At School
"Ahh finally after 2 year ,we've back" kata Leo kepada mereka.
"Dh jom masuk kita kena melapor ni" kata Kai lalu mereka pun masuk.
Ramai yg terkejut dgn kedatangan mereka. Kerana mereka berenam langsung tidak berhubung dgn kwn kwn mereka di Malaysia sejak berpindah ke England. Mereka berenam sebenarnya tidak dibenarkan berhubung dgn org lain kerana ingin menjaga mereka sebagai seorang mafia
Di office
Tuk Tuk Tuk!!
"Masuk"kata pengetua.Mereka pun masuk dan pengetua pun terkejut lalu berdiri . "Kamu semua dh sampai, bila kamu semua sampai Malaysia ? And kenapa x berehat je dulu ?" Tanya pengetua yg mmg mengetahui identiti mereka.
"Our dad's suruh harini masuk. Kalau bkn sbb kena suruh kami nak cuti sebulan juga" jwb Xenon sambil membuka botol air untuk minum air.
"Pengetua,kami semua satu kelaskan? Kelas apa?"tanya Jay.
"Kamu semua sama kelas jgn risau , boss mmg suruh samakan kelas kamu semua sejak kakak kakak kamu sekolah sini lagi and kelas kamu still same, kelas 5 Ruby, kelas pertama." Kata pengetua.
"Ok,kalau xde apa apa lagi kami masuk kelas" kata Leo sambil berdiri.
Pengetua pun mengiyakan mereka.
Tuk Tuk Tuk!!
"Masuk " kata cikgu Hairina sambil melihat mereka. "Ok murid murid,saya rasa kamu semua dh kenal dgn pelajar baru kita. Tapi kalau ada yg lupa takpe. Ha kamu berenam kenal kan diri kamu"kata cikgu Hairina."Kai ,Xenon ,Leo ,Lunacy ,Jay ,Lee" kata mereka berenam yg menyebut nama mereka.
"Kamu berenam duduk kat meja belakang tu"kata cikgu Hairina sambil menunjuk ke tempat kosong. Lalu mereka pun ke tempat mereka.
Kring!!
Lonceng berbunyi tanda habisnya waktu persekolahan
" grab dh panggil ke Xenon?"tnya Lunacy yg duduk di ruang menunggu."Ha tu dh smpai"kata Leo sambil melihat telefon Xenon dan kemudian menunjuk kereta Vellfire yg baru sampai.
Kemudian di apartment ,
"i think we should buy our own car " kata Leo dan kemudian di setujui oleh mereka semua.
"But how?we dont have money to buy." Tnya Jay.
"Tulah kau ,lain kali dgr sikit apa bapa kau ckap. Kita boleh guna duit company kita " kata Lunacy.
"Dh jom kita gi office ambil kad bank and kita beli kereta!!" kata Lee.
Kat kedai kereta ,
" i want to buy this BMW " kata Leo yg nmpk kereta yg dia suka kepada penjual kereta smbil memberikan kad debitnya.
Jenis kereta yg di beli
Kai= Mercedes-Benz
Xenon= Toyota 86
Leo =BMW M8
Lunacy = Nissan GTR
Jay= Toyota Camry Hybrid
Lee= Ford Mustang GT 5.0"Dh jom gi base" kata Kai sambil masuk kedalam kereta.
Yg lain pun menurut dan masuk ke kereta masing masing sambil menuju ke base.
Di base,
" Selamat datang kapten " kata Max sambil tabik hormat kepada mereka berenam.
Max ialah orang kanan dan orang kepercayaan Kakak Kakak mereka.
"Semua dh berkumpul?" Tanya Leo .
Max menganggukkan kepala nya . Mereka pun menuju ke HALL tempat berkumpul, semua ahli The Gangs tabik hormat apabila mereka berenam naik ke depan. Tabik hormat ialah tanda hormat kepada org pangkat lebih tinggi.
"Kami adalah Kapten baru korang aku Kai" kata Kai kepada semua ahli.
"Kalau ada apa apa masalah boleh bagitahu kami , aku Xenon"Sambung Xenon. "Aku Leo. Kami masih baru kat sini dan belum kenal kamu semua jadi sebelum bercakap dgn aku beritahu nama kamu dulu , faham??(tanya dgn nada yg kuat)" kata Leo.
"Faham Kapten!!"jawab semua ahli.
"Aku x ada apa nak ckp , Aku Lunacy dan ini Jay dan ini Lee (sambil menunjuk Jay dan Lee)." Kata Lunacy.
"Baiklah itu saja, dismiss. " kata Kai.
"Max, saya nak kamu pergi cari siapa siapa tolong buat kan jam dgn sensors 6 pasang untuk kami supaya lebih berhati hati terhadap persekitaran sbb kami x kenal lagi musuh musuh and one more dlm jam tu tolong masuk kan mic and speaker untuk lebih mudah untuk kami berkomunikasi dgn kamu. " kata Leo kepada Max.
"Baik kapten, Aku akan uruskan dgn segera. " kata Max sambil tabik hormat.
"Kapten, bilik berlatih ada kat situ . Senjata semua dh tersedia. Nak berlatih sekarang ke?" Tanya Max kepada kapten kapten nya.
"Boleh juga, dh lama x training. Jomm "kata Jay. Mereka pun menuju ke bilik latihan.
Bersambung
YOU ARE READING
Mafia Love
Genç KurguMereka kwn atau lawan? - The Girls Crystal diculik oleh org org Rex - Kai Biar aku bunuh kau,baru bapa kau tahu mcm mana sakitnya hati aku masa dia rampas org yg aku cinta - Rex Leo, where are you - bisik hati Crystal Kau jangan sentuh dia walau se...