Crystal melihat ke arah Leo dan dia terkejut. Crystal kaku dan berkata "Leo....is it you? Im not dreaming right?".
Leo perlahan berjalan ke arah Crystal dan duduk di tepi Crystal. "No love, you're not dreaming. Its me." kata Leo dgn lembut.
Crystal terus memeluk Leo dan menangis dgn kuat. "where have you been? why you lie me that you're dead? Do you know i miss you so much?Every night I'm crying and dreaming about you?".
I'm sorry my love, I'm so sorry. You can kill me if you want." kata Leo sambil memeluk Crystal.
Crystal melepaskan pelukannya dan memukul Leo, "no, i dont want to lose you for the second time."
Leo yg mendengar jawaban Crystal tersenyum dan mengelap pipi Crystal yg di basahi air mata nya menggunakan tgn nya. Kai,Eva dan yg lain hanya tersenyum kerana Leo dan Crystal telah getback.
Skip One Year,
Malaysia,
"Ahh sampai pun kat Malaysia."Kata Xenon."nak patah pinggang aku. Aduhh"kata Jay sambil memegang pinggangnya.
"Perlu ke sampai Malaysia?" kata Lunacy.
"ehh perlulah. di sini lah aku kenal dia." Kata Leo.
"Kereta dh sampai jom." kata Kai lalu berjalan menuju ke kereta.
"Terus balik ke?aku belum mkn lagi lh." kata Lunacy lalu menyusul Kai.
Apartment,
"wah dhlama tak balik sini." Kata Leo sambil melihat sekeliling.
" Dh kau tak balik Malaysia, balik pun lepas kau dh sembuh. Tu pun balik nk ambil SPM, lps tu terus balik England ." kata Lunacy.
"Leo, kau tak rasa sayang ke? 5 tahun kot, bnyk benda kau boleh buat dgn dia tapi kau memilih untuk berjauhan dari dia." Kata Kai lalu meminum air.
"Syglah juga tapi nak buat mcm mana. Alah lagipun kami dh getback dh nk dkt 1 tahun." kata Leo sambil tersenyum.
The Girls POV,
"Yuki,tiket ke Malaysia dh book?" tnya Crystal sambil melihat komputernya.
"dh,baru je siap book. Ni." Kata Yuki sambil menunjukkan tiket yg baru dibooking.
"Kenapa Leo tiba tiba ajak pergi Malaysia ni?" tnya Yuki.
"Dia ckp dia nk jln jln sbb dh lama dia tak balik Malaysia kan, lagipun dia ada kerja kat Malaysia sekarag ni so dia ambil kesempatan ni untuk ln jln kat Malaysia." kata Crystal sambil melihat document kerja nya.
"Crystal, Yuki , jom pergi lunch." kata Joslyn yg baru masuk ke dlm office Crystal.
"Kejap, sikit lagi." kata Crystal yg msih fokus melihat documentnya.
"ha cpt sikit." kata Joslyn.
"Joslyn, yg lain mana?" tnya Yuki sambil meletakkan laptopnya di atas meja.
"Dorang tgh tunggu kita dkt lobby." kata Joslyn.
"Dh, jom pergi lunch." kata Crystal.
"Jom!!" kata Joslyn. Mereka pun berjalan keluar untuk pergi lunch.
One weeks later,
Malaysia,
"Sampai pun. Crystal,mana Leo?" tnya Paris sambil melihat phonenya."kejap, aku call dia dulu" kata Crystal. Crystal baru mahu menelefon Leo, Leo terlebih dulu menelefonnya.
"ehh baru je nk call,dh kena call." kata Crystal lalu menjawab panggilan Leo.
"hello dear, where are you girls?" Tnya Leo sebaik sahaja Crystal menjawab panggilannya.
"Kitaorang baru je siap ambil luggage." Kata Crystal.
"okay, I ada kat luar ni,cpt sikit ye."Kata Leo.
"okayy, bye dear." kata Crystal lalu menutup panggilan itu.
"okay jom!"kat Crystal kepada The Girls.
Lalu mereka semua berjalan keluar dari airport, mereka semua keluar dan mencari cari di mana Leo sehingga Leo memanggil nama Crystal.
Crystal yg nampak Leo terus berlari kearah Leo dan memeluk Leo.
"how are you dear?" tny Leo kepada Crystal sambil memeluk Crystal dgn erat.
"not really good because I miss you so much." jwb Crystal sambil melihat Leo.
"dhdh lh tu, bersemut airport ni korang berdua buat." kata Eva sambil menarik luggage dia dan Crystal.
"tulah, dh jom aku dhlapar ni."kata Paris sambil melihat phonenya.
Lalu mereka pun pergi ke tempat parking.
Bersambung
YOU ARE READING
Mafia Love
Teen FictionMereka kwn atau lawan? - The Girls Crystal diculik oleh org org Rex - Kai Biar aku bunuh kau,baru bapa kau tahu mcm mana sakitnya hati aku masa dia rampas org yg aku cinta - Rex Leo, where are you - bisik hati Crystal Kau jangan sentuh dia walau se...