Uzun zamandır bölüm atmadım :) Sınırın dolmasına 2 Oy kalmıştı. Daha fazla bekletmemek için yazmaya karar verdim. İyi Okumalar❤️
Lexi-
Sabah birisinin beni şiddetle dürtmesiyle uyandım. Gözlerim açılmamak için direniyordu. Yalvaran sesimle konuştum. "Biraz daha uyumak istiyorum."
Etraftan bir kıkırdama duyuldu. "Hadi bakalım kalk uykucu!" Tanrım sabır ver! "Alexia senden kurtulamayacak mıyım? Yüzsüz müsün kızım sen!"Kafamı yastıktan kaldırıp Alexia'ya baktım. Sinirden kızarmıştı. "Emin ol halimden memmun değilim, çocuk gibi birini gözetlemek ne kadar zor inanamazsın! Şimdi hemen kalkıyorsun ve derslerine katılıyorsun!" Bu ondan beklemediğim bir tepkiydi. Gözlerimin önünde neon ışıklarla yazılar belirdi.
Lexi- 0
Alexia- 1Bunun üstüne resmen söyleyecek bir şey bulamıyordum. Şaşkınlığımı atlatıp ses tonumu sert tutmaya çalıştım. "Görevin beni gözetlemek Alexia, haddini aşıyorsun! Söylesene, gözünden düşmemek için böyle saçma görevler yaptığın babanı yılda kaç kere görüyorsun?" Gözlerini hızlıca kırpıştırdı. "Beni manipüle etmeye çalışıyorsun! Ben aptal bir Tanrıça değilim. Senin sözlerin beni etkilemez."
İstediğim olmuştu, sözlerimin onu etkilemediğini söylüyordu. O yüzden mi gözleri dolmuştu ve tırnaklarını avuç içine batırıyordu? Alayla söylendim. "Evet, tabi sen Aptal bir Tanrıça değilsin." Arkasını dönüp giderken onun duyabileceği şekilde konuştum. "Aptal bir Tanrıça olmadığını söylüyor fakat en son çocukken gördüğü birine yaranmaya çalışıyor, bunun için aptaldanda beter olmak gerek." İşte bu! Neon ışıklar berabere kaldığımızı haykırıyordu!
Lexi- 1
Alexia- 1Bunları dün Hera söylemişti. Tanrı ve Tanrıçalar eğitim görmek için 15 Yaşında akademiye gelirlermiş. Ondan öncede Kampta eğitim görürlermiş. Oturduğum yerden kalkıp banyoya gitmek için hareketlendim. "Biliyor musun Lexi? En azından ben babamın kim olduğunu biliyorum. Ben senin gibi bir zevk uğruna doğmadım. Ben Veliaht olmak için doğdum. Ben bir Tanrıçayım, haddini bil!" Dediklerini sonuna kadar haketmiştim. Dedikleri kanıma dokunmuştu fakat amacıma ulaşmak istiyorsam pes etmemeliydim.
"Ne büyük başarı! Veliaht Tanrıçalar benim gibi zevk uğruna doğan çocukları gözlemek zorundalar. Oh! veya sadece beceriksiz olanlar bunu yapıyordur. Tam bir aptala yakışır bir görev."
Lexi- 2
Alexia- 1Game Over Alexia! Onu çok kırdığımın farkındayım, fakat benden uzaklaşması lazımdı. Benim bir açığımı yakalarsa Tanrıların kulağına gidebilirdi. Bu benim sonum olurdu. Üstelik Olimpos'ta Ate'ye karşı beslenen nefret bu kadar fazlayken..
Dün Gece - Hera ve Lexi -
"Bir şey sorabilir miyim?" Hera'ya doğru yönelttiğim soruyla kitap okumayı bırakıp bana baktı. Kafasını olumlu yönde salladı. "Bana Tanrıları anlatabilir misin? Onlar hakkında pek bir bilgim yok. Mitolojiyi pek sevmezdim." Aslında Mitolojiye bayılırdım. Ate her zaman yaptığı gibi sevdiğim şeyleri yok etmişti. Ondan sonra Mitolojiyle ilgili her şeyi yok etmiştim.
Bir süre düşündükten sonra konuşmaya başladı.
"Tabii anlatırım.. Yunan mitolojisinde başlangıçta Khaos vardı. Khaos sonsuz bir boşluktur. Bu boşluktan, Gaia: Toprak Ana, Tartaros: Ölüler Ülkesinin En Derin Yeri, Eros: Aşk, Erebos: Yer Altı Karanlığı, Nkys: Gece, Esir: Dünyayı saran ışıklı tabaka, Hemera: Gün, Var oldu."Khaos'tan çıkan Gaia, tek başına Uranus ve Pontus'u doğurur, dağları yaratır. Sonra Uranus ve Pontus'la birleşir ve evreni yunan tanrıları ile doldurur.
Uranus'la birleşmesinden altı erkek tanrı, Okeanos, Krios, Hyperion, İapetos, Koios, Kronos ve altı dişi tanrı, Theia, Rhea, Themis Phoebe, Tethys, Mnemosyne ve üç kyklop, Brontes (Gök Gürültüsü), Steropes (Şimşek), Arges (yıldırım) ve yüz kollu olarak tanımlanan Hekatonkheirler, Kottos, Briareus, Gyes doğar. Bu 12 Tanrı Yunan mitolojisinde Titanlar olarak geçer." Bunları bilmiyordum. "Pek-" Hera sözümü kesmişti."Dinle, en son sorarsın sorunu.. Pontus ile birleşmesinden Deniz tanrı ve tanrıçaları oluşur. Üç erkek deniz tanrısı, Nereus, Phorkys, Thaumas ve iki dişi tanrıça isimleri Eurybia ve Keto'dur. Gaia ve Uranus'un birlikteliğinden doğan Kronos, çocuklarından iğrenen ve onları doğar doğmaz toprağın derinliğine kapatan babası Uranus'e acımaz..."
"Uranus'ün toprağa saçılan kanlarından, Erinsyler (Öç tanrıçaları) - Gigantlar (Devler) - Orman Perileri
Denize düşen erkeklik organından ise Afrodit doğar. Bu olaylardan sonra 12 Titan devrilir ve Olimposlu tanrılar başa geçer, farklı bir düzen oluşur. Yine 12 Tanrı Olympos dağında ikamet etmeye başlar. Bu oniki sayısı hiç değişmez, eğer bir tanrı eklenirse bir tanrı görevini bırakır, oniki sayısı sabittir."Ayağa kalkıp bir kitap aldı ve sayfaları karıştırmaya başladı. Bir sayfada durdu ve bana gösterdi.
"Bu Zeus 12 Tanrının Lideri, Gökyüzü ve Hava Olayları Tanrısı. Poseidon Denizler ve Depremler Tanrısı. Hades Yer altı Tanrısı. Hephaistos Demircilik ve Ateş Tanrısı. Ares Savaş Tanrısı. Hermes Hırsızlık, Şifa, Yolculuk, Haberleşme Tanrısı. Dionisos Şarap, Üzüm, Eğlence, Partiler Tanrısı. Artemis Okçuluk, Avcılık, Ay, Bakirelik Tanrısı. Afrodit Aşk ve Güzellik Tanrısı. Athena Bilgelik ve savaş stratejisi Tanrısı.
Hera Evlilik, Bereket, Aile Tanrısı. Apollon Işık, Sanat, Şiir, Okçuluk, Tıp Tanrısı. Bunun gibi sayamayacağım kadar fazla Tanrı var. Bunları bilmen yeterli olur. Merak ettiğin bir yer var mı?"Bunları öğrendiğim iyi oldu en azından cahil cahil dolaşmazdım. Saymadığı Tanrılar arasında Ate vardı. "Peki Ate ne Tanrısı?" Bana kuşkuyla baktı. "Sen Ate'yi nerden biliyorsun?" Düşün Lexi düşün! "Okulda gezinirken bir grup gencin konuştuğunu duydum Ate diye bir Tanrıçadan bahsediyorlardı."
Söylediklerime inanmış gibiydi."Ate lanetli bir Tanrıçadır. Zamanında Zeus'u kandırdığı için Olimpos'tan sürgün edilmiştir. Tanrıça Ate Hata ve Günah'ın yaratıcısıdır! Tanrıça Hera onun adının anıldığı yerde bereketsizlik olacağını söylüyor. Bu yüzden ondan bahsetmemeliyiz." Ne kadar pis bir kadındı bu!
"Anladım.. teşekkür ederim Hera!" Hera bana gülümsedi ve kitabını okumaya devam etti.
Şimdiki Zaman-
Alexia küçük tartışmamızdan sonra beni gözetleme işini daha umursamaz bir şekilde yapacaktı -en azından tahminim bu yönde-. Ancak tam tersi olursa, Alexia beni daha çok merak edip araştırırsa o zaman tam anlamıyla öldüm demektir. Büyük ihtimalle ilk günler konuştuklarımızı düşünecekti. Sora merakı ağır basacak ve beni araştıracaktı.
Dikkatli olmalıydım.. hemde çok dikkatli.
***
Bu bölüm Sapsikleyen_Poncik okuyucuma itafhen❤️
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İki Tanrı: Tek Varis
Viễn tưởngBazen hayatımızda hiç bir şey yolunda gitmez.. Tükenmişliği, acıyı ve çaresizliği dibine kadar hissederiz. Hayat bazen size ışıldar benimkinin karardığı gibi.. Hayatının bütün yıkıntısını tek başına kucaklamış bir kızdan bahsediyoruz... İKİ TANRI:...