6

96 3 0
                                    

Orang orang Rex mengelilingi The Girls dgn motor.

"Siapa kamu semua huh siapa yg hntr kamu?"tnya Paris dgn nada yg keras.

"Wow garang nya cik adik ni, jgnlah takut . Jom ikut abang abang balik." Kata org yg dipanggil bos oleh orang orang lalu ketawa. Mereka semua pun ikut ketawa.

"Jgn hrp!!" Jerit Crystal lalu mengambil telefonnya. Tapi telefonnya telah di tembak oleh slh sorang yg duduk di motor, mereka berenam terkejut.

"Jgn melawan kalau taknak nyawa korang hilang!! Cepat serah diri!!" Kata bos itu.

Tiba tiba ahli ahli The Gangs muncul lalu menembak mengepung orang orang Rex, dan Kai , Xenon , Leo , Lunacy , Jay dan Lee tiba.

"Ini org org The Gangs kenapa dorang kat sini? Dorang sekongkol dgn Rex ke?" Tnya Joslyn dgn suara yg kecil.

"Siapa kamu hah!?? Jgn sibuk dgn urusan kami!!!" Kata bos sambil memegang pistol nya.

"Maaflah nk ganggu urusan kamu, tapi hal ni kita orang akan campur tgn !!!!" Jerit Leo dlm helmet nya sambil duduk diatas motor dan mengeluarkan pistolnya. Lalu ahli ahli The Gangs pun mengeluarkan pistol mereka juga.

"Wehy itu ke kapten baru The Gangs?" Tnya Yuki.

"Nmpk gaya dorang lah tu tapi kenapa dorang lindungi kita?" Kata Vanessa.

"Kita perhatikan je dulu. Mungkin ada yg mereka rancangkan." Kata Eva.

Kai menyuruh salah sorang ahli mereka membawa The Girls ke tempat yg selamat.

"Jgn kau sentuh mereka !! Siapa kamu hah!??" Tnya Bos itu.

Pangg!! "Baik kau tutup mulut kau." Kata Lunacy yg melepaskan tembakan.

"Mana Rex haa?" Tnya Xenon kepada bos itu.

"Aku takkan jawab soalan kau!! Kata Bos itu dgn angkuh.

"Ok fine! Dgr ni dan igt ! Kami adalah The Gangs!! Igt tu baik baik!! Dan sekarang , tembak konco konco dia dan biar kan dia sorang je hidup!!kata Jay kepada bos itu lalu menyuruh ahli ahli The Gangs menembak konco konco Rex.

Pang!! Pang!!! Pang!!!

Setelah lima minit ,

akhirnya semua konco konco Rex kecuali bos itu telah mati.

"Kau bawa mayat konco konco kau ni dan bagitahu Rex yg kami The Gangs menunggu kedatangan nya!!" Kata Leo kepada Bos itu, lalu mereka pun pergi.

The Girls masih disitu lalu diberikan sebuah pistol oleh ahli ahli The Gangs kerana disuruh oleh Kai untuk melindungi diri mereka semasa perjalanan balik.

"Ambil kami kat sini cepat!!"kata Eva kepada ahli ahli nya sambil menghantar location. Ahli ahli mereka sampai lalu menanyakan mereka apa yg terjadi lalu Crystal pun mengatakan kejadian itu.

Di Tempat Rex

Tuk tuk tuk!!! "Masuk!!" Kata Rex.

"Ouh !Calvin!! So mcm mana ?"tnya Rex kepada Calvin yg dipanggil bos oleh konco nya.

"Maafkan saya bos,saya gagal untuk bawa mereka."kata Calvin sambil menundukkan kepalanya.

Lalu Rex mengeluarkan pistol dan meletakkannya. Kau sekarang ada dua pilihan, satu, kau tamatkan riwayat kau sendiri atau dua, aku yg tlg tamatkan." Kata Rex.

"Bos , saya boleh jelaskan . Tolong berikan saya satu peluang lagi."kata Calvin dgn nada yg takut.

"Ok fine,aku akan dgr penjelasan kau. Kalau aku x terima aku yg akan tamat riwayat kau."kata Rex sambil mengelap pistol nya.

"Masa kami nak tangkap bdk bdk perempuan tu tiba tiba kami kena kepung oleh org org yg dipanggil The Gangs, kemudian mereka semua menembak org org saya....dan bos mereka ckp mereka mengalu alu kan kedatangan bos." Jelas Calvin kepada atasan nya itu.

"The Gangs? Huh rupa rupanya anak Gai dan anak kwnkwn nya."

"Bos kenal ke mereka?" Tnya Calvin.

"Tak, tapi aku kenal bapa dorang. Dulu mereka adalah kwn baik aku tapi disebabkan satu perempuan aku dihalau!!" Jerit Rex mengingatkan masa lalunya. Rex pernah mencuba untuk mencabul teman wanita rakan nya Koh.

"Baiklah aku akan berikan kau satu peluang lagi, tapi kali ni bknnya budak budak perempuan tu tapi bos The Gangs."kata Rex sambil tersenyum sinis.

"Baik bos!" Kata Calvin

Di base The Gangs,

"Tindakan kita tadi akan membuat The Girls keliru." Kata Kai sambil duduk memikirkan kejadian yg berlaku tgh hari tadi.

"Tulah, Leo kau kenapa? Kenapa kau terburu buru tadi? Its not like you." Kata Lunacy kepada Leo.

Leo hanya diam.

"Sbb Leo takut kehilangan seseorang, kan Leo?" Kata Jay yg meneka.

Mereka semua terkejut melihat Leo.

"Really? Who?"tnya Lee.

Leo hnya berdiam diri selama 5 minit lalu menjawab pertanyaan mereka

"Yes! I afraid to lose......... to lose Crystal, i love her, i love her since i first met her 4 years ago."

Mereka semua terkejut dan diam.

Lalu Jay besarkan suara mengatakan "yes i know it".

"Fine, its okay." Kata Xenon.

"Kalau dh mcm tu,nk buat mcm mana kan. Dh jom balik." Kata Kai yg berdiri.

"Thanks Guys"kata Leo dgn bersyukur setelah apa yg berlaku. Lalu mereka pun balik ke Apartments mereka.

Bersambung

Mafia LoveWhere stories live. Discover now