kepada kwn cik Leo telah terlibat dlm kemalangan dan sekarang tgh dirawat di sini.
Paris: ha!! Kemalangan ? Okok thankyou. (Menutup telefon itu)"Kenapa Paris? Siapa yg call and apa yg kemalangan?" Tnya Crystal yg baru siap membersihkan badannya.
"KPJ, Leo accident!" Kata Paris.
"What ?! Accident?! Jom pergi sana cpt and bagitahu The Gangs." Kata Crystal dgn terkejut.
"Ok!" Kata Paris. Lalu Paris menelefon Kai.
In call,
Kai: hello, kenapa call mlm mlm ni?"
Paris:dtg ke KPJ sekarang!! Leo accident!
Kai:haa!!!ok kami dtg sekarang! (Menutup )"Kenapa Kai?"tnya Lunacy yg melihatkan terkejut.
"Leo accident! Dia kt KPJ sekarang. Jom panggil yg lain, kita ke KPJ sekarang. " kata Kai. Lalu mereka semua bergegas ke KPJ.
Di KPJ
"Mcm mana Leo blh accident? "Tnya Lee kepada Crystal dan Paris.
"Aku pun tak tahu, tadi masa aku kt rumah tiba tiba KPJ telefon dan ckp Leo accident." Jelas Paris.
Tiba tiba doktor pun keluar dari bilik Kecemasan,
" mcm mana kwn saya?" Tnya Xenon setelah nmpk doktor keluar.
"Kwn kamu tak ada bahaya, cuma kepala dia terkena hentakan sikit, kami tadi keluarkan serpihan kaca yg terkena badan dia." Kata doktor itu.
"Thanks God" kata Crystal yg ingin menangis setelah mendengar penjelasan doktor itu.
"Kami blh melawat dia tak doctor? " tnya Paris yg cuba menenangkan Crystal.
"Blh tapi tunggu nurse pindahkan dia ke wad biasa." Jwb doctor.
"Thank you doctor." Kata Jay yg berterima kasih dgn doctor.
"Kalau tak ada apa apa saya minta diri dulu ye." Kata Doctor lalu berjalan meninggalkan mereka.
Wad
Leo telah sedar dari pengsan. "Argh where am I ?"kata Leo yg cuba duduk.
"Leo just baring , you still lemah lepas accident tadi,you ada kat hosp." Kata Crystal dgn mata berair yg menyuruh Leo baring.
Leo yg ternampak yg mata Crystal lalu bertanya "Hey hey!! Kenapa ni Crystal? Why are you crying? "Tnya Leo sambil memegang pipi Crystal.
Crystal yg mendengar pertanyaan Leo, air matanya terus mengalir membasahi pipinya lalu berkata "what if you are badly injured and can't be saved? How about me?I so afraid to lose you." Kata Crystal lalu menangis.
"Crystal, we are mafia. Sudah menjadi kebiasaan kalau orang yg kita kenal dan rapat akan pergi meninggalkan kita. Kita harus kuat dan terima kenyataan." Kata Leo dgn menenangkan Crystal.
"I know but i can't imagine if you are leaving me." Kata Crystal yg cuba menahan tangisannya.
"Dh dh I promise I will never leave you. Crystal pergi balik rumah ok dh mlm sgt ni esk nk pergi sekolah." Kata Leo lalu mengelap air mata Crystal.
"Ok, esk Crystal dtg lagi ye, goodnight love you." Kata Crystal lalu tersenyum.
"Mcm ni lah kan comel Crystal senyum, bye love you too." Kata Leo.
Crystal pun keluar dan balik bersama Paris. Kai and the Gangs pun balik,sebelum balik Kai menyuruh ahli The Gangs berjaga diluar agar tiada yg cuba membunuh Leo.
Bersambung
YOU ARE READING
Mafia Love
Teen FictionMereka kwn atau lawan? - The Girls Crystal diculik oleh org org Rex - Kai Biar aku bunuh kau,baru bapa kau tahu mcm mana sakitnya hati aku masa dia rampas org yg aku cinta - Rex Leo, where are you - bisik hati Crystal Kau jangan sentuh dia walau se...